Hürkan :Bu konu hakkında konuşmasak olur mu .
Yuri :Ö özür dilerim .
Hürkan :Sen fazla mı özür diliyorsun .
Dedi ama dalga geçtiği çok belliydi ben onun kadar rahat olamıyorum.
Yuri :Şey galiba evet özür...
Hürkan :Yuri ne dicem sana özür sileceği yasaklıyorum tamam mı ?
Yuri :Peki
Daha fazla konuşmadan okula geldik Hürkan kamerayı ayarladı bende sırama yerleştim .Fevzi hocamızda geldi artık başlayabiliriz .Türkçe soruları kolaydı sözel bölümden hiç birini Hürkana sormadım. Sayısal bölüme geçmeden Hürkan sayısal bölüme geçmeden Hürkan bir kaç soruyu değiştirmemi istedi bir bildiği vardır diye onun dediği şıkları işaretledim .Sayısal bölüme geldi sıra fen kolaydı ama Hürkan bey bir kaç soruya laf etti neyse onları da değiştirdim .Matematiğe geldik. Matematikte iyiyimdir aslımda Mehmet hoca çok güzel anlatıyor ama emin olamadığım sorular var .
Hürkan :Tamam beni iyi dinle kimse beni duymuyor sakın ol ve yaptığın soruları kontrol et söylüyorum .
Tamam
Hürkan :A,D,C,A,B,C,D,D,A,C,A,B,A,D,D,C,A,A,B,B.
Tamamdır hepsini yaptık artık teslim edebilirim .
Hürkan :İmza
Ne ne diyorsun anlamadım ne imzası
Hürkan :İmzanı atmadın imza bölümü var bak orada .
Ha anladım imzamızda attıktan sonra sınavı teslim ettim sonrada ekiple tanıştım .Hepsi iyi çocuklar tabi hiç biri Hürkan kadar gıcık değil .
Hürkan :Ne dedin ne dedin
Sen hala beni dinliyormuydun ya
Hürkan :Ee her zaman her yerde senin takip etmek benim işim .
Emre :Yani pek te ...
Hürkan:Emre kendin susar mısın yoksa bem gelip susturayım mı canım arkadaşım.
Emre :Tamam kızma ya bem sadece kız gerçekleri bilsin diye demiştim ama neyse
Yuri :Benim neyi bilmem gerekiyor.
Ali :Şimdi şöyle ...
Hürkan, Aliye öyle bir baktı ki sanki onu öldürecekmiş gibi.
Porçay/Erkan:Ya Yuri şimdi şöyle bir durum var senin güvenliğinden sorumluydu ya artık hepimiz senin güvenliğinden sorumluyuz .
Haa anladım da siz benden büyünsünüz ya hani size abi diyebilir miyim ?
Emre,Erkan(Porçay),Ali,Kaan aynı anda :
OLUUUR
Hürkan :Oha
Kaan :Abi bırak desin ya
Sana demiycem merak etme Hürkan .
Hürkan :He iyi tamam o zaman
Sana oppa diyebilir miyim ?
Hürkan :O ne ya oppa ne demek siz biliyor musunuz ?
Sakın kim biliyorsa söylemesin .Lütfen abilerim lütfen.
Ali :Ben söyleyemem
Kaan :Valla bende söylemem
Erkan :Ben hayatta söylemem
Emre :Valla ben normalde söylerdim de abicim Yuri bize böyle bakarken nasıl söyleyebiliriz ki ?Hürkan :Off tamam tamam Ben öğrenirim bunun ne demek olduğunu .
Öğrenmesen daha iyi
Hürkan :Ya zaten biliyorsam
Ne biliyor musun ne demek olduğunu ?
Hürkan :Ben korece biliyorum istersen akşama sana kanıtlarım .
Akama mı ııı şey benim akşma bir işim var da
Hürkan :Hahahah korkma korkma sen bana telefon numaranı ver ben sana akşama yazarım .
Zaten sen beni 7/24 kameraya çekmiyor musun ?
Hürkan :O iş tam olarak öyle olmuyor prenses biz sizi 7/24 saat kaydetmiyoruz .Akşam olunca bizde kendi evlerimize gidiyoruz .
Peki tamam yazın söylüyorum 053... yazdınız mı
Hürkan :Yazdık yazdık hava kararıyor istersen seni bırakalım .İstersen değil bırakalım seni .
Yok bırakmaya ne gerek var hemde bana bir daha prensen demeyin tamam mı
Ali :Ne diyelim yenge mı diyelim ?
Emre :Aa süper fikir yenge diyelim
Hürkan :Ya abicim siz afedersin Yuri de mal mısınız kız istemiyor mal gibi niye üstüne gidiyorsunuz lan siz .
Bir şey soracağım siz ne diyorsunuz ?
Erkan :Yok bir şey arkadaşlarla Hürkan'a sataşıyoruz sadece hahah .
Anladım peki bu konunun benle tam olarak ne alakası var .
Kaan :Şimdi yenge ...
Hürkan :Yuri bak ne dicem ben sana özür dilemeyi yasakladım ya a bu afedersin gerizekalılarla konuşmanı da yasaklamak durumundayım .
Ali aynen şu suratla :
Ali :Sen kimsin de bu kıza yasaklar koyuyorsun annesi misin babası mısın ?
Kaan :Aynen ya sen kimsin bu kızın nesisin ?
Emre Valla bencede.
Hürkan :Oğlum siz dayak mı istiyorsunuz lan ! Erkan sen bir şey demedin ?
Erkan :Iııı şey abi bencede Ali haklı gibi kanka ya .
Bence hiç biriniz haklı değilsiniz arkadaşlar Hürkan ile dalga geçmenizde benim açımdan bir sıkıntı yok ama dalga geçmeye beni de kattığınız ve anlamadığım için kötü bir şey olarak algılamadım ama yani iyi de algılamadım .
Hürkan :Ne oldu abicim sustunuz kaldınız . Neyse gel Yuri ben seni bırakayım .
Peki,geldim .
Hürkan beni evime bıraktı ve kendi telefon numarasını verdi .Derken annem akşam yemeğine çağırdı .Sınavımın çok iyi geçtiğini söyledim yemeğimi yedim sonra odama geçtim . Derken telefonum titredi baktığımda Hürkanın bana mesaj attığını gördüm.
Sizce Hürkan Yuri ye japonca bildiğini nasıl kanıtlayacak tahminlerinizi merakla bekliyorum .Ayrıca şimdiden uyarmak istedim 5. bölüm biraz uzun olabilir .Umarım bu bölümü beğenmişsinizdir .Okuduğunuz için teşekkürler.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mutlu bir Doki Doki (Hugola )
AdventureGerçekler bazen herkesin gördüğü değil birinin hisssettiğidir .