BİRLİKTE

37 5 1
                                    

Yuri :BU GERÇEK DEĞİL

Hürkan :Ne saçmalıyorsun .

Hiç Hürkana bakmadan etrafta ayna aramaya başladım ama ne ayna ne de aynaya benzeyen bir şey bulamadım .Sonradan cebimdeki saate baktım hala çalışıyordu .Saatin arkasını çevirdim ve orada bir ayna olduğunu gördüm aynadaki yansımama baktım bu kez aynadaki yansımam bana "Bu gerçek değil" demişti ve bu sefer gerçekliğe uyandım .

Ali:Pes doğrusu ben olsam oranın gerçeklik olmadığı anlayamazdım.

Yuri:Ben anlamadım ki .

Emre :Hepimiz izledik burda sen anladın kim anladı kimse yoktu orada .

Yuri:Sana ayna koy demiştim ya koyduğun aynadaki yansımam söyledi .

Hürkan :Oha .

Hürkan elindeki iğneyi gösterdi ve başını ne hazır mısın anlamında salladı .

Yuri:Hayır! bunu yapamam başım inanılmaz ağrıyor .

Emre :Onu demiyor Yuri testi diyor .hahah

Yuri :Emre bu gülüşünün son gülüşün olmasını ister misin ??

Emre :Yok istemem .

Yuri:O ZAMAN ÇENENİ KAPA

Emre :Tamam kızma ya sadece şaka yaptım şaka .

Hürkan :Yuri hakkatten iki durum içinde başının ağrıması felaket .

Emre kahkaha atmaya başladı.

Yuri :Allahım sen bana sabır bunlara akıl ve amin .

Hürkan :Ama bebeğim şu an bunu yapma bak ölücez lürfen .

Yuri:Ölüceğimiz halde başka şey düşünen ben değilim sizsiniz .Yapamam diyorum tek başıma bunlarla başa çıkamıyorum .

Hürkan :Beraber gidelim mi ?

Ömer :Kanka saçmalama istersen hadi Yurinin sınavı geçmesi gerekiyo o gidebilir de burada sistemi bilen bir sen varsın sende gidersen .

Yuri:Ömer haklı .Ömer haklı.

Ali :Niye aynı cümleyi iki kez tekrar ettin .

Ömer :Hayır hayır hayır hanımefendi aklınızdan bile geçirmeyin.

Yuri :Ama neden ?Ömer ABİİİİ 👉👈

Ömer :Yoook yook yemezler ye -mez ...
Abi mi edin sen ?

Yuri :ÖMER ABİ

Ömer:Offff tamam .

Hürkan :Ne yaptın ettin ikna ettin valla .

Yuri :E tabi .

Ömer :Hadi ne yapıcaksak yapalım bir an önce

Ömer'e de ilacı enjekte ettikten sonra ikimizde uykuya daldık uyandığımda yanımda kimse yoktu etrafıma baktım ama kimseyi göremedim .Arkamda birinin olduğunu hissedip arkamı döndüm.

Ben ve Ömer birlikte savaşçaktık ben ömerle değil

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Ben ve Ömer birlikte savaşçaktık ben ömerle değil.

Ömer :Ne oldu prenses küçük dilini mi yuttun ?

Yuri:Ömer bak sana zarar vermek istemiyorum lütfen bunu bana ve kendine yapma .

Ömer:Hahaha sen gerçekten eziğin tekisin . Tek yaptığın insanları manipüle etmek .

Bunları derken üzerime yürüyordu .

-Sadece onları iyi biri olduğun inandırıyorsun .

Yuri :Öyle olmadığını biliyorsun.

-Hahah kendini mi kandırıyorsun beni mi ?ha kendi kendine buvkadar senaryo yaratman çok acınası .Şimdi bu senin sonun olucak .

Dedi elindeki bıçağı boğazıma dayadığında .

Ömer:HÜRKAN KALK LAN SABAH OLDU HÜÜÜRRRRRKKKAAAANNN

Hürkan :HAYIR ne ?

Ömer :Kalk olum kaç sattir kapıyı çalıyoruz çalıyoruz açmıyorsun en sonunda çilingir çağırdık .

Emre:Kanka iyi misin nefes nefesesin ve acayip terlemişsin .

Hürkan :Doki doki bana yaramadı.Garip garip rüyalar görüyorum .

VE SON

Lütfen bana sövmeyin biliyorum bütün bunların bir rüya olması bana sövmeniz için yeterli bir sebep ama böyle olması gerekiyordu ama merak etmeyin bu kitabın ardından iki kitap daha geliyor .1.olan Ali ve Demet (Fhoex ve D3met)ile ilgili 2. kitap Porçay ve Yn aynı hızla devam edicem haftada 1 veya 2 bölüm atmaya gayret göstericem .Sizleri seviyorum;)

Mutlu bir Doki Doki (Hugola )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin