İlk defa her şey yolunda gibi

48 11 0
                                    

Yuri :Hürkan ne yaptın söyle çabuk .

Hürkan :Sadece ona onun gibi olmayacağımı  söyledim hepsi bu .

Yuri :Neredesin geliyor musun ?
Yuri :Hürkan alo orada mısın ?

Derken kapı çaldı. Hemen odadan çıktım .Annem kapıyı açmak üzereyken onu durdurdum .

Yuri :Anne kapıyı açma sakın

Anne :Neden kızım

Hürkan :Açar mısınız ?

Yuri :Anne sana bir şey söylemem lazın kapıyı açmadan önce yani .

Anne:Söyle kızım

Yuri :Benim bir sevgilim var ve kapıdaki o .O senle tanışmaya geldi .

Anne :Kızım bunu bana neden daha önce söylemedin ?

Yuri :Bilmiyorum utandım .

Anne :Ah yavrum bunu bana söyleseydin sana kızmazdım şimdi beyefendiyi kapıda bırakmayalım.

Kapıyı açtı annem normalde sevgilim olasını istemezdi nasıl bu durumu bu kadar anlayışla karşıladı .HÜRKAN !!!!!

Hürkan :Teşekkür efendim benim adım Hürkan siz sormadan söyliyeyim Yuri ile okulda tanıştım .

Anne :Ah yavrum bunu bana daha önce söyleseydiniz ne biliyim bu konu hakkında en azından düşünme fırsatım olurdu .

Yuri :Biliyorum anna ama Hürkanda benim gibi biraz utangaç biri bu yüzden birbirine açılmamız biraz uzun sürdü .

Hürkan :Evet efendim biraz öyle oldu.Siz zaten annemi tanıyorsunuz Doktor Selin Gügen .

Anne :Aaa sahiden mi ?

Hürkan :Evet efendim.

Anne :Tanıştığımıza çok memnun oldun oğlum .Aa bir de bana efendim demesen daha iyi olur .

Hürkan :Ne demeliyim acaba .

Anne :Anne demen için çok erken sanırım  ama adım Berfu .

Hürkan :Peki Berfu hanım nasıl ?

Anne :Güzel .

Hürkan :Bir dakika Yuri ,kristal demek  Berfu da kar tanesi .İsimleriniz ne kadar da uyumlu .

Yuri :Evet annem bilerek öyle koymuş .

Anne :Evladım ayakta kaldın bir şeyler ikram etiyim aa tabi siz özel konuşmak isterseniz Yuri'nin odasına da geçebilirsiniz .

Hürkan :Aslında ...

Yuri :Hürkan annem çok güzel kurabiye yapmıştı tadına baksana .

Anne :Ben mi ?

Yuri :Anne sen yaptın ya kurabiye .

Hürkan :Eh madem çok ısrar ediyorsanız bende tadına bakmak isterim doğrusu .

Biraz kurabiye yedikten sonra odama geçtik.

Yuri :Anneme ne yaptın normalde ...

Hürkan :Normalde sevgilin olmasını istemiyordu değil mi ?

Yuri :Sen bir şey biliyorsun ne yaptın söylesene ne yaptın

Hürkan :Tamam tamam annemden tam yetki aldım yani deneyi kontrol edebiliyorum sadece durduramıyorum ve annenim deney ayarlarıyla biraz oynadım .

Yuri :Buna inanamıyorum . Bunu yapmamalıydın !

Hürkan :Tamam kızma sadece bu özelliğini değiştirdim sadece birazcık daha anlayışlı olucak o kadar .

Yuri :Peki peki sanırım buna alışabilirim .

Hürkan :Seni seviyorum .

Yuri :Ben de.

Hürkan bana biraz yaklaştı vücudumun ısındığını gizlemeye çalıştım beni duvara itti ve bir kolunu başımın yanına koydu .Beni öpmeyi planlamıyor herhalde .

Yuri :Seni seviyorum ama çok korkuyorum .

Hürkan bir anda bana sarıldı .

Hürkan :Korkma sakın ol tamam sadece şaka yaptım .

Yuri :Korktuğum şey eksen değilsin .

Hürkan :O zaman neyden korkuyorsun ?

Yuri :Senin gibi gerçek arkadaşlarım yok sadece bir arkadaşım var onunda gerçek olup olmadığı belli değil .Bilmiyorum Hürkan hala bir rüyada olmadığıma emin değilim .

Hürkan :Bir şey sorucam iki insan aynı anda aynı rüyayı görebilir mi ?

Yuri :Ne ?

Hürkan :Eğer sen bir rüyadaysan ben bir rüyadaysam .Aynı rüyayı nasıl görüyoruz ?

Yuri :İşte emin olamadığım şeyde bu rüyalar yani en uzun rüya sadece 7 saniyedir ve ikiden fazla kişinin aynı rüyayı görmesi imkansızdır.

Hürkan :Sen ne okuyorum demiştin ?

Yuri :Ben mi tıp neden ?

Hürkan :Çok biliyorsun da ondan .

Yuri :Ben çok mu biliyorum yani çok bilmiş gibi mı davranıyorum ben özü...

Diyecekken Hürkanın bana özür dilemeyi yasakladığını hayırladım

Hürkan :Efendim ne dedin ?

Yuri :Bir şey demedim ya yok bir şey .

Hürkan :Emin misin bana yasaklı kelimeleri söyleyecekmişsin gibi geldi bir an .

Yuri :Aaa yok ben ben asla demedim sen bir an öyle duymuşsundur ben demedim öyle bir şey yok demedim yani...

Hürkan :Tamam tamam ayrıca çok bilmiş gibi davranıyorsun demedim gerçekten bilgilisin dedim .

İkimiz içinde günün devamı güzel geçti film falan izledik ,yemek yaptık, birbirimiz hakkında daha fazla bilgi edindik .

Mutlu bir Doki Doki (Hugola )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin