Dost -Düşman

62 11 0
                                    

Hürkan bu da kim ?

Hürkan :Bu senin bileceğim iş ya dostundur yada düşmanın .

İyide kameraman olan ve konuları bilen sensin ben nereden bilebilirim ki.

Hürkan :Biliyiyorsun demedim bileceksin dedim .

Tamam da nasıl bilicem bu kişinin dostum veya düşmanım olduğunu .

Emre :Merhaba .

Sen de kimsin ?

Emre :Ben Emre, Hürkanın kankasıyım dün  gelip bana senden bahsetti bende ha olur dedim .

Yani sende uyumsuz musun ?

Emre :Pek değil ekipten sadece Hürkan uyumsuz .

Tamam ama Hürka  bunu uyumsuz olduğu için yapabiliyor sen sen sistemin bir parçası gibisin ve şu an bu yaptığın sisteme karşı gelmek değil mi ?

Emre :Ooo sakın ol prenses  evet bende bir kameramanın ve evet banada o şeyden enjekte edildi fakat bilmediğin bir mevzu var .

Hürkan :Araya giriyorum ama kapıdaki hepimizi öğrenip öldürmeden önce senin uyuyor rolü yapman lazım .Yapabilir misin?

Şu kitaplara bak bunların hepsini okudum ben ve rol yapma ile ilgili öğrendiklerim bize yeter de artar .

Yatağıma girip uyuyor taklidi yapmaya başladım .Biri içerde annemle konuşuyordu ses tanıdıktı ama tam da kim olduğunu çıkaramıyordum .  Kapı bir den açıldı ben nefes alış verişimi biraz daha yavaşlattım kendimi sakın tutarak kalp atışının yavaşlamasını sağladım .

Anne :A uyumuş neyse başla bir zaman gelirsin tatlım benim.

Hürkan bu kim ? Hürkan alo orda mısın ?

Hürkan :Kankan

Ne kankam mı e ben niye uyuyor taklidi yapıyorum o zaman .

Emre :Eğer o da uyumsuz değilse onu kontrol edebiliyorlar demektir .İlaçlar aslında senin uyuman için uyusa kimseye bir şey söyleme diye veriliyor.

Anladım yani beni kontrol etmek için kankamı yolladılar .Bunlara karşı koymanın bir yolu yokmu .

Hürkan :Var ve Emrenin üstünde işe yaradı ama hala diğerlerinde işe yarar mı emin değilim .

Ha yani bir yolu var neden denemiyoruz. 

Emre :Doğru söylüyo Neden ?

Hürkan :Oğlum bu konu daha önce konuşmadık mı bak sende işe yaramış olabilir ama bazı insanlarda doğal olarak yan etkileri olacaktır. Birde herkes Yuri gibi cesur ve dayanıklı değil .İçinde yaşadıkları hayatım aslında gerçek olmadığını öğrendiklerinde delire bilirler .

Emre :Adam haklı yanlız Yuri .

Lan az önce benim tarafımdaydın

Emre :Hürka'nın anlattıkları mantıklı geldi .

Tamam dediğiniz gibi olsun ama üç kişi büyük bir sistemi yıkmak için yeterli değil .Bizde insanız hata yapma payımız da var .İşte bu yüzden diğer  insanlara anlatalım diyorum

Emre :Burdan bakıncada Yuri Haklı şimdi yani .

Hürkan :Tamam bizim ekibe bu pan zehirden verelim bakalım .

Bir şey daha sorabilir miyim ?

Hürkan :Sor bakalım hadi.

Dur soracağım şeyi unuttum .

Hürkan :Sor hızlı sor .

Ya dur iki dakika unuttum diyorum .Ha hatırladım .Sizin ekip de ne ?

Hürkan :Ben,Emre ,Ali,Kaan,Erkan (Porçay ) falan işte .

Onlar kim oluyor tam olarak ?

Hürkan :Emre gibi onlarda benim kankalarım .Sen bu konuya fazla kafa yorma ayrıca şimdi kalkmak gerekiyor .

Kalkmam mı neden ki az önce uyu dedin.

Hürkan :Biliyorum ama kalkmazsan deneme sınavını kaçıracaksın .

Ne bugün  deneme sınavı mı var ?

Hürkan :Unuttum deme bana sakın .

Aslında ben unuttum off kim hafta sonuna deneme koyar ki .Hiç çalışmadım da ne yapı cam  ben şimdi.

Hürkan :Ben yardım ederim .

Eder misin gerçekten yani derslerin iyi mi ?

Hürkan :Hayır derslerim senin kadar iyi değil ama kameramanlığım herkesten iyidir .

Anlamadım ama olsun .Hemen kalktım .Hürkan üstümü değiştireceğim

Hürkan :Eee ne olmuş bunda .

Diyorumki bakma .

Hürkan :Üstünü değiştirmek için tuvaleti seçtiğin için bunu yapamam güzelim .Tuvaletleri çekemiyoruz özel hayatın gizliliği .

Ah bak bu iyiymiş o zaman kameralardan kaçmak istersem tuvalete gidebilirim .

Hürkan :Vallahi çok akıllısın

Hemen üstümü değiştirdim çıkmak için kapıyı açtığımda Hürkan kapının önünde dikiliyordu

Yuri :Ya senin burda ne işin var bir gören olucak.

Hürkan :Unuttun mu beni burada senden başka kimse göremez . Ayrıca ben olmadan sınavı nasıl geçmeyi planlıyorsun

Yuri :Tamam ama sınavın başlamasına 10 dakika var ben nasıl yetişicem burası okula en az 15 dakika .

Hürkan :Kayıt durursa ...

Yuri :Zaman durur doğru ee peki seni bir uyumsuz görürse .

Hürkan :Annem olucak kadın onlara kendilerini birer hastaymış gibi hissettirdiği için beni pek sorun etmezler .Şimdi kaydı başlatıcam annene ben gidiyorum de .

Yuri :Tamam.

Hemen odadan çıkıp anneme ben gidiyorum diyip ayakkabı mı giydim .Hürkanda hemen peşimden geldi dünya durmuş gibiydi herkes sanki heykel gibi dönmüş kalmıştı.

Yuri:Bunu onlara yapan o sıvı mı ?

Hürkan :Malesef evet .

Yuri:Bu çok canice .

Hürkan :Biliyorum ama elimden bir şey gelmiyor işte .

Yuri :Üzülme bir yolunu bulucaz .İnan bana

Hürkan :Sana inanmak isterdim ama daha önce bunu deneyenler onlar ...Ahh boş ver.

Yuri :Öldüler di mi ?

Bu bölüm diğerinden biraz daha uzun oldu ama olsun. Sizce kitabın devamında ne olucak tahminlerinizi bekliyorum Hoşçakalın.

Mutlu bir Doki Doki (Hugola )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin