İşte Şimdi Zıçtık

55 11 0
                                    

Ertesi gün uyandığımda gayet iyi hissediyordum. Etrafıma Hürkan 'ı aramak için baktım fakat kimseyi bulamadım. Anneme baktım annemde evde yoktu tövbe tövbe nerede ya bunlar .Ekibi arıyorum yok annemi arıyorum yok yok kimse açmıyor sokağa çıktım kimse yok .Ya bütün insanlar nerede .Acaba rüyamı görüyorum diye düşündüm fakat kendimi cimcirince canım acıdı .Sonra bunda Selin hanımın bir payı olup olamayacağı geldi aklıma .Hemen psiko terapi merkezine doğru koştum .Nefes nefese içeri girdim kimse yoktu ama sanki kameralar hala beni izliyordu .Bunun bir tuzak olabileceğini akıl edip oradan hemn çıktım .Çıkar çıkmazda eve gittim daha önce Hürkanla bunu konuşmuştuk eğer bir şey olursa Hürkanın dinlenme odasına gidecektim. Öyle de yaptım ama buradada kimse yok .Artık delirmek üzereyken kulaklık "Pembe kod aktif "diye bir şey duydum .İyide bu kod hastanelerde bebek veya çocuk kaçırma veya yaralama olduğu zaman verilir .Bir dakika herkes kaçırıldı mı yok olamaz .Yoksa olabilir mi?Bulunduğum yerden kendi odama geçip saate baktım yooo saat tıkır tıkır ilerliyor bunu her kim yaptıysa kaydı durdurmamış ve hala beni izliyordu .Galiba psiko terapi merkezine geri gitmem ve o tuzağa bilerek de olsa yakalanmam lazım .Offf hi" de sevmem bilerek böyle bir şey yapmayı .Gerçi kim sever onuda bilmiyorum ama neyse .Gittim ben işte tam açtım kapıyı adımımı atacağım arkamdan Hürkan bağırdı ;

Hürkan :Dur !Yuri sen delirdin mi ? Bunun bir tuzak olduğu aşikar ayrıca sen niye benim odamda değilsin öyle konuşmadık mı beni deli mı etmek istiyorsun hemen gel buraya sakın içeri girme !

Yuri :Hürkan ben seni seven insanım seni dinleyen değil .

Dedim ve bir iki adımımı attım .Hürkan koşmaya başladı .Birden otomatik kapı kapanıp kilitlendi .

Hürkan :Biliyordum Yuri niye beni dinlemiyorsun ?

Yuri :Hürkan bile bile tuzağa yakalanmak bana da zor oluyor ama bunu bir oyun gibi düşün bölümü geçmen için savaşmam lazım.Senden son bir isteğim var bunları kaydet olur mu ?

Hürkan :Ney ?

Yuri : Senin erişimin vardı ya buraya erişip kameraya çeker misin beni .Yardım et demiyorum sadece beni kaydetmeni istiyorum en azından bunu yapabilir misin?

Hürkan : Yapabilirim .Yani yaparım .

Yuri :Tamam seni seviyorum.

Hürkan :Bu bir veda mı ?

Yuri :Ben vedaları hiç beceremem ama sanırım buradan kaçışım yok .

Arkamı döndüm ve koridor boyunca ilerlemeye başladım ne aradığımı bilmiyordum .Selin hanımla seans odamızı buldum kapıyı açtığımda karşımdaydı .

Selin :Merhaba meleğim nasılsın bu gün ?

Yuri :Bana ilk geldiğimde neden buradasın diye sormuştunuz ya şimdi ben size soruyorum niye buradayım ?

Selin :Kod adı...

Yuri :257

Selin :Anlaşılan seni fazla hafife almışım ama sende beni çok hafife almışsın .

Yuri :Nasıl yani .

Bir anda etrafım tanıdığım tanımadığım bir sürü insan ile doldu .Ailem ,arkadaşlarım herkes .Kafamı bir sağa bir sola çevirirken bu kişiler arasında bizim ekibin ve hatta Hürkanın da olduğunu gördüm .

Yuri :Ben ne biçim bir oyunun ortasındayım Allahım .

Diyi verdim bir anda Selin hanım güldü .

Selin :Doki doki .

Yuri :Ney ne diyorsun sen be !

Selin :Doki doki diyorum oynadın mı daha önce ?

Yuri :Evet .Evet oynadım .

Selin :Oynamasan şaşardım ordaki karakterle adın aynı ,kişiliğin aynı ,tipin neredeyse aynı ve kaderin neredeyse aynı olucak.

Yuri :Yani beni öldüreceksiniz .

Selin :Yaa sen üzüldün mü gördün mü işte üzdün kızı Selin .Sana bazen çok açıyorum biliyor musun ?

Yuri :Biliyor musunuz bende size acıyorum kocanız ,oğlunuz ,aileniz yani sizden böyle saçma bir proje yüzünden nefret ediyor öyle dimi .

Selin :Sen bunu nereden ?

Yuri :Oğlunuz zaten benden size bahsetmedi mi?

Selin :Sen benim hakkımda sadece bilmen gerektiği kadar bilgi biliyorsun ama ben senin hayatını biliyorum hayatını.Ayrıca sıkıldım ben ya bir şarkı söyleyebilir misin bana .Dur sen yorulma .

Dedi ve beni deli etmek için o şarkıyı açtı .

(Şarkı devam ederken )

Yuri :Kes şunu .

Selin :Ne oldu onlar seni sevemiyorlar, günler geri dönemiyorlar ,gitmişler  gelemiyorlar .

Yuri :Sınırları yıktım been ,aşk neymiş bilemiyor ,yanlış diye geveliyorlar ,gerçekleri göremiyolar, bunlardan bıktım ben .

Bu şarkıyı genelde ağlarken dinlerim de. Etrafımdaki insanlar benden nefret ediyorlar .Yani en azından ben öyle düşünüyorum .Sinir krizi geçirmemek için kendimi zor tutuyorum. İçinde bulunduğum durum şarkı ile birleşince ağlamak istiyorum dayanamıyorum ya bu bilmem ne karısının önünde sınır krizi geçireceğim yada başımın dönmesiyle bayılacağım. Bir şey yapmalıyım .

Bu bölüm biraz kısa oldu biliyorum birde çok sık ve fazla bölüm attım o yüzden diğer bölüm için sizi birazcık bekleyeceğim. Öneri be yorumlarınızı bekliyorm .Bazen bazı yerlerde yazım yanlışları  var biliyorum fakat klavyeden dolayı lütfen kusura bakmayın.





Mutlu bir Doki Doki (Hugola )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin