What dedin gülüm

40 11 2
                                    

İlk bölümü 35 kişi son bölümü 7 kişi bu ne biçim iş valla anlamadım .
(Hürkanın anlatımıyla)

O şerefsiz o.. olacak kadın bir anda sevdiğim kadını Yuri yi vurdu .Ben daha ona dokunmaya kıyamazken o hiç acımadan onu öldürdü .Diyeceğimi zannediyorsanız yanılıyorsunuz evet bir el ateş edildi fakat o bir el ateşi o kadın değildi bendim.

(Dün akşam gece 2.18)

Emre :Olum dur yavaş lan sakin ol ne oluyor hele bir anlat .

Ali :Evet kanka bir sakin ol .

Hürkan :Olamam abi olamam o kadın yine bir şeylerin peşinde kesin Yuri ye bir şey yapıcak hissediyorum .

Ömer (Porçay):Peki ,tamam ama şimdi gerçekten biraz sakin olman ve planın ne olduğunu söylemen gerek hadi.

Hürkan :Off tamam ne yapacağı konusunda sadece uyumlu olan herkesi birer oyuncak gibi kendi isteği doğrultusunda bir şeyler yaptırabildiğini biliyorum .

Emre :What dedin gülüm .

Ömer :Hakkatten abi sen ne diyorsun .

Hürkan :Bir de sakin olmamı bekliyordunuz benden. Bizim ne yapacağımız konusuna gelicek olursak .Büyük ihtimalle Uyumsuzları yani şu an da bildiğimiz tek uyumsuz olan Yuri yi tuzağa düşürmeye çalışacaktır.

Ali :Ya orası kesin de biz bu işi nasıl önlicez onu anlamadım .

Hürkan :Basit önce kendi halisülasyonlarımızı hazırlayıp o karı planını devreye sokunca sanki bizmiş gibi göstereceğiz .

Ömer :Her şey tamam da peki işin içine tehtit, silah falan girerse ne yapacağız ?

Hürkan :Valla benim yanımda bir kaç silah var sizde birkaç silah alırsanız iyi olur .

Emre :Normal bir zamanda bunu deseydin birazcık garipserdim ama birine ateş edilcekse ben varım .

Ömer :Ben de .

Ali :Ben zaten varım .

Kaan :Benim hala aklıma yatmayan bir şey var .

Hürkan :Ne var ?

Kaan :Ya Yuri yi senle ,seni Yuri ile tehtid ederse ve Yuri sana bir şey olmasın diye kendine bir şey yaparsa veya yapılmasına izin verirse .

Hürkan :Böyle bir şey olur sa o or..

Ömer :Sakin .

Hürkan :Peki o karıyı sağ bırakmam .

(Şimdiki zaman )

Yuri :Bir dakika yaşıyorum lan ben .

Evet tatlım benim senin süper kahramanın .

Hürkan :İyi misin ?

Yuri : Ben iyiyimde o o öldü mü ?

Dedi o kadının kanlar içindeki cesedine bakarken .Yüzü o kadar masum ve o kadar üzgündü ki sanki o kişi bir dakika önce onu öldürmeye çalışmamış gibi onun için üzülüyordu .

Hürkan :Ne yapmamı bekliyordun se- seni vuracaktı Yuri .Sevdiğim kadını koruyamayacaksam neden varım ki ?

Yuri :Hürkan ben seni çok seviyorum .
Dedi va bana sarıldı .Hayayım boyunca kimse bana böyle içten böyle güzel sarılmamıştı .O güzel mor saçlarına eğilip kokusunu içime çektim .Evet çok güzel kokuyordu .

Emre :Romantizmi bölüyorum ama bunlar hala bize silah tutuyor farkında mısınız ?

Emre a!ına k!oyıyım romantizmi bozuyorum amaymış mış Allahtan haklısın .

Ömer :Sistemi kapatabilir misin ?

Kaan :Sistem şifre istiyor .

Ali :Has ekrana bakın .

Ekranda bize ateş emri verildiğini anlatan bir kod yazılıydı .

Yuri :Bunu yapabilirim fakat sonucunun çok kötü olacağını biliyorum .

Kaan :Nasıl kötü durdur işte yoksa ÖLERİZ.

Yuri :Sizde uyumsuz olup olmadığınız için sınava girmediniz mi ?

Ömer :Girdik ama ...

Ali Yav girdiydek girdik ne var ki.

Yuri:Benim testimi yapan kişi ...

Hürkan :Bendim .

(Ekip hep bir ağızdan )

NEE

Yuri :Hürkan bana ailemi ilacın bana dokunduğunu söylememi söyledi .Bende öyle yaptım .Fazla sorgulamadım .

Hürkan :Test psikolajik bir test olmasına rağmen Yuri hepsine farklı tepkiler verdi .Kimine çok cesur kimine çok zekice kimine fazla korkakça .

Yuri :Ama sizler hepsine benzen tepkiler verdiniz.

Hürkan :Evet aynen öyle.

Geri döndüm bebeğim geri dönmemi AckermanDeniz a borçlusunuz burdan ona bana yazmama destek verdi için teşekkür ederim. Ama böyle olmaz hikayenin başımda dediğim gibi okuma az ayrıca kimse oy ve yorum  atmıyor . Yazmak için birazcık morale ihtiyacım var .Lütfen biraz moral verin .Şimdiden destekleriniz için  teşekkürler. Bunu okuyan güzel insan bir yorum bir takip belki de bir oy benim mutlu etmek için kolay bir yol:)

Mutlu bir Doki Doki (Hugola )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin