Ben şimdi buna ne diyeceğim .Yalan söylesem eğer bu konu ile bir bağlantısı varsa yalanlarım ortaya çıkar . Bir dakika eğer bu olaylarla bi ilgisi varsa ilaç içmediğimi de biliyordur .Ha şimdi zıçtım .
Yuri :Aslında evet bir kaç kere denedim fakat ben ona her yaklaştığımda benden kaçtı .
Selin hanım?:Bunu neden yaptın sorabilir miyim ?
Allahım sen beni bu kadınla niye sınıyordun yarabbim . Kediyi merak öldürür diye bir laf var merak ettim sanane yani canım istedi .
Yuri :Sanırım meraktan yani belki beni neden çektiğini sorabilirim diye .
Selin hanım?:Peki sonra ne oldu ?
Yuri :O sadece benden kaçtı bu kadar onula hiç konuşmadım .
Selin hanım?:Anladım tatlın peki sen ilaçlarını almaya devam et bir sonraki randevunda görüşürüz .Ha bu arada randevunu biraz ileri bir tarihe al olur mu bu aralar çok yoğunum da.
Yuri :Peki öyle yaparım.
Yaparım yapmasına da bunun gördüğüm kadarıyla çok hastası yok .Artık gerçekten eminim sadece kanıtım yok onun bu konularla bir ilgisi var.
11 Mart 2034
Günaydın dedim yine beni kaydeden herife bakarak bu sefer kaçmadı garip .Yatağımdan kalkmadım bu gün cumartesi okul yok .Adam benden neden kaçmadı acaba .Son bir kez konuşmayı denesem mı acaba .
Yuri :Selam ben Yuri yani zaten biliyorsundur .Be beni neden kameraya çekiyorsun .
(Kameraman ,Yuri'yi kendine çeker )
Kameraman :Sus ve sadece benimle gel kayıt şimdilik durdu ama birazdan devam ettirmem gerekiyor .Benim kim olduğuma gelince ben buradaki kameramanlardan biriyim .Normalde seninle konuşmam yasak.Yani zaten diğerleri bizi görmüyor yani göremiyor .
Yuri :BİLİYORDUM
Kameraman :Bağırmasana kızımeğer biri duyarsa ikimizde ölürüz anladın mı ?
Yuri :Tamam da neden bütün bunlar da ne ?
Kameraman :Al bu kulaklığı kulağına tak bunu kimse göremez bu kameramanların kullandığı özel bir kulaklık .Kimse göremez büyük patron bile .
Yuri :Büyük patron da kim ?
Kameraman :Biliyorum sende diğeri gibi beni soru yağmuruna tutacaksın ama diğeri bunu yaparken öldü tamam mı şimdi seni bu kulaklıktan yöneticem .Bunu gece gündüz tak hem sorularını cevaplayacağım hemde seni büyük patrondan koruyacağım .
0
Yuri :Peki sana neden güveneyim ?Kameraman :Sadece arkana bak geride kalı bak bakalım senin dünyam aslında neresiymiş ?
Arkamı dönmemle şok geçirmem bir oldu .Benim evim dediğim yer bir sütüdyo .
Yuri :Yani hiç bir şey gerçek değil mi ?
Kameraman :İnsanlar tamamen gerçek inandığım din falanda gerçek ama yaşadıkların tam olarak gerçek değil .Hadi tak şu kulaklığıda kendin gör ve artık gitsen iyi olur kaydı başlatmam lazım.
Yuri :Pe peki ama dur senin adın ne ?
Kameraman :Hürkan,Hürkan Gügen
Kulaklığı taktım ve tekrar odama döndüm saate baktım .Saat durmuştu kulağıma bur ses Yani Hürkan şöyle dedi ;
Hürkan :Merak etme kayır durursa zamanda durur .Bu arada her şey normalmiş gibi devam et .
Yuri :Tamam başlat kaydı .
Hürkan:3,2,1,0.
Hemen uykulu rolü yapıp hiç bir şey yokmuş gibi elimi yüzümü yıkadım .Annemin hazırlamış olduğu kahvaltıya oturdum .
Hürkan :Sen kahvaltını yaparken sana biraz kendimden ve şu an içinde bulunduğun durumdan bahsediyim.Ben Hürkan Gügen, X şirketindeki kameramanlardan biriyim, 24 yaşındayım .Her kameraman gibi denek yani yanlış anlamada sizin hayatınızı kaybetmekte görevliyim .İçinde bulunduğun duruma gelirse sen bir uyumsuzsun .Yani bebekken sana verilen şey her neyse işe yaramamış . X şirketi uyumsuzları öldürmekte kararlı .Bunu ilk öğrendiğimde 5 yaşındaydım ve aynen senin gibi onları görüyordum .
Yani o da bir uyumsuz .Peki bana bahsettiği diyeri kim acaba.
Hürkan :Haa o mu ?Şey 1 ay önce yine senin gibi bir uyumsuzla seninle olduğu gibi konuştum .
Ama bu bu benim aklımı mı okuyor lan bu .
Hürkan :Evet aynen öyle yapıyorum .Merak etme bunu çok yapmayacağım sadece seni korumam gerektiği zaman söz veriyorum .
E iyi bari Selin hanım ve okuldaki salaklar hakkında kurduğum bol biip'li cümleleri dinlemesen daha iyi olur benden söylemesi .
Hürkan :Sen Selin hanım mı dedin doktorun yani onun ismi Selin mi ?
Evet ama buna deden bu kadar şaşırdın .
Hürkan :Aa hiç isim çok tanıdık geldi .
Hadi ama onunda bu işlerle bağlantısı var biliyorum .Eğer varsa bunu bana söylemelisin .Hemde hemen .
Hürkan :Üzgünüm ama o büyük patron .
Şaka yapıyorsun bu bu olamaz .Bunca zamandır gözümün önündeydi ama bende onun gözünün önündeydim .
Anne:Annecim niye bir şey yemiyorsun ?
Yuri :Aa bu gün pek de iştahım yok anne .
Anne :Ama yemezsen halsiz düşersin .
Hürkan :Yemeği yeme sakın Selin sana uyku ilacı içirmek için anneni manüpüle etti . İlacını içip içmediğini bilmiyorlar.Bunca zamandır orayı montajladım .
Teşekkür ederim ama sen nasıl kameraman oldun ne de olsa sende bu deneyim bir parçasıydın .
Hürkan :Benim annem aslında Selinin tam kendisi .
What dedin gülüm .Sen Selinin oğlu musun ?Yoksa sende mi bu deneye dahilsin .Nesiniz oğlum siz .
Hürkan :Sakin ol ve hayır ben bu deneye dahil değilim annemi kameraman olmak için zor ikna ettim .Ben bu deneyin bitmesini istiyorum .Sen her gün yeni birinin ölmesini izlemek ne demek biliyor musun ?
Tamam sakinim ve özür dilerim ben sadece bilmiyorum offf kafam çok karıştı .
Hürkan :Tamam bu günlük bu kadar laklak yeter şimdi işimize bakalım .Yemeği annen arkasını döndüğünde çöpe at .
Hemen dediğini yaptım .Anneme bitirdiğimi söyledim ve şaka gibi olsada inandı .
Hürkan :Odana git ve kapıyı kitle .
Ne ne diyorsun ne oluyor.
Hürkan :Dediğimi yap sadece odana git ve kapıyı kitle HEMEN .
Tamam yaptım işte ama neden yaptım bunu .
Hürkan :Birazdan anlarsın.
(Kapı Çalar)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mutlu bir Doki Doki (Hugola )
AdventureGerçekler bazen herkesin gördüğü değil birinin hisssettiğidir .