Merhaba arkadaşlar her zaman olduğu gibi sizin okuyasınız varsa benim de yazasım var .Başka bir Hugola kitabı için bir fikrim var ve bu fikir bu hikayeyi ne zaman bitiririm sorusunu doğurdu lütfen bana cevap verin bu hikaye kaçıncı bölümde bitmeli ?
Yuri :Be- Ben ben bunu yapıcam .
Hürkan :Yuri sen deli misin ?Hayır ben sana deliyim ama yani .
Yuri:Şu ortamda bile böyle konişabiliyorsun ya .Ama ne kadar uğraşırsan uğraş beni bu fikirden vaz geçiremeyeceksin .
Hürkan :Yuri eğer bu teste girersen ÖLERSİM sen ölürsen bende ölürüm .
Yuri :Hürkan bunu yapıcam dedim .
Hürkan :Yapmiyacaksın !
Yuri :Ne zamandan beri seni dinliyorum !
Ömer :Hey sakin olur musunuz ? Böyle birbirinize bağırarak hiç bir şry elde edemezsiniz .
Kaan :Yuri Hürkan seni çok seviyor ve bu yüzden sana zarar gelmesini istemiyor .
Ali :Evet ama ...
Emre :Ama mı bunun neresi ama .
Ali :Evet ama Yuride Hürkanı seviyor ve eğer bu teste hemen başlamazsa biradaki herkes ölür .
Emre :Hee e bende Yuriden yanayım o zaman kusura bakma kanka .
Hürkan :Ya siz delirdiniz mi ?
Yuri :Hürkan ben seni çok seviyorum be sevdiğim adamın ölmesini istemiyorum bu yüzden bu testi yapıcam ve ne kadar uğraşırsanız uğraşın vaz geçmeyeceğim .
Ömer :Yuri bak ben senin abin sayılırım beni bari bir dinle he .
Yuri :Ben sevdiğim adamı dinlemiyorum abi seni dinlesem ne fayda .
Sistemin başına geçip testi etkinleştirdim .
Bir anda böyle bir odanın kapısı açıldı hepimiz şok olmuş kapının açılmasını izliyorduk Hürkan hariç .Hürkana baktım ne olduğunu ,ne yapacağımı ,onun neden şaşırmadığını bilmediğimi anlatan bir bakıştı.
Hürkan :Madem sevdiğim kadın benden bir şey istiyor e lafını ikiletmiyim.
Dedi ve elimden tutup beni odaya çekti .Yuri :Hürkan sen...
Ama lafım yarıda kaldı .
Hürkan :Dediğim gibi prenses hazretleri benden bir şey istiyorsan onu yaparım .Şimdi lütfen koltuğa oturup kolunuzu sıyırır mısınız prenses .
Yuri :Peki ama öncesinde.
Dedim ve Hürkanın yanına yaklaştım .Hürkan ne yaptığımı anlamaya çalışıyordu .Bòyle bir şey yapıcağım benim bile aklıma gelmezdı ama birden Hürkanın dudakların yapıştım .Önce ne olduğunu anlamadı,gözleri fal taşı gibi açıldı .İlk şoku atlattıktan sonra bana karşılık vermeye başladı .Birden ne olduğunu anlamadan elindeki iğneyi koluma batırı verdi .
İğne kolumu acıttığı için of diye Hürkanın dudakların bağırdım .Sonra da ilacın etkisiyle bayıldım .(Hürkanın ağzından )
Yuri ben daha ne olduğunu anlayamadan dudaklarıma yapıştı önce ufak bir şok geçirdim ama sonra ona karşılık vermeye başladım .Hayır böyle devam ederse onun sınava girip kendini ölümün eşiğine belkide ölüme terketmesine izin veremem . İkimizde gözü kapalıydı .Ben gözümü açıp iğneyi elime aldım dikkatlice koluna yaklaştırdım .Kolunu pek göremediğimden biraz acıtmış olacağım ki Yuri ağzıma bağırdı sonra o güzel dudaklarından bayıldığı için aytılmak zorunda kaldım. Yere düşmeden onu belibden tutup koltuğa koydum .Eğilip belkidr bir daha öpemiyeceğim dudakları öptüm . Bilgisayardan sistemi başlatıp sevdiğim kadını kendi ellerimle ölüme teslim ettim .Bilgisayardan Yurinin ne yaptığını görebiliyordum .Konuşmadan bizimkileri gelin diye işrette bulundum .Yurunun ellerini ve ayaklarını sandalyeye kelepçeledikten sonra odaya başla bir sandalye çekip oturdum .Sadece Yurinin masumca uyumasını izliyordum .Bilgisayara bakmaya cüret edemiyordum .Tek bildiğim şey sistem başladığında Yurinin canının çok yanacağıydı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mutlu bir Doki Doki (Hugola )
AdventureGerçekler bazen herkesin gördüğü değil birinin hisssettiğidir .