2

382 26 21
                                    

Glenn ile tanışmamiz ardından 15 dk geçmişti

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Glenn ile tanışmamiz ardından 15 dk geçmişti. Rick ailesini aradığını söylemişti. Küçük bir oğlu varmış. Onu uzun zamandır görmüyormus. Gerçekten üzüldüm umarim en yakın zamanda ailesine kavuşur.

Şimdi Glenn bizi grubuyla-yarisi denebilecek kadar kişiyle - tanistirmaya götürüyor. Söylediği üzere bir kaç kişiyle grubuna yemek aramak için şehre gelmişler ama AVM içinde hapsolmuslar.Glenn ise onlari dışarı çıkarmak için dışarı çıkmış ve o esnada Ricki görmüş.

Şimdi ise merdivenlerden iniyor küçük bi ara sokağa giriyorduk. Sokağın sonunda ki kapı açılmış önümüzde duran iki aylaği öldürmek icin iki iri yari adam üzerlerinde korumayla çıkıp aylaklari öldürmüştü o sırada bizde içeri girmiştik.

Fakat içeri girer girmez sarışın bir kadin Ricke silah tutmuştu.

"Aptal senin yüzünden burda sıkışıp kaldik o silahı öyle ateşlemek zorunda mıydın?" Araya girmem gerektiğini anladım ve sarışın kıza seslendim "Pardon ama eğer birini silahla tehdit ediceksen ilk önce silahın emniyetini açman gerek" Bir hışımla kizin elindeki silahı aldım ve emniyeti açıp kıza geri verdim "Kırmızı nokta ateş etmeye hazir olduğunu gösterir, şimdi silahı kullanabilirsin ama buda çok mümkün durmuyor çünkü elinin titremesiyle o silahi ateşlemek istediğini pek sanmıyorum." lafımi bitirdikten sonra kiz elindeki silahı kemerine koyarken bana yandan bakarak burdan uzaklasmisti.

Zaten kadına pekte ısındığım söylenemezdi.

Birkaç dakika sonra grubun hepsiyle tanışmıştım az önce ki kadininda isminin Andrea olduğunu öğrenmiştim.

Şimdi ise yukardan silah sesleri geliyordu. Andrea bıkkınlikla nefesini dışarı verdi. "Olamaz Dixon mu?" diyip herkes yukarı koşmaya başlamıştı. Yanimda oturan Lenora'yi kaldırıp elinden tutarak bende diğerlerinin peşinden yukarı çıktım.

Yukari çıktığımızda Morales -adının dixon oldugunu öğrendiğim adama- bağırıp "Hey Dixon aklinimi kaçırdın?" diyip bağırdı.  O sirada ortalığı karisicagini anlayip Lenorayi arkama aldim ve yanımdan ayrilmamasini gerektiğini söyledim.

Dixon ise Moralese cevap verdi "Hey elinde silah olan birine karşı daha nazik olmalisin sağ duyulu olmak bunu gerektirir" diyip çıktığı taşın üstünden atladi.

O sırada T-dog sinirle olduğu yerden atladi. "Burda boşuna mermi harcıyorsun ve bizim hiç mermimiz yok diğerlerini de buraya çekiyorsun ahmak!"

"Hey bütün gün burda bir Meksikalı dan emir aldığım yetmiyormuş gibi şimdi bide sendenmi azar işiticem. Hiç sanmıyorum dostum rüyanda görürsün."

"Rüyamda mi görürüm söylemek istediğin bir sey mi var?-"

T-dog ve Dixonun kavgası kızışmaya başlamıştı ki Morales T-dog'un sözünü kesene kadar."Hey T-dog ciddiye alma tamam mi?" T-dog Moralese elini uzatip "Hayir" diye bağırdı "Hey dostum sakin ol ama Merle sende daha fazla uzatma olayi, zaten yeterince sorunumuz var"

Merle Moralesi çokta ciddiye almış gibi durmuyordu ve T-dog ile konuşmaya devam ediyordu "Beni mi rüyanda görüceksin?" "EVET" "Neyi rüyanda gördüğünü soyliyimmi bay rapçi bi zenciden emir aldığım günü" diyip T-dog'un sinirlerini artik daha fazla bozmuştu. T-dog Merle bir yumruk attı ama Merle kaçtı ve T-dog'u dövmeye başladı. Morales , Glenn ve Rick, Merle ayırmaya çalışıyordu fakat nafile. Rick Merle'den bir yumruk yiyip yere düşmüştü.

Merle T-dogu ölesiye dövüyordu kimse Merle ayiramiyordu çünkü kendisinde o gücü göremiyordu. Etrafa baktım Rick yerde oturmus kanayan burnunu tutuyordu. Andrea ve diğerleri Merle durmasini söylüyordu o sirada yanıma duran küçük bedene baktım korktuğunu titrediği bedeninden anlayabiliyordum. Glenne daha yakın olduğum için Lenora'ya bakmasini söyledim ve eğilip Lenora'ya sıkıca gözlerini kapamasini söyledim. Ayağa kalktım ve sabrımı taşıran son damla Merle'ün T-dog'a silah çekip üstüne tükürmesi oldu.

Hızlı adımlarla Merle'in yanına gittim. "Hey koca adam bi baksana" Merle kafasını geriye çevirip bana baktığında ona sert ve hızlı bir yumruk atmıştım sarsılıp yere düştü ve üstüne çıkıp yumrukları mi daha da arttirdim. En sonunda bacağımdaki silahı çıkartıp kafasına doğrulttum.

Acıyla konuşup "Adi kızıl sürtük" dedi. "Hey elinde silah olan birine karşı daha nazik olmalısın sağ duyulu olmak bunu gerektirir" diyip göz kirpmistim ve Rickin belindeki kelepçeyi alip elini boruya bağladiktan sonra gruba geri baktım.

Elimden akan kanlar yerde ufak bir gölet oluşturmuştu. Gruba gülümsedim ve Lenoranin yanına gidip onu kucağıma aldim. Glenne baktım ve konuşmaya başladım.

"Kendizini ezdirmeyin. Ne güne ki Merle gibi insanlarla cok karşılaştım. Kendilerini bir bok sanıp tek yaptıkları olay çıkarmaktır ama eğer gücünüzü ondan daha yüksekte tutarsaniz ışığı söner "

Gruba son kez bakıp "Burdan cikmak için planim var beni dinleyin." dedim.

Ve elimdeki anahtarı cebime koyup yere oturdum diğerlerinin de oturmasını bekledim herkes yere oturunca plani anlatmaya başladım.

uh bu bölümde bitti ellerimi hissetmiyorum.. Vote verip yorum yapmayi unutmayınnn.

 Vote verip yorum yapmayi unutmayınnn

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Opia // Daryl DixonHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin