bölümü Cupid-FİFFTY FİFFTY dinleyerek yazdım bölümle hiç uyuşmayan bir aurasi var şarkının owjfowkdozkd. Neyse umarim seversiniz bölümü bol hüzün ve sevgi içerir.
Bölümü medyadaki şarkıyla okumanizi tavsiye ederim.
~~~~~~~~~
Yol epey sessizdi. Ne aylak sesleri ne de Daryl ve benim sesim. Sadece kuş sesleri.Buranin bu kadar sessiz olması hem iyi hem de garipti. En azindan birkaç aylak olmalı diye düşündüm.
Daryla baktım. Yola odaklanmış arabayi sürüyordu. Onu inceliyecek zaman bulamamistim fakat şimdi baktığımda yüzünün gerçekten büyüleyici olduğunu farkettim. Kol kasları ne kadarda gelişmişti be.
Uzun bir süre Daryli izledim. Tek yaptığım buydu. Daryl bunu farketmiş şekilde gözlerini yoldan ayırmadan "Ne o çok mu büyülendin"
Ufak bir telaşla "Yo ne alaka gözlerim dalmış" Daryl yandan bakarak "Peki öyle olsun" diyip sırıtmışti.
"Ne sırıtıyon be legolas" "Hay senin legolasina kızım şunu söylemeyi biraksana"
"Eğer seni sinir ediyorsa neden söylemeyi bırakayım legolas? Hem bence çok yakıştı bu ad sana" diyip güldüm ve yolu izlemeye başladım.
Önümüze çıkan aylak sürüsüyle Daryl aniden frene basmak zorunda kalmıştı. "Ah hadi ama" diyip büyük bir nefes vermiştim.
İkimizde arabadan inip elimize silahlarimizi almıştık. Daryl arbaletiyle aylaklari öldürüyorken bende elimdeki iki bıçakla bana doğru gelen aylaklari öldürüyordum.
Aniden duyduğum silah sesi ile arkama döndüm. Beyaz bir takim giyen ve üstü kan olmuş sarışın kadını görmemle gözlerim dolmuştu. "Yelena?" kız kafasını bana çevirdi.
Yemyeşil gözler bana bakti. Ona doğru koştum. Yıllardır görmediğim kız kardeşimi bulmuştum.
Hiç ayrılmayacak gibi sarıldım ona. Tüm kokusunu içime çektim.
Hıçkırık seslerini duyduğumda yelenadan ayrıldım. Gözlerine baktım. Gözlerinden akan yaşları elimle sildim "Her şey geçti bak kavuştuk birbirimize." dedim.
Yelena ise ağlamayı kesti ve iğrenerek bana bakti "Hayır. Hiçbir şey geçmedi. Zaten her şey beni orda birakmanla başlayıp bitmişti." diyip göğsüne bir hançer sapladi.
Göğsünden akan kanlar zaten kanla kaplı olan beyaz tulumunu daha çok kaplamıştı.
"Hayır hayır yapamazsın Yelena kalk!" diyip hıçkırarak ağlamaya başladım. Yaşlar yüzünden önümü göremiyordum. Elimle kanayan yaraya baski uyguluyordum ama nafile. Üzüntüyle Daryla baktım. O ise..
Sanırım küçük dilini yutmuştum. Daryl bir aylak tarafindan isiriliyordu. Aman tanrim ne oluyor.
Kucağımda ölen kardeşime baktim. Onu yeni bulmuş, yeni kaybetmiştim.
Ardından Daryla baktim. Onu kısa bir sürede tanısam da onu böyle kaybedemezdim.
Yelenanin açık olan yemyeşil gözlerini kanli ellerimle kapattım. Alnına öpücük kondurduktan sonra sendeleyerek yere düşmüş ve karni yarılmış Daryla baktım.
Böyle olmamaliydi. Onlari böyle kaybedemezdim. Ağlamam daha da şiddetlendi.
Daryl aylağa dönüşmüş üzerime doğru gelirken tiz bir çığlık attım.
~~~~
Araba camına yaslı kafamı sarsılarak cama vurmuştum. Etrafa baktığımda beni korkuyla omuzlarımdan tutan Daryla baktim. O yaşıyordu.
Ne yani bu bir rüya miydi?
O anki endişeyle Daryla sarıldım. Ağlamam şiddetlendi. O ana kadar ağladığımı bile fark etmemiştim.
Daryl sırtımı sıvazlarken "tamam sakin geçti her şey bitti rüyaydı sadece"
Ağlamam biraz daha yavaşladığında Daryl'dan ayrıldım. "Ah iyiyim ben merak etme sadece ufak bir kabus " "ufak bir kabus mu? Natasha çığlık atıyordun. Ufak bir kabus olduğuna emin misin. " gözyaşlarımı elimin tersiyle silerek "evet Daryl eminim hadi şimdi yola devam edelim"
Daryl kaşlarını çatarak her zaman ki gibi sinirle bakti bana " Hayir iyi değilsin biraz dinlenelim ve anlatmak ister misin belki rahatlarsin?" sona doğru sesi biraz daha sakin çıkmıştı.
"Ah şey peki madem eğer rahatlicaksam anlatabilirim" gözlerimin dolmasini engellemeye çalışarak gördüğüm rüyayı anlatmaya başladım.
"Birlikte arabadaydik. Sonra karşımıza bir aylak sürüsü çıktı. Aylaklari rahatlikla öldürüyorduk fakat sonrasında bi silah sesi duydum arkama baktığımda yıllar önce görüşmeyi kestiğim daha doğrusu bulamadığım kardeşimi gördüm. Koşarak yanına gittim sarıldım ona. Rüya olsa bile ona sarılmak çok iyi gelmişti bana. Ona dedim ki her şey geçti bak kavuştuk birbirimize sonra ondan ayrıldım bana iğrenerek bakti ve hayir, Hiçbir şey geçmedi. Zaten her şey beni orda birakmanla başlayıp bitmişti dedi. Elindeki hançeri kalbine sapladı. Tüm dünyam başıma yıkıldı. Yeni kavuştuğum kız kardeşime daha alisamamisken hemen kaybettim onu."
Gözyaşlarımı tutamadım. Aniden beklemediğim bir şekilde elimde bir sıcaklık hissettim. Daryl ellerini ellerimle buluşturmus bana bakıyordu. Gözleriyle sanki devam et der gibi bir bakış atti bana . Derin bir nefes alarak " Sonra sana baktim. Bir aylak tarafindan ısıtılmıştin.. Karnın... Karnin yarılmıştı. Seni yeni tanisamda böyle ölmemeliydin. "
Konuşmamı bitirdiğimde gözlerimden akan yaşlar elimi tutan Darylin eline düşmüştü.
Ellerimi yavaşça geri çektim. Gözyaşlarımı sildim ve dışarısını izlemeye başladım. Daryl koltuğuna yerleşmiş arabayı çalıştırmıştı.
Araba yavaşça hareket ettiğinde derin bir nefes aldim. Biz kampa gidene kadar karanlık çökmüştü. Şimdi kampın olduğu yokuşu çıkıyorduk.
Kamptan gelen silah ve çığlık sesleri ile Daryla baktim. Aklima ilk gelen kişi Lenora , umarim ona bir şey olmamıştır.
Hızlıca arabadan indik. Arka koltuktaki silah çantasını sırtıma aldım. İçinden elime gelen iki tabancayı aldim. Koştura koştura kampa geldim.
Tanrim,kamp savaş alanina dönmüştü. Gözüm Lenorayi aradi. Tam o sırada bacağımda hissettiğim iki küçük beden ile aşşağı baktim. Lenora ve Carl yanımdaydı.
Eğilerek Lenora ve Carlin boyuna geldim. "Çocuklar şu arkada gördüğünüz arabanın içine girin ve ben ya da bizim gruptan biri gelmediği sürece dışarı asla çıkmayın"
İkiside kafalarını sakladığında ortada duran Shane'in yanina gittim. " Al bakalım " diyip silah çantasını kucağına fırlattım. Hafif yandan sırıttığını gördüm.
O sırada ormanin içinden gelen aylaklari öldürmeye çalışan grubun yanina gittim.
~~~~~~~
evet uzun zaman oldu yeni bölüm yayınlamayali çünkü kitap yazdığımı unuttum evet cok unutkanim ufak bir alkiss👏👏👏👏
Aman neyse geldimi geldi ama dimi??
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Opia // Daryl Dixon
FanfictionOpia, bir insanla göz göze bakışmanın verdiği yoğun his.