"Herkes anladımı peki?" Digerlerinden evet, anladim gibi mırıldanmalarini duyunca kafami sallayip ayagi kalktim. Yaklaşık 20 dakikadir planı konuşuyorduk ve herkesin hazir olduğunu hissediyordum.Bizim biraz ilerimizde oturan Lenoranin yanina gittim."Lenora tatlım biraz konusalimmi?" "Tamam nat abla konusalim" derin nefes alip sözcükleri aklimdan seçtim "Lenora gördüğün üzere buradan çıkamıyoruz ve ben bir plan yaptım ama bu planda sen hep Glenn abinle kalman lazim tamam mi güzelim"
"Nat abla beni birakma" "Güzelim seni burdan çıkartmam gerek o yüzden gitmeliyim ama Glenn abin senin yanında hiç ayrılmayacakbsende onun yanından ayrılmamaya söz verir misin?" "Peki söz" "Teşekkürler balim" Lenoranin alnina küçük bir öpücük kondurup ayağa kalktım.
Lenora koşarak Glennin yanına gitmişti şimdi herkes yavasca asagi kata iniyordu. Plan şöyleydi aşağıdaki aylaklari alip içini yaricaz ve kanlari , bagirsaklari vs. üstümüze sürücez. Sonrasinda ben ve Rick ilerde duran sevkiyat kamyonunu alip arka kapıdan digerlerinin çıkmasını beklicez. Glenn -yanindaki Lenora ile- baska bir arabaya binip aylaklari ters yöne götürüceklerdi.
Fark ettiğim kadariyla aylaklar bizi kokumuzdan ayirt edebiliyordu. E o zaman bizde onlar gibi korkarız.
T-dog ve Morales hizlica disarda yatan aylağı alip içeri getirdiler.
Rick acil durumlar icin konulan baltayi söküp çıkardı ve aylagi parcalamaya başladı.
"Rick yorulduysan ben devam edeyim" "Sag ol natasha"
Elimde aldığım baltayi aylağa geçirip çıkarıyordum. İyice parçalandığından emin olduktan sonra diğerlerinin yardimiyla üstümüze kanları sürdük.
Simdi bizden uzak oturan Glenn ve Lenora'ya gözüm takılmıştı. Lenora ona baktığımı fark etmiş olacakki bana dönüp baktı. Ona uzaktan bi öpücük yolladim fakat o üstümdeki kanlardan dolayı olacakki küçük bir iğrenme ifadesi takındi yüzüne.
Lenora'ya el salladıktan sonra Rick ile dışarı çıkıyorduk ki Andrea'nin sesini duymamizla geri döndük.
"Tamam Natasha ve Rick güzel bir başlangıç yapamamis olabiliriz ama yine de kendinize dikkat edin"
Kafami teşekkürler anlaminda salladiktan sonra gene tam çıkarken T-dog "Peki merle? Onu ordami birakicaz?" demesiyle soruyu bana yonelttiğini anlamıştım. Arkamı döndüm ve cebimden küçük anahtarı çıkartıp T-dog'a tutacağı şekilde fırlattım.
"Ne zaman istersen onu cikartabilirsin. Zaten akli başına gelmiştir" diyip sonunda dışarı çıkmıştık.
Aylaklara uyum sağlamak icin onlar gibi yürümek düşündüğümden daha zormuş. Simdi ise kalabalik bir grubun icine gelmistik.
Az daha ilerdeki arabanin altina girip karşı tarafa geçtik.
Buda bizim sanssizligimiz yağmur yağmaya başlamıştı!! YAĞMUR!! Üstümüzde ki kanlar yağmur yüzünden akip gidiyor kendi kokumuz açığa çıkıyordu.
Belimde ki bıçakları çıkartıp bana yaklasan aylaklari öldürdüm. Rick ise gene ayni baltayla aylaklari öldürüyordu.
Hem koşuyor hemde karşımıza çıkan aylaklari öldürüyoruk. Şimdi ise çitin üstünden gecmek lazımdı. Hizlica tirmandik ve karşıya geçtik. Aylaklar çok olduğu icin çit daha fazla buna dayanmadi ve büyük bir sesle yere yıkıldı.
Tam arabaya bindiğimizde aylaklar hizli -her ne kadar hizli olabiliyorsalar- yürümeye basladilar.
Rick arabayi aylakların üstüne sürünce çoğu aylak ölmüştü.
Şimdi ise Glenn kullandığı kırımızı arabayla sesler çıkartarak yanımızdan geçti. Camdan içeriye baktığım da Lenora ve Glennin eğlendiğini,gülüp bagirdiklarini anlamak çok zor olmamıştı.
Küçücük bir kızın böyle bir dünya da büyüyeceğini aklim almıyordu. Suan okulda olup arkadaslariyla oyun oynaması gereken kizin tek düşündüğü şey hayatta kalmak olmuştu.
Rick telsizle T-dog'a seslenmisti. "T-dog benim Rick beni duyuyor musun T-dog" bir kaç dakikanin sonunda T-dog'un sesi kulağıma ilişti.
"Seni çok iyi duyuyorum dostum." duyduğumuz ses ile birbirimize bakıp gülümsedik. Rick telsizle konusmaya devam etti. " Garaja yakınlaştık elinizde her ne varsa alin ve aşşağı inin" demesiyle T-dog aceleyle telsizi kapattı.
3. Kişi ağzından
T-dog telsizi kapandıktan sonra digerlerine hazirlanmalari gerektiğini söylemişti. Herkes çantaları toplarken kapidaki cam yüksek bir sesle kırılmış aylaklar içeri giriyordu.
Aceleyle garajin olduğu yere giden grup T-dog'un durmasiyla duraksadılar. " Merle Dixonu yukarda birakamam, siz gidin size yetisirim" diyen T-dog hizlica merdivenleri çıkmıştı.
Çatı katina geldiğinde kapıyı sert bir şekilde açtı ve Merle'in bagli olduğu borunun yanina gitti. Merle şükür eder bir bakışla ona doğru gelen siyahi adama bakti.
"Beni unuttuğunuzu düşünmeye başladım. " T-dog aceleyle cebinden çıkardığı anahtarı ayağı takilmasi yüzünden elinden ucurup düşürmüştü. Hemde lağım borusuna.
T-dog pişmanlik ve üzüntüyle baktı Merle. Merle ise sinirden sıktığı dişlerini daha da sıkmaya başlamıştı.
"Hadi ama aptal adam senin yüzünden burda çürüyüp gidicem " diyip siyahi adama atarlanmaya başlamıştı.
T-dog ise utançla çatı katının kapısına geldi ve kapiyi kapatip arkadan zincirle bağladı.
Hizlica assagi arkadaslarinin yanına indi.
Rick ve Natasha tam o sirada gelmişti ve grubun diger kalanı garajin kapisini açmaya çalışıyordu. T-dog gelir gelmez arkadaslarina yardim etti ve kapi açıldı. Hizlica aldıkları şeyleri arabaya yüklerken arkadan gelen aylaklar yüzünden aceleci davranip kendileri ile eşyaları arabaya attılar.
T-dog arabanin arkasini kapatıp derin bir nefes almıştı. Natasha T-dog'a sorar şekile bakti ve T-dog neyi sorduğunu o bakisla anlamıştı.
"Merle alamadim anahtarı lağım borusuna düşürdüm. Ama kapıyı zincirle kilitledim."
Andrea ise "Glenn nerde?" demesiyle Glenn ve yaninda ki koltukta oturan Lenora yüksek sesle kirmizi arabayla yanlarindan geçti Natasha "iste ordalar" diyip gülümsedi.
oh bu bölümde bitti. Simdi kampa gidiyorlar diger bölüm cok güzel olucak hissediyorumm
Scarlett Johansson cok guzel değilmi ya 🤩
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Opia // Daryl Dixon
FanfictionOpia, bir insanla göz göze bakışmanın verdiği yoğun his.