11.

171 9 7
                                    

SELAMM AY ÇOK UZUN BİR ZAMAN SONRA BÖLÜM YAZIYORUM AŞIRI HEYECANLANDİMM. ☺️😭

Ya evet biliyorum uzun zaman oldu ama doğru düzgün bölüm yazicak modumda değildim. Zaten Wattpadi silmistim. İyi değildim birkaç aydır ama şimdi iyiyimm.👍

Bir sürü bölüm yazma ümidiyle bismillah diyerek başlıyorum.😽

~~~~~~~~~

Aylakları yakma ve ölenleri gömme işlemi tamamlanmıştı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Aylakları yakma ve ölenleri gömme işlemi tamamlanmıştı. Andrea hala kardeşinin ısırılması yükünü kaldıramamıştı. Saatlerdir kardeşinin ölü bedeninin başında oturup ağlıyordu.

Lori yanımdan  kalktı ve Andreanın yanına gitti. Yavaşça yere çöktü. Bir elini Andreanin sırtına, onu destekler şekilde koydu. "Andrea, çok üzgünüm o öldü. Onu götürmemize izin ver. Hepimiz ona değer veriyorduk biliyorsun, ona hassas davranıcaz" Lori biraz bekledi. Fakat Andreadan ses gelmedi.

Hala o yüzündeki ifadesiz bakışla kardeşine bakıyordu.

Rick yanımıza geldi. "Hala kalkmadı mı?" Arkami döndüm ve ricke baktım. Ayakları ve ölenleri taşımaktan üstü kanla kaplanmıştı. Göz göze geldik ve Lori sorusuna cevap verdi. "Bizimle konuşmuyor bile." Andreaya baktim.
Lori "Bütün gece oradaydı.Ne yapicaz?"

Shane yanımıza oturdu. "Amy'i öyle bırakamayız, diğerlerine yaptığımızı ona da yapmamız gerek." Rick ayaklandı "Ona durumu anlatırım." diyip Andreanın yanına gitti. Uzaktan izliyorduk. Rick Andreanın yanına yaklaştı tam konuşmaya başlarken Andrea Rick'e silah çekti. Bir anda hepimiz ayaklandık.

Ne olur ne olmaz diye elimi silahıma koydum. Andrea "Emniyetin nasıl kapandığını biliyorum." dedi. Silahı hala Rick'e doğru tutuyordu.

Rick geriledi ve özür dileyerek ordan uzaklaştı.

Aradan 10 dakika geçti geçmedi Daryl konuşmaya başladı. "Ciddi olamazsınız bizi parçalamasına izin mi vericez? Ölü kız saatli bomba gibi."
Ardından Rick araya girdi. "Sen ne öneriyorsun?" "Kafasına sıkalım. Beyninin tam ortasına. Burdan bir hindinin bile kafasına sıkabilirim."

Daryl sözünü bitirdikten sonra konuşmaya başladım. Dünden beri ağzımı açmamıştım. Tüm bu olanlar çok hızlı gerçekleşmişti ve şimdi ne yapacağımızı bile bilmiyorduk. "Hayır olmaz tanrı aşkına kendi halletsin kızın ne durumda olduğunu görmüyor musun?" Daryl yere tükürerek yanımızdan uzaklaştı. Jime seslenerek "Yürü hadi Jimbo yapacaklarımız var."

Jim ve Daryl bizden birini ateşe doğru sürüklüyordu. Arkadaki Glenn Daryla seslenerek "Siz ne yapıyorsunuz burasi ucubeler için bizden olanlar şu tarafa!" Daryl Glenne karşı çıkarak"Ne farkı var ki? Hepsine bulaştı zaten." Glenn isyan ederek "Bizden olanları şuraya koyucaz. Onları yakmicaz, onları gömücez. Anladınız mı?"

Daryl ve Jim iç çekti, tekrardan bizden birini taşımaya başladılar.

Daryl ani bir sinirle "Ne ekersen onu biçersin." dedi. Morales "Sen kapasana çeneni." "Abimi ölüme terk ettiniz." Eliyle etrafı göstererek "Buna siz sebep oldunuz." Daryl ortamdan uzaklaştı. Neydi bu ani sinir patlaması şimdi? Neyse bunu sorgulayacak durumda değildim. Su içmek için karavana girdim. İçerde Lenora, Carl ve Sophia vardı. Çocuklara selam verip suyu içtim ve geri işimi bitirmeye başladım.

Bir anda Lori bağırmaya başladı "Bir aylak yakalamış onu. Biri Jimi ısırmış!" İşimi bırakıp Jim'in yanina gittim. Herkes oraya toplanmıştı.

Jim inkar ediyor "Bir şeyim yok" diyordu. Daryl "Göster hadi" diye bağırdı. Jim aniden eline bir kürek aldi. "Sakin ol Jim" "Jim indir şunu" Herkes bir yandan Jime sakin olmasını söylüyordu.

T-dog arkadan koşarak Jim'in kollarını tuttu. Öne doğru koştum ve Jim'in tişörtünü yukarı sıvadım. Tanrım Jim gerçekten ısırılmıştı. O anki şokla anca kendime geldim. Yavaşça Jimden uzaklaştık.

Jim hala kendi kendine "Ben iyiyim. Isırılmadım." diyordu.

~~~~~~~~

10-15 dakika geçmişti. Grup halinde toplanmış ne yapacağımızı konuşuyorduk. Hemen sağımda duran Daryl "Jim'in ve ölü kızın kafasına bir kazık geçirelim olsun bitsin." dedi. Dirseğimle Daryli dürttüm. Ne var bakışı attı. Tanrım nasıl bu kadar acımasız olabiliyordu.

Shane "Onların yerinde olsan böyle mi isterdin?" "Evet. Üstelik teşekkür ederdim."

Ardından uzun süredir sessiz olan Dale "Böyle düşüneceğim aklımın ucundan bile geçmezdi ama sanırım Daryl haklı." Lafa girdim. Darylin düşüncesi yanlışti tanrım onu nasıl destekliyorlardı. " Jim canavar ya da kuduz bir köpek değil Dale."

"Bende zaten-" "Öldürmeye başlarsak nerden öldürücez söyler misin?" Daryl elini uzatarak "Aylaklara ya da ölmek üzere olanlara törelans yok"

Rick ortaya geçerek "Ya onu iyileştirirsek? Hastalik kontrol etme merkezi çalışıyormuş." Shane "Dostum çok zor bir ihtimal"

"Neden? Ülkede devlet diye bir yapı kaldıysa hastalik kontrol merkezini korur dimi? Bence en iyi şansımız bu"

Shane Rickin lafını keserek konuşmaya başladı"Tamam Rick bende senin kadar bunlari istiyorum. Barınacak yer, yemek ve eğer bunlar varsa her seyi yaparim."

Daryl"Siz gidin aspirin falan arayin." Ardından elindeki küreği kaldırıp jime doğru koştu. "Biri bu işi yapacak kadar cesur olmali" Hızlıca ayağı kalktım ve cebimdeki silahı Daryla doğrulttum. Etraftan Daryli durdurmak için bağırıyorlardi.

"Canlıları kesinlikle öldürmüyoruz Daryl." "Kafama silah doğrultan eski bir rus ajanindan bunu duymak garip." Küreği indirdi ve omuz atarak yanımızdan uzaklaştı. Tanrım bu adam neden bu kadar agresif ve huysuz.

Rick Jim'in yanına gidip onu karavanin yanından kaldırdı. "Beni nereye götürüyorsunuz?" Rick "Güvenli bir yere."

~~~~~~~~~~

EVVVETT BİTTİ BU BÖLÜMDE ASİRİ HEYECANLANDİM YA NEDEN BÖYLE OLDUKİİ😝😝

NEYSE DAHA İYİ VE GÜZEL BÖLÜMLER YAZMA ÜMİDİYLE BU BÖLÜMÜ YAYİNLİYORUM VE İYİ GECELER DİYORUM HEPİNİZEE💙💙

YORUM VE VOTE YAPARSANİZ SEVİRİNİMM🤍

777 kelimee

Opia // Daryl DixonHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin