İhtiyacım olan eşyaları alıp çadırdan çıktıktan sonra beni bekleyen Shane'i görmeyi asla beklemezdim.
"Böylemi olucakti yani? Çekip gidiceksin. Herkesin cani cehenneme mi?"
"Kimsenin cani cehenneme değil ne senin ne Lenora'nin kimsenin."
"Bak ben , ben bilmiyorum tamammi? Merle Dixon gibi bi pislik için canını tehlileye mi aticaksin?"
Yanimizda olan Daryl buna sinirlenmis şekilde"Kelimelerini düzgün seç " "Düzgün seçtim pislik demek istedim. Merle dixon, susuzluktan ölsen bile sana bir bardak su vermez."
"Ne yapip yapacağı umrumda değil kimsesin susuzluktan ölmesine izin vermem. Onu bi hayvan gibi kilitleyip orda bıraktık. Hiçbir canlı böyle ölmemeli. Ki o bi insan."
Ateş başında yemek pişiren Lori "Daryl ve sen mi gidiceksiniz? Büyük planın bu mu?" Arkamda duran Rick ve Glenne baktım. Glenn oflayip puflayip "ah hadii ama" "Yolu biliyorsun, daha öncede gittin ve sorun yaşamadan girip çıktın. Bunu kendin söyledin. Bunu senden istemeye hakkım yok ama sen ve rick gelirseniz içim daha rahat edecek."
"Bu harika şimdi 4 kişiyi tehlikeye aticam öylemi?" diye sızlanan Shane'in ardindan T-dog "5" demişti. Oklariyla uğraşan Daryl "Günüm her saniye güzelleşiyor"
"Kardeşinin kıçını kurtarmak için gönüllü olan başka birisini görüyormusun?" demiştim. Gene o mavi gözlerini gözlerimle birleştirip beni süzmüştü.
T-dog'a sorar şekilde "Neden gelesin ki?" "Sen bunu nerden bilesin ki?"
Dale" Şimdi 5 kişi etti öylemi?" Shane" Sadece 5 değil burda herkesi riske atıyorsun. Bunu unutma Natasha o aylağı gördün, burdaydi kampa kadar gelmişti. Şehirden çıkmaya başladılar yenileri gelecek burda tüm erkeklere ihtiyacımız var. Burda olmalilar."
"Pardon pardon yanlış anlamadiysam şuan cinsiyet ayrimi mi yapiyorsun? Ne yani kadınlar savasamaz mi burda kıçınızi kadınlar topluyor. Eminim ki aylaklari rahatlikla öldürebilirler."
Rick araya girmişti. " Silahlar bence burda en çok ihtiyacımız olan şey silah." Glennde Ricke katılir şekilde"Doğruya silahlar"
"Ne silahı?" "6 pompali tüfek, 2 saldırı tüfeği, 1 düzineden fazla tabanca, çıkmadan önce karakolda ki silahları talan ettim. Aylaklar etrafimi sarınca onlari atlanta da bıraktım. Şuan orda alınmayı bekliyorlar."
"Pekiya mermi?" "700 mermi"
Lori endişeyle "bizi bulmak için buralara kadar geldin ve bize yeni kavuştun. Şimdi bizi bırakıp gidicek misin?" "Baba gitmeni istemiyorum"
Carlin yanında oturan Lenoraya kaydı gözüm" Natasha seninde anne ve babam gibi gidip bir daha dönememenden korkuyorum. Beni birakmasan olur mu?." Lenoranin yanına oturdum.
"Tatlim seni hic bir zaman birakmicam. Asla ve bu sözümü unutma. Ben sadece senin daha güvenli bir yerde yaşamanı istiyorum ve elimden ne gelirse yapicam."
Lenora küçük kollarini boynuma sardı. Ona sıkıca sarıldım. Sanki dönüşü olamicak bir yoldaymis gibi.
"Şimdi ne yapicaksin Natasha, Rick. Gitmenizi istemeyen bir aileniz var onları birakip mi gidiceksiniz."
"Bak Shane şuan ne yapıcam bende bilmiyorum ama Merle ordan alip sonrada silahlarin peşine düşmeliyiz başka seçeneğimiz yok."
"Natasha eger gitmen gerekiyorsa git ben senin döneceğine eminim " Lenoranin yanina eğildim yavaşça"Bebeğim emin misin" Lenora kafasini evet anlaminda salladi.
"Peki o zaman emir büyük yerden ben gidiyorum." diyip sırıtmıştım.
Tekrar konuşmaya başladım "O zaman Rick seni bekleyen bir ailen var sen gelemezsin. T-dog senin gelmen çok güvenli değil Merle seni görür görmez öldüreceğini herkes biliyor. Glenn gelmek istemediğini biliyorum eğer harita üzerinden bize yollari işaretlersen biz Daryl ile işimizi kolayca halledip gelebiliriz hem 2 kişinin gitmesi daha kolay olur ve Shane paşamızında içi rahatlar "
"Bak bu plani sevdim" diyip bana bakan Daryla bakarak "Herkes okeyse Glenn bize haritayı hazirla Daryl 10 dk sonra çıkalım "
Daryl kafasini sallayıp oklarını sırtına taktı. Bende Lenoranin yanina gittip "Bak tatlım eger gitmemi istemiyorsan gerçekten git-" "Natasha gidebilirsin gerçekten ben burda lori abla ve Rick abiyle kalırım." dedikten sonra Loriye baktım "Lenora burda güvende " dedi
"Peki ben gidiyorum o zaman Lenora, görüşürüz tatlim" diyip saçlarını öpücük kondurdum.
Diğerleriylede görüştükten sonra Glennin hazırladığı haritayi alip Daryl'in yanına gittim.
"Hazir misin Legolas?"
"Tch Legolasmi?" "Evet legolas beğenemedin mi?'
Arkasini döndüğünde sırıttığına çok emindim.
Bu bölüm kısa oldu ama diğer bölümü sırf Daryl-Natasha yapmayı düşündüğüm için burda kestim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Opia // Daryl Dixon
FanfictionOpia, bir insanla göz göze bakışmanın verdiği yoğun his.