9.

235 5 13
                                    

Büyük ihtimal bol hüzünlü bir bölüm olacak! Hazirlayin kendinizii.

Küçük bir flashback bölümü yapmak istedim.

Bu arada daha öncede söylediğim natasha ve yelenanin geçmişi marvel filmlerinde olduğu gibi olucak. Birnevi BlackWidow seneryosu gibi işleyecek Yelena ve Natashanin arasındaki ilişki.

Bölümü medyadaki sarkiyla dinlemenizi tavsiye ederim🥴

~~~~~~~

*Flashback*

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


*Flashback*

"İkimizde tepetaklağız!" "Bahse varım ilk sen düşüceksin" dememle küçük kız kardeşim yere düştü. Dizini yaralamasiyla gelen gürültülü hıçkırıkları sebebiyle annem yanimiza geldi. "Noldu?" diyip bana soru yönelten anneme kaygılı gözlerle bakip "Düştü ve dizini yaraladi" dedim.

Annem küçük kız kardeşimle ilgilenirken ordan uzaklaştım. Sadece annemin "Acı sadece seni güçlendirir" sözünü duymuştum.Kardeşimin sesi kesildi. Annemde gülümseyerek "Yemek zamanii!" dedi sevinçle.

Annemin yanına giderek elini tuttum. Annemin diğer elini tutan kardeşime baktım. Bahçeden çıkıp eve girdik. "Ben yoğurtlu makarna istiyorumm!" diye bağıran kardeşimi umursamadan mutfağa geçip masaya oturdum. "Ya şansa bak bende havyar yiyip şarap içmek istiyordum." diye kardeşime cevap veren annem tabakları masaya koydu.

Kapının açılıp kapanmasıyla babam eve gelmişti. Her zaman yaptığı gibi ceketini , anahtarini ve çantasını hep koyduğu koltuğa koyup masanın başına oturdu. "Hoşgeldin hayatim" diyip babama sarılan annemde babamin yanina oturdu. "Neler yaptınız bakalım bugün?" kardeşim babamın sorduğu soruya hevesle cevap verdi "Baba bugün dizimi yaraladim. Bide annem bize ateşböceklerini anlatti" diyip sırıttı. "Demek ateşböcekleri" dedi babam.

Ardından babam ve annem masadan kalktı. Mutfaktan çıkıp bir şey konuştular ama tam duyamadim.

Babam yanımıza gelip "Hani bir gün gitmemiz gerekiyordu ya işte bugün o gün. Hızlıca toplanın" demişti. Daha neler olduğunu anlayamadan kardeşim hızla ayağı kalkıp ellerini havaya kaldırdı "Yeyy!" diye bağırıp odasına gitti.

Annem ve babam hızlıca önemli eşyaları alırken bende ayakkabımı alip aile albümünü almaya yeltendim. Annem elimi iterek "Hayir hayir birak onu git arabaya!" diyip azcik olsada sesini yükseltmişti.

Aile albümünü bırakıp garaja doğru gittim. Küçük kız kardeşim "Baba benim ayakkabılarım yok" diye mizmizlanmasiyla babam "Bir şey olmaz tatlim. Hadi arabaya bin." diye onu itelemişti.

Arabada oturup annem ve babamin gelmesini bekliyordum.

Hızlıca ikiside araba binince babam arabayı çalıştırdı. Araba sokağa çıkarken , polis arabalari sokağa geliyordu.

Opia // Daryl DixonHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin