🕊️18

1.6K 72 32
                                    

2 Hafta sonra 

Bu iki haftada pek bir şey olmadı polat güney ve tolga sürekli adelin yanına gitti bu süreçte daha da yakınlaştılar. Adelin artık eve dönmesi gerekiyordu bu iki haftada tekrardan yürümeye başladı yavaş yavaş da olsa yürüyebiliyordu.

Karabeyler evinde her şey sakin ilerliyordu, fırat eve gelmiyor alevde kalmaya devam ediyordu. Nur alevin verdiği işleri yapıyordu hastaneden yıllık iznini almıştı ve bir ay izinliydi. 

Fırat kendi planlarını harekete geçirmeye başlamıştı, adardan kurtulacaktı ama adel ona karşı gelip adarı savunduğu için adele de bir ceza düşünmüştü.

"tekrardan gel adel beklerim, unutma burası da senin evin artık, iyi ki tanıdım seni" dedi güneş.

"dışarıda bir yerde de görüşelim yenge hem polat abi ve tolga abi de biliyor artık rahat bir şekilde dışarıda da gezebiliriz" dedi adel de.

"İnşAllah adel"

adel ve güneş vedalaştı " hadi bakalım çiçek kız gitme vakti" dedi polat.

"anne da da" diyerek el çırpmaya başladı adar. Polatı ayrı seviyordu adar onu her gördüğünde da da diyerek el çırpmaya başlıyordu. " gel bakalım dayıya aslanım" diyerek adarı kucağına aldı polat.

güney adelin elinden tuttu "  gidelim güzelim hadi, yarın okula görüşürüz yavrum seni ve oğlumuzu çok seviyorum" dedi güney ilk önce güneşi öptü daha sonra kuzeyi " baba hemen gel olur mu çok özlüyorum seni" dedi kuzey.

"söz babacım az kaldı ,yakında hiç ayrılmayacağız ya ben hep burada kalacam ya da siz hep benim yanımda kalacaksınız" dedi güney de.

Arabaya bindiler ve yola koyuldular artık, adeli ve adarı özleyen koca bir aile vardı.  

Fırat adardan kurtulmak yerine adele vereceği ceza sayesinde ikisinden birden kurtulacaktı.

Üniversiteden arkadaş olduğu ve Van aşiretlerinden olan arkadaşının yanına gitmek için hava limanına gitmek için yola çıktı. Alev evde olmadığı için fıratın planından haberi yoktu.

..... 'dan Devam 

O fırat olacak adi herifi ah bir elime geçirsem. O kim oluyor da benim aşık olduğum kadına ve oğlumuza böyle davranır. Adar gündüz benim öz oğlum değil tabi ki de ama onu öz oğlum gibi çok seviyorum. Ailemin ısrarı üzerine 18 yaşında bir evlilik yaptım karım denmeyecek o şahıs geberdi. 4 yaşında oğlum var. Oğlum dünyaya geldikten ve o kadın geberdikten sonra ailem akıllandı ve artık benim de kardeşlerimin de kararlarına saydı duyuyorlar. 

Ah Gecem ah,  senin hamilelik dönemin gözümden hiç gitmiyor. Düşünüyorum da eğer komada olmasaydın ve uyanık olsaydın nasıl olurdu. 

Pelin ablaya çok yalvardım doktorun olmak için ve beni senden saklaması için, ona çok minnettarım. Oradaki doktorlar da dahil hiç kimse bilmiyor benim sana aşık olduğumu ve doktorun olmak için yalvardığımı, tek bilen pelin abla ve ablam.

Seni ilk gören ben değil de ablam aslında çok farklı bir gündü ,bizim hikayemiz çok farklı başladı ya da başlayamadı be güzel gözlüm, sana hiç bir zaman başka gözle bakmadım sana hep kalbimle baktım o karanlık kirlenmiş kalbimi saf ve temiz bir kalbe çevirdiniz haberin olmadan, yekta ,adar ve sen.  Acaba benden haberin olsa sana 2 yıldır  kör kütük aşık olduğumu bilsen ne yapardın , büyük ihtimalle benden korkardın. 

Yekta ve adarın arasında 2 yaş var .Adar ve yekta çok iyi anlaştılar biliyor musun, yekta adara çok güzel abilik yaptı, ah uyanık olaydın da o günleri görseydin, ama sana söz karşına çıktığımda ve bana güvendiğinde sana her şeyi anlatacağım ve videoları izleteceğim. Açıp açıp izliyorum çok tatlılar ve tabi sende çok tatlısı.

KİMİM BEN?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin