🕊️34

639 33 8
                                    

"Yaprak lütfen bana bir şans ver de dinle beni. Ya hiç bir şey sandığımız gibi değilse?" Dedi aslan.

Yaprak birden durdu. Bu düşünce onun da aklında dolanıyordu ama yüzleşmeye de korkuyordu.

"Aslan.... Zamanı zar daha lütfen" dedi yaprak ve yürümeye devam etti.

Aslan hızlı adımlarla yürüyüp yaprağa yetişti kolundan tutup kendine çekti. "Daha fazla zaman kaybetmek istemiyorum. Sana ne dediler bilmiyorum ama ben senden hiç bir zaman vaz geçmedim. Başkasını sevmedim. "

"Beni aldattın ama?"

Aslan hayretle yaprağa baktı daha sonra da aynı yalanın onun için söylendiğini anladı ve gülümsedi.

Bir eliyle gitmesin diye tutarken öbür eliyle de yaprağın saçını gözünün önünden çekti.

"Aldatmadım hiç bir zaman. Bana bilgen ile senin sevgili olduğunuzu söylediler resimler gösterttiler daha 17-18 yaşlarındaydım inandım ama seni giç bir zaman aldatmadım."

Yaprak gülümesi bu sefer "bilgen ile hiç bir zaman sevgili olmadım. Bilgen bana gelip senin başka bir kızla öpüşürken resmini gösterdi. O yüzden sana gelip o sözleri söyledim çok sinirlenmiştim senin zengin kızlarla sevgili olduğunu daha zenginini bulunca aldattığını söyledi inanmak iatemedim ama o resimden sonra inandım."

Aslan gülümsedi. "O kız beni zorla öplüştü o an resim çekmişler. Aynı yolun yolcusu olmuşuz desene"

"Öyle olmuş biraz"

"Diyorum ki hazır bu pozisyondayız çok yakınız değerlendirelim bence. Alayım bir alt dudak " dedi aslan dalga geçerek.

Yaprak bunu ciddiye aldı aslanı gömleğinden tutup daha da kendine çekti ve öptü.

"Çüş aile var aileee" diye bağırdı aden.

"İstersen biz de aile kurabiliriz" dedi kutay göz kırparak.

"İstersen seni abilerime söyleyebilirim"

Gelen sesle arkaya baktılar. Akın, tura, atlas, hazal,hazel, kumsal, mert ve müjgen onları izliyordu.

"Siz ne zamandır oradasınız?" Dedi yaprak.

"Senin o adamı öptüğünü görecek kadar abla. Yahu bırak koşsun peşinde niye öpüyosun?" Dedi akın.

"Ablacım bunu kimseye söylemeyeceksiniz dimi?" Dedi yaprak.

"Geç kaldın ablacım. Güney abim sizi gördü koşarak gitti, büyük ihtimalle güneş yengeme söyleyecek o da seyran ablaya söyleyecek öyle öyle derken tüm van duyar" dedi akın.

Yaprak birden koşmaya başladı aslan da peşinde koştu.

"Karıcım en temiz ilişki bizimki. Öpüşsek de karı kocayız se-"

"Karaan! Ne diyosun sen sevgilim?" Dedi adel kaşlarını kaldırarak.

Karan ne diyeceğimi şmdi fark etti ve dudağını ısırdı " pardon bebeğim"

Aradan bir ay geçmişti bu bir ayda yaprak aslandan sürekli kaçtı. Güya plan yapacaktı ama kaçmak cazip geldi en sonunda da konağın arkasında yaprağı yakaladı ve yakalandılar.

Yaprak konağa girdiğinde herkesin bir arada olduğunu gördü.

"Kızım bize açıklamak istediğin bir şey var mı?" Dedi sadi bey.

Sadi bey ve sevgi hanım boşanamadı sadi bey sevgi hanıma dayanamadı aradan yıllar geçmişti ve sevdi sadiye 7 tane aslan gibi evlat vermişti. Kimseye bir şey demeden ayrıl barış olmuştu aralarında.

KİMİM BEN?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin