Beds for bros

15 2 10
                                    

Mason

«Her er det, hjemmet deres for de neste 2 månedene». Beck holder ut armene som for å vise frem et underverk. Jeg er ganske sikker på at han flexet bicepsene litt ekstra der.

Vi ser på tre små, og en litt større bungalow som er plassert på overgangen fra der sandstranden bak oss går over i en gresslette.

«Herregud det er jo helt nydelig,» sier hun blonde. Esther?

Jeg hører et kamera knipse et par ganger.

«Ja, det er en grunn til at jeg bosatte meg på Costa Rica.» Sier Beck stolt. «En hytte til jentene og en til guttene. Og en til meg. Og en til når dere blir syke.»

Sa han når?

«Yoo, fus på den største senga.» Asher løper mot hytta, og jeg følger på. Ikke faen om jeg skal ha en dårlig plass.

«Ah, kofferten ruller ikke bra på gress.» Sukker Michael og følger på.

Inne i bungalowen er det et stort rom med 2 enkeltsenger og en køyeseng i. Jeg kaprer den siste enkeltsenga.

Han siste, Tyler, kommer rolig inn døra. «Hvilken er igjen?»

Alle ligger henslengt på hver sin nede-seng og Tylers blikk flytter seg til overkøya. «Null sjans. Du og jeg bytter.» Han peker på Asher.

«Jeg var jo først,» prøver Asher.

«En gratis tequilashot i kveld?»

«Deal,» Asher smiler stort og hopper ut av senga.

Tyler slenger av seg en ryggsekk mens han setter seg ned på senga. Sekken klirrer og tar meg tilbake til overnattinger som 16 åring.

Han drar ut en glassflaske med rød etikett. «Noen som er gira på gratis tequila i kveld?»

«Yoo,» sier Asher skuffet ovenfra.

Var vel ikke dette mamma og Tim hadde i tankene da de sendte meg og Fern bort for å 'bonde' og å 'gjøre gode gjerninger'.

Frivillige in da jungleTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang