Lütfen dediğim gibi tadımlık ve kısa bir hikâye olaylar hızlı ilerleyebilir lütfen bunu bilerek okuyunuz🤍🖤
~ İyi okumalar dilerim...~
✧
✧
✧Başıma giren ağrılar ile gözlerimi araladım derin derin nefesler almaya çalıştım . Elimi yavaşça alnıma götürdüm ve ateşi hissetigim gibi vücudum titremeye başladı. Elimi ağzıma götürdüm ve öksürmeye başladım . Sanki göğsüm parçalanırcasına ağırıyordu . Yavaşça başımı kaldırdım ve hafif aralık olan penceremden baktım .
Çok kötü yağmur yağıyordu yazın ortasında yağmur yağıyordu. Gerçekten hava olayları bu aralar çok tuhaftı. Başımı tekrar yastığa yasladım ve ayaklarımı göğsüme çekerek uyumaya çalıştım . Gözlerimi tam kapatacağım sırada odamın kapısı çaldı ve odama dolan vanilya kokusu ile yüzümü buruturdum .
Birden alnım da hissetigim soğuk eller ile titredim, gözlerim doldu. Yanıma ağırlık çökünce annemin yatağaoturduğunu hissetim.
" Gene mi hasta oldun Amadia . " Yüzümü buruturdum son zamanlarda sürekli hasta oluryordum ve vücudum bitkin düşüyordu . Gözlerim doldu ve anneme baktım . " Bu aralar hava durumları dengesiz olduğu için hasta oluyorum anne. "
Bu halime güldü biraz daha yaklaştı ve elleri ile yüzümü yokladı ateşimi düşürmek için neler yapabileceğini düşünüyordu. Aynı saniye de konuşamaya devam etti .
" Benim gitmem gerekiyor yeni bir görev var bu sefer Pasifik Savunma Birliğine gideceğim olaylar çok karışık evde tek kalabilecek durumda değilsin o yüzden büyükannene haber verdim ve buraya gelecek . " Sıkıntıyla nefes verdim ve ofladım . Bana sıkıca sarıldı ve sırtımı hafifçe okşadı.
" Amcan da gelecek unutma . " Alnıma minik bir öpücük kondurdu, amcamı duyunca mutluluktan kocaman gülümsedim. Bu halime kah kaha attı.
Aşağıda duyduğum zil sesi ile gözlerimi devirdim . Amcamı severim ama büyükannem yaşlı olduğu için onunla pek konuşmak mümkün değil . Yaşlıları bilirsiniz biraz sıkıcı olabilirler . Annem son kez bana baktı ve aşağıya indi . Yavaşça sırt üstü uzandım ve tavana baktım aşağıdan gülme sesleri gelince amcamın geldiğini anladım .
Merdivenden çıkma sesi duyunca gözlerimi kapattım odamın kapısı açılınca içeriyi saran şarap kokusu ile yüzümü burusturdum . Gene ve gene içkili bir şekilde odama girdi . " Offf amca ne var bu kadar içecek anlamıyorum. Çok kötü içki kokuyorsun. " Güldü ve düşünüyor gibi yaptı.
" İçki içmek kadar güzel bir şey yok bence bu hayatta senin de denemeniz tavsiye ederim. " Gözlerimi devirdim ve birden gülme sesi geldi bu annem idi sikintital nefes verdim ve sert bir şekilde öksürdüm. " Uyuyan güzel bakıyorum gene hasta oldun . " Yanıma geldi elini nazikçe alnıma koydu ve hafifçe ovmaya başladı.
" Sence bu kadar sık hasta olması normal mi ?" Gözlerimi açtım ve karşımda amcamı görünce sırıttım o da bana güldü. " Gayet normal havadan olabilir. Malum bu aralar hava pekte güzel değil . "
Yavaşça elini belime koydu ve beni kaldırdı yanıma oturdu başımı omzuna yasladım . " Hadi kalk güzelce banyo et aşağıya inelim sana bir kaç ot ve ilaç getirdim onları sana ayarlayıp içireyim . "
Hızla ona baktım bana tek kaşını kaldırarak baktı . Sıkıntıyla nefes verdim ve aynı saniye giren ağrı ile elimi göğsüme götürdüm. Aynı saniye sert bir şimşek çaktı ve içimde büyüyen acı daha da arttı . Annem ve amcam direk beni tuttu. " Aşağıda mavi şişeyi buraya getir." Annem hızla koşarak aşağıya indi . Amcam beni sıkıca kavradı ve bana sarıldı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kayıp Yarı Tanrıça { Kısa Hikaye }
Fantasy~Tadımlık bir hikayedir~ Çocukluğumdan beri babamın kim olduğunu ve nasıl biri olduğunu düşünerek geçmişti. Etrafımdaki arkadaşlarım babaları ile geçirdikleri vakitleri her zaman kıskanırdım . Uzaktan onları izler bir gün babamın gelip benimle böyl...