3.Bölüm

347 84 33
                                    

Arkama döndüğümde amcamın olmadığını fark ettim ormanın ortasında tek başımaydım . Başımı gökyüzüne kaldırdım yüzüme değen bir kaç damla yağmur ile gülümsedim. Yağmur yağıyordu birden şimşek çarpması ile gözlerimi açtım. Birden bir hışırtı sesi duydum oraya döndüm kısa bir süre sonra gördüğüm kişi ile kah kaha attım .

Amcam nefes nefese bana bakıyordu . "
Sen çok yaramaz bir kız çocuğusun kime çektin anlamış değilim . " Kah kaha attım ve ona yaklaştım . Gökyüzüne baktım ellerimi açtım .

" Belki babama çekmisimdir. " aynı saniye gökyüzünde arka arkaya şimşekler çaktı korku içinde bir kaç adım geriye gittim . Gerçekten bazen gökyüzü beni korkutuyor . Bir kaç adım atarak eski yerime döndüm ve amcama baktım bir bana bir gökyüzüne bakıyordu . " Kim bilir belki de babana çekmişsindir..."

Yanıma geldi ona baktım istem dışı güldüm bana anlamayarak baktı .
" Sen bir Tanrısının dimi? " Durdu ve zorla yutkunduğunu gördüm. Baş parmağı ile sakağını kasıdı sırıttım yavaşça omzuna vurdum . " Kaç tane çocuğun var? " Sinsice güldüm bana döndü ve gözbebekleri büyüdü ve bana şaşkınca baktı . " Bu konuyu kapatabilir miyiz ? Hem sen nasıl..."

Ona yaklaştım elimle gözlerini gösterdi.
" Gözlerin arabadayken parladı hem de sen sinirlendikçe gökyüzünde şimşekler daha da artmaya başladı . Sen demiştin ya Tanrılar sinirli sen de sinirlendikçe etrafta ki kaos artmaya başladı . "

Gözlerini kapatıp açtı bana döndü iki elini omzuma koydu. " Bak Amadia kim olduğumun bir önemi yok benim görevim seni korumak annen haklıydı senin için en güvenli yer annenin yani . Seni Pasifik Savunma Birliğine götürecem orda annenin yanında kal . En güvenliği bu..."

Arkasını döndü ve yürümeye başladı bende gülerek arkasından yürümeye başladım . Bana arada bakıp sinirle önüne dönüyordu . " Bir şey demediğine göre doğru tahmin ettim dimi? " Gülerek yanına geldim ve koluna girdim bu halime güldü. " Hmmm acaba hangi tanrısın. "

Başını olumsuzca salladı ona güldüm.
" Bence Yüce Zeus ne dersin sana yakışır. " Birden gökyüzü yarılırcasına şimşek çarpıttı ve korkuyla amcama sokuldum . bir gökyüzüne, bir bana baktı ve başını olumsuzca salladı.

" Sen bir daha tahmin yapma yoksa ikimizde burdan ölü çıkacağız . " Sıkıntıyla nefes verdi . Ona zorla güldüm ne bileyim sadece şaka yapıyordum.

" Tanrılar şakaya gelmez Amadia sakın bu konu da şaka yapma onlar zaten şuan sinirli sen her defasında onlara inanmadığını dile getirdikce onlar daha da sinirleniyor. İnsanların Tanrılara güveni ve inancı kalmadı bu da onları zayıflayıp güçten düşürüyor."

Yüzüm düştü ve ona sokuldum başımı omzuna yasladım . " Peki tamam o zaman bu sefer ciddi bir tahmin yapacam izin var mı ?" Durdu bana baktı gözleri renk değiştirmeye başlamıştı. Gerçekten gözleri çok güzeldi ve baktıkça hayran oluyordum . Bana soru sordu ama gözlerine o kadar odaklanmıştım ki ne dediğini anlamamıştım.

Ona anlamayarak baktım. " Tanrılara inanıyor musun ?" Gülümsedim omzumu indirip kaldırdım . Bu halime gözlerini devirdi . " Umutsuz vakasın neden böylesin hala aklım almıyor? "

Güldüm birden aklıma gelen şey ile donakaldım amcam da benim ile durdu ve bana baktı . " Bir dakika bir dakika sen benim amcamsın ve sen bir Tanrısın o zaman ben..." Gözbebeklerim büyüdü bu halime kah kaha attı . Kaşlarımı çattım ve ona sinirle baktım.

Kayıp Yarı Tanrıça { Kısa Hikaye }Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin