7.Bölüm

271 74 38
                                    

Varır varmaz bir çok kişinin ilgi odağı ben oldum çünkü herkes benim şimşeği koruduğumu ve kullandığımı öğrenmişti. Galiba burda herşey çok hızlı bir şekilde yayılıyordu . Sıkıntıyla nefes verdim ve etrafıma baktım . Şuan bir kenarda oturmuş etrafıma bakıyordum . Ormanın en derinlerine kurulmuş olan bu eğitim kampı oldukça dikkat çekici ve güzeldi .

Etrafta bir sürü Yarı Tanrıça ve Yarı Tanrı vardı bir çoğu oldukça güzel ve yakışıklıydı. Bazıları ise anlam veremediğim şekillerdeydiler . Buraya sadece insandan doğma Tanrı ve Tanrıçalar gelmiyordu farklı türde doğan Yarı Tanrıça ve Yarı Tanrılarda geliyordu . İlginç bir yerdi . Sıkıntıyla nefes verdim etrafa bakmaya başladım . Burası sandığım da da sıkıcı bir yer .

Az önce dediğim gibi eğitim yeri ormanın içinde kurulu olan bir kulenin içindeydi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Az önce dediğim gibi eğitim yeri ormanın içinde kurulu olan bir kulenin içindeydi. Herkes için ayrı odalar vardı her çocuk için babası veya annesi ona özel oda tasarlıyordu . Benim odam hala hangisi bilmiyorum belki babam benim için bir oda tasarlamıştı yani işin aslı buraya gelmek gibi bir planım yoktu .

Ama bir kaç kişinin odası dışardaydı herkesin güçlerine uygun bir şekilde dizayn edilmişti . Gerçekten burası farklı bir dünyaydı . Başımı gökyüzüne kaldırdım tuhaf bir şekilde bugün hava açıktı galiba orda olaylar düzeliyor gibiydi. Zeus pek sinirli durmuyordu .

Yanımda hareketlilik hissetim oraya dönünce gördüğüm kız ile kaşlarımı kaldırdım . Oldukça güzel bir kızdı. Büyük mavi gözleri , siyah saçları ve beyaz teni ile oldukça dikkat çekiyordu. Yanıma oturdu ve bana gülümsedi . Elini uzattı . " Ben Sophitia, Atehana'nın kızı . "

Şimdi anlaşıldı neden bu kadar güzel olduğu. Athena da Tanrıçalar arasında ki en güzel kadınlardan biriydi . Başımı nazikçe salladım ve elimi uzattım .
" Ben de Amadia." Bana anlamayarak baktı . Bu haline güldüm kim olduğunu soruyordu . " Babam bir Tanrı ama hangi Tanrı olduğunu ona daha önce hiç sormadım zaten babamı da hiç görmedim. Buraya gelmem sadece bir tesadüf eseri oldu . "

Bu halime nazikçe güldü ve başını belli belirsiz salladı. Babamı sadece rüyamda gördüm onun dışında hiç canlı olarak görmedim benim yanıma maalesef gelmedi. " Aslına bakarsan bir çoğumuz buraya şans eser geldik ya bir çoğumuz ailesi olmadığı için ya da bir çoğumuz güçlerinden dolayı buraya geldiler . Yani hepimiz seninle aynı kadere sahibiz bu konuda tek değilsin. " Bende gülümsedim aşırı enerjik bir kızdı ve oldukça samimi ve tatlı biriydi .

Yavaşça indi ve bana döndü, elini uzattı . " Ben eğitim sahasına gidiyorum istersen sende gel biraz etrafı gezmiş olursun sana da bir kaç önemli yeri gösteririm . " tam cevap vereceğim sırada üzerimde izleniliyormuş gibi bir his oldu yavaşça arkamı döndüm ve bana bakan kişiye baktım . Bu kişi Tana'ydi kaşlarını çatmış bize bakıyordu . Yavaşça önüme döndüm. O da benimle aynı yere bakıyordu. " Bence ben burda kalsam iyi olur . "

Kayıp Yarı Tanrıça { Kısa Hikaye }Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin