Evden çıktığımızda saat nerdeyse dokuza geliyordu şimdi ise saat on gibiydi ve biz hala müzeye varmamıştık. Üzerime sade birşeyler giyinmiştim fazla abartmamıstım . Tarih öğretmenimiz de istediğimiz kıyafetle gelebileceğimii söyledi ders nerden baksan üç saat falan sürecekti. Umarım kafayı yemezdim.
Ve belli başlı sorular sorulup bize not verilecekti. Tarih dersini de, bu mitoloji saçmalığını da sevmiyorum . Ama tuhaf bir şekilde çocukluğumdan biri bu konular beni kendine çekmişti.
Nedenini bilmek sizin her zaman mitoloji konusunda diğer tüm herkesten üstündüm . Çocukluğumdan beri tarihe ve eski dillere aşinalığım vardı . Bunun nedenini bilmiyordum.
Yanda bulunan pencereyi açtım ve başımı dışarı çıkarttım . Gerçekten hava çok sıcaktı , yaz gelmişti ve sıcaktan hava bizi kavuruyordu . Daha dün yağmur yağıyordu bugün güneş açmıştı bu havayı hala anlamış değilim .Sıkıntıyla yanımda oturmuş arabayı kullanan amcama baktım. Arada bana bakıp gülüyordu ona ters ters baktım.
" Ya ben o müzeye gitmek istemiyorum amca lütfen beni götürme. " Bana döndü ve kaşlarını çattı. " Neden mitolojisi sevmiyor musun ?"Gözlerimi devirdim ve başımı belli belirsiz salladım aslında evet pek sevmem . Yani mitoloji bana pek inandırıcı gelmiyor işin aslı bana baya baya saçma geliyor . Tanrılar eğer varsa neden kendilerini belli etmiyorlar neden var olduklarını bize kanıtlamıyorlar .
Kabul mitoloji ile ilgili birçok şeyi biliyorum sevmesem bile dediğim gibi bu konu benim her zaman dikkatimi çekiyorum. Ama sadece bu kadar daha fazlası yok .
Amcam birden frena bastı korkuyla ona baktım bana döndü zorla güldü elini önüme siper aldı. " Kulaklarını kapat? " ona anlamayarak baktım birden sert bir şimşek çaktı ve korkudan yerimden sıçradım. Kalbim deli gibi çarpıyordu nefes nefese kalmıştım . Neler oluyordu böyle az önce sıcaktan ölüyordum şimdi ne oldu da şimşek çakmaya başladı. Ona baktığımda ise alnında boncuk boncuk terler birikmişti .
" Amca neler oluyor? " Arabadan indi bende arkasından indim etrafa baktığımda bizim gibi bir çok insan şaşkınca gökyüzüne bakıyordu . Yazın ortasında nasıl olurda bu kadar sert bir şimşek çalabilir .
Bir tane daha çarptığında korkudan yere çöktüm . İnsalar korku içinde koşuşturmaya başladı. Bir kaç kadın bağırdı." Tanrılar sinirlendi, sonumuz geldi. " Kadının bu söylemi üzerine gözlerimi devirdim.
Amcama döndüm ayağa kalkarak yanına gittim ve elini tuttum . " Amca gökyüzü açıkken nasıl bu kadar sert bir şimşek çalabilir? " elimi tuttu ve arabanın kapısını açıp içine girdik .
" Burdan gitmemiz gerekiyor . Hemde hemen ..." Ona anlamayarak baktım birden gaza yüklenince sırtım koltuğa çarptı. Amcam son sürat arabayı sürüyordu. Bir kaç dakika sonra müzeye varmıştık ona anlamayarak baktım .
" İçeri gir ve ben seni alana kadar sakın dışarı çıkma , içerde bir tane arkadaşım var o seninle ilgilenecek onun sözünden asla çıkma . " arabanın kapısını açtı ve kemerimi söktü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kayıp Yarı Tanrıça { Kısa Hikaye }
Fantasy~Tadımlık bir hikayedir~ Çocukluğumdan beri babamın kim olduğunu ve nasıl biri olduğunu düşünerek geçmişti. Etrafımdaki arkadaşlarım babaları ile geçirdikleri vakitleri her zaman kıskanırdım . Uzaktan onları izler bir gün babamın gelip benimle böyl...