6.Bölüm

266 78 41
                                    

Dışarı çıktığımda annem koşara yanıma geliyordu hâlâ alarm çalışıyordu bu işte bir terslik vardı . Birden üs yana kaydı ve ben duvara yapıştım dengemi son anda koruyabilmiştim . Kolum ağırmıstı.

"Buradan uzaklaş Amadia senin için geldiler . " Ona anlamayarak baktım birden dayandığım duvar paramparça oldu ben ise karşı da ki duvara çarpıp yere düştüm . Duvarın parçaları etrafa yayıldı bir tanesi karnıma yakın yere düştü ve karnımı yardı.

Hafif kanayan yere baktım elim kırımızı bir sıvı gelince yüzümü buruturdum . Her yerimde küçük küçük kesikler vardı. Birden üzerime duvarın parçalarından fırlattıldı. Son anda ayağa kalktım ve yana doğru koştum ama ayağıma takılıp yere düştüm .

Başımı yere vurdum birden her yer bulanıklaşmaya başladı . Bir kaç silah sesi duydum . Başımı kaldırdım ve etrafa baktım gördüğüm kadın ile kaşlarımı çattım . Etraf duman altındaydı ama ben onu net bir şekilde seçebiliyordum .

Yavaşça yerden kalktım ve koşarak üstüne atladım ayaklarımı beline sarıp ters takla atarak onu yere fırlattım. İki ayağımın üstüne düşünce ona baktım . Sinirle bana bakıyordu sırıttım .

" Sen canımı çok sıkmaya başladım Yarı Tanrıça..." Üzerime doğru gelmeye başladı ben ise koşarak duvardan destek alıp üstünden atlatacağım sırada mızrağını kaldırıp bana vurdu mızrak karnıma gelmişti daha ne olduğunu anlamadan sırtım duvara ordan da yüz üstü yere düştüm.

Karnımda ki yaramdan dolayı canım çok yanmıştı  . Annem hızla yanıma geldi ve onu durdurmaya çalıştı ama kadın onu bir çuval misali alıp fırlattı.  Anneme yere düşünce acıdan inledi, sinirle ayağa kalktım ve onun üzerine koşmaya başladım mızrağını çevirip bana saldıracağı sırada ayağımı kaldırıp mızrağa vurdum ve kenara fırlattım.

Bana saldıracağı sırada boynunu tuttum ve sıkmaya başladım sinirden vücudumda ki kan akışı hızlanıyordu . Ellerim ayaklarım titriyordu onu kaldırıp fırlattım . Hızla yanına koştum ve karnına sağlam bir yumruk attım . " Hiç kimse anneme dokunamaz !" Onu yerden kaldırdım ve duvara fırlattım aynı saniye tozla duman olan duvardan geçerek dışarı çıktım .

Etrafa baktım çok kötü bir fırtına vardı , okyanus aşırı sinirli gibiydi gökyüzüne baktığımda arka arkaya şimşekler çakıyor sert bir yağmur yağıyordu. Ona döndüm ve ellerimi sıkıp yumruk yaptım bir bana, bir de elime bakıyordu . Hızla koştum ve ters takla atarak üstünden atladım arkasına geçince boynunu tutup onu denize fırlattım.

Tam suya gireceğim sırada biri beni belimden tuttup köşeye fırlattı yere sert düştüğüm için canım yanmıştı . Yüzümü buruturdum ve elimi karnıma götürdüm yaram canımı çok yakıyordu.  Yavaşça başımı kaldırdım ve beni fırlatan kişiye baktım . Kaşlarımı çattım bu da kimdi?
Sırıttı .

" Gerçekten çok güçlüsün Yarı Tanrıça, sandığımızdan da güçlüsün ama seninle oyun oynayacak vaktimiz yok . Şimşeği alıp burdan gidecem . Canını yakmak istemiyorum o yüzden şimşeği bana ver . " Kaşlarımı çattım yavaşça ayağa kalktım. 

" Alabiliyorsun al . " Adam kaşlarını çattı daha ne olduğunu anlamadan birden dibimde bitti ve boynumu tutarak beni kaldırdı . Hızlıydı, sırıttım. " Hız Tanrısının oğlusun dimi? Ne üzücü baban şuan kesin senden utanıyordur . " Sinirle bana baktı ve beni fırlattı. Yere sert bir şekilde düştüm ve canım çok yanmıştı. Kesinlikle kaburgam kırılmıştı. Öksürmeye başladım.

Başım dönmeye başladı ve yavaş yavaş vucüdumun kontrolünü kaybetmek üzereydim . Yavaşça başımı kaldırdım ve karışımda duran kişiye baktım bana sırıtarak bakıyordu . Nefes almakta zorlanıyordum kesinlikle kaburgam kırılmıştı. Gözyaşlarım yavaş yavaş akmaya başladı .

Kayıp Yarı Tanrıça { Kısa Hikaye }Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin