Pasifik Savunma Birliğine vardığımızda hızla inmiştim annem beni alıp odama götürmüştü . Bir kaç tandık yüz görünce selam vermeden edemedim . Odama geçince annem bir kaç iş halletmek için gitmişti. Ben ise odam da yatağıma oturmuş önünde duran kitaba bakıyordum . En son ki babamla olan konuşmamızdan sonra her şeyin rayına oturmuştu .
Titanların benim peşimde olmasının sebebi Zeus'un Şimşeği'nin bende olmasıydı o yüzden benim peşimdelerdi . Sıkıntılar nefes verdim ve karşımda duran mitolojik kitabı yavaş yavaş açmaya başladım ilk sırada titanlardan bahsediyordu .
Erkek Titan'lar : Okeanos, Koios, Krios, Hyperion, İapetos, Kronos.
Dişi Titan'lar (Titanides): Theia, Rheia, Themis, Phoibe, Mnemosyne, Tethys.
Demek ki bunlar Yunan Tanrılarından önce dünyayı yöneten Titanlardı . Ama benim dikkatimi çeken tek bir isim vardı o da Kronos...
Ona baktığımda ise son Titan ve 3 büyük tanrının babası .
* Kronos — Zaman
* Okeanos — Okyanus
* Tethys — Yeraltı suları
* Hyperion — Işık
* Theia — Parlaklık ve değerli taşlar
* Koios — Akıl, kehanet ve kuzey kutbu
* Phoebe — Ay ve kehanet
* Rhea — Cinsel bereket, annelik ve dağlık bölgeler
* Mnemosyne — Hafıza ve hatıra
* Themis — Adalet ve düzen tanrıçası
* Kriyus — Savaş ve barış
* Iapetos — Ölümlülük, yara ve yaşam süresi
Kaşlarımı çattım hepsi ne kadar değişiklerdi. Son Titan Kronostu ondan sonra pek bir bilgi yoktu direk olarak Tanrılara geçiş yapmıştı. Titanların soyunun tükendiğini onların yerine Tanrıların geldiğini belirten bir kaç rivayet vardı . Sıkıntıyla nefes verdim ve kitabı önüme koydum . Yatakta bağdat kurmuş oturuyordum .
Kitaptan pek birşey anlamadım sadece Titanlar , onların görevleri adları ve hangi soydan geldiklerinden bahsediyordu . Bu kitaptan anladığım nadir şeylerden biri de oğullarından Zeus tarafından tahtından indirilerek Tartaros'a hapsedilmiştir.
Ondan sonra da bir daha ondan haber alınamamış söylenen bir kaç efsaneye göre onu ancak ordan şimşek çıkartabilirmiş . Bu da beni tedirgin ediyor Şimşek bende kabul ediyorum onu korumak içinde elimden geleni yapacam ama nereye kadar .
Titanlar bende olduğunu öğrendi sadece bunu Tanrılar bilmiyor . Zeus gücünü kaybetmemek için ve Tanrılar arasında savaşın çıkmaması için Simseği bir Yarı Tanrıça'ya emanet etmişti o da bendim .
Sıkıntıyla nefes verdim . Nereye kadar böyle devam edecekti belki de savaşa karışmamın vakti gelmisti zaten enin de sonunda olanlar olacaktı . Kapım çaldı aynı saniye kitabı kapatıp yastığımın altına koydum . Gir komutundan verdikten sonra içeri elinde yemek tepsisi ile annem girdi .
Bir ona bir de elinde ki tepsiye baktım aç değildim bunu ona söylememe rağmen bana yemek getirmişti . Zaten işi başından aşkındı sürekli yeni şeyler öğreniyordum ve bunları kaldıramayacak duruma geldim . Şu an yemek düşünmek en son isteyeceğim şeydi .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kayıp Yarı Tanrıça { Kısa Hikaye }
Fantasía~Tadımlık bir hikayedir~ Çocukluğumdan beri babamın kim olduğunu ve nasıl biri olduğunu düşünerek geçmişti. Etrafımdaki arkadaşlarım babaları ile geçirdikleri vakitleri her zaman kıskanırdım . Uzaktan onları izler bir gün babamın gelip benimle böyl...