Nefes nefese kalmış etrafa bakıyordum plan kısmen de olsa ise yaramıştı ordunun büyük çoğunluğu şuan durdurulmuştu . Ama daha karşımda kocaman bir ordu vardı nefesim kesilmiş etrafa bakıyordum.
Üç büyük Tanrı kenarda Okeanos ile savaşıyordu . Ama sürekli bana bakıyordu kaşlarımı çattım ve elimde ki kılıcı yere vurdum birden etrafa sert bir dalga yayıldı . Hızlı koşarak önüme çıkan bir çok yaratığı parçaladım . En son ormanın uç kısmına geldim ve karşımda duran kişilere baktım . Üç Büyük Tanrı onunla baş edemiyordu bu nasıl mümkün olabilirdi . Gücü zayıftı...
Tana yanıma geldi kolu yaralanmıştı panik ile koluna baktım . " İyi misin?" Elimi tuttu ve nazikçe çekti." Beni boşver onlara yardım et biz burayla ilgileniriz . Şimşeği kullanmanın vakti geldi . Sakın arkana bakma koş . " Zorla yutkundum ve oraya baktım eğer gidip onunla savaşırsam kesinlikle ölecektim . Ama eğer gidip savaşmazsam onlar ölecekti .
Ona döndüm bana bakıyordu yavaşça baş parmağı ile alnım da ki yaramı iyileştirdi . Ona gülümsedim bana ilk defa bu kadar güzel bir gülümseme ile baktı . " Dikkatli ol savaştan sonra bana lazımsın . " Ona anlamayarak baktım eğildi ve dudağımın kenarına minik bir öpücük kondurdu . " Eğer ölürsem ruhunu alır yanımadan ayırmam . Yani benden asla kurtulamazsın . "
Güldüm ve parmak uçlarıma basıp dudağına minik bir öpücük kondurdum . Onadan uzaklasacakken belimi tuttup beni kendine çekti ve dudaklarıma kapandı. Birden hissetigim soğukluk ile ondan hafifçe uzaklaştım karşımda gördüğüm üç başlıklı köpek ile ister istemez korkmuştum.
Kuyruğunu sallayıp ordan oraya koşuyordu bize dönüp dilini çıkarttıp sırıtıyordu . Şaşkınlıkla ona baktım bu koskoca Cehennem Köpeği mi ?
Bu halime güldü arkasını döndü ve sert bir şekilde onlara baktı ." Git işine bir tane bile yaşayan yaratık görmeyecem . " O kadar sert konuşmuştu ki ben bile korkmuştum. Bana döndü gözleri kırmızıydı gözlerimi kırpttım. Bu halime güldü eğilip son kez dudağından öptü .
" Acaba aşkınızı sonra mı yaşasanız hani savaşın ortasındayız ya ölümle yaşam arasında ince çizgideyiz . "Porcy'nin bu haline güldüm ve ondan uzaklaştım . Ama belimi sert bir şekilde tutup kendine çekti nefesim kesilmiş bir şekilde ona bakıyordum . " Ölme ölürsen cehennemde seni yanımdan ayırmam haberin olsun . " Gözbebeklerim büyüdü bu halime güldü eğilip burnuma minik bir öpücük kondurdu. Benden uzaklaştı şaşkınlıkla ona bakıyordum .
Hızlıca kostu ve uçarak bir kaç tane yaratığı parçaladı. Önümden birden şimşek geçti korku ile Zeusa baktım kaşlarını çatmış bana bakıyordu . Hades ise gülüyordu . " Ölmek mi istiyorsun Yarı Tanrıça. " Sıkıntıyla nefes verdim koşarak kolyemde ki şimşeği çıkarttım . Ağaçtan destek alarak üstüne atladım ve karın boşluğuna sağlam bir yarık açtım. Acı içinde inledi bana sinirle döndü ben ise bu halime güldüm .
Şimşeği kaldırdım. " Bunu mu istiyorsun gelip al o zaman..." Hızlıca koşmaya basladım tuhaf bir şekilde normalden daha hızlı koşuyorum. Hızlıca zıpladım ve çukurdan ters takla atarak atladım . O ise bir ayağı çukura girdi hızlıca şimşeği kullanarak ona yıldırım gönderdim. Arka arkaya gönderdiğim şimşeklerden kaçamıyordum . Bana ne olduğuna dair en ufak fikrim yoktu ama bu halimi sevdim .
Hızlıca koşmaya başladım yaratıkların olduğu yere koşmaya başladım . Elimle kernara geçmelerini söyledim komutuma uyarak hemen kenara kaydilar ben ise yaratiklarin üstünden atlayarak ondan kaçıyordum . Ama bana olan öfkesinden dolayı kendi yaratıklarını öldürdüğüne dair en ufak fikri yoktu .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kayıp Yarı Tanrıça { Kısa Hikaye }
Fantasy~Tadımlık bir hikayedir~ Çocukluğumdan beri babamın kim olduğunu ve nasıl biri olduğunu düşünerek geçmişti. Etrafımdaki arkadaşlarım babaları ile geçirdikleri vakitleri her zaman kıskanırdım . Uzaktan onları izler bir gün babamın gelip benimle böyl...