"Aşk..."

1.3K 61 9
                                    

Multi;Can *-*

-Merve-

Ağzıma bir kaşık daha dondurma attıktan sonra uzandığım yerde iyice gerindim.Yorulmuştum.Sabahtan beri temizlik yapıyorduk ve cidden tabiricaiz ise benim 'anam ağlamıştı.'Hayır anlamıyorum bu neyin temizliği? Üstelik Narin acımamış beni de karıştırmıştı bu işe. Beni ya beni! Ben tuvalete gitmeye üşeniyorum kız bana 'Kalk ev temizleyeceğiz.' diyor itiraz edince de 'Kuru götünü seviyorsan onu derhal kaldır.' 'Napacaksın?' diyorum 'Keserim!' diyor tehdit ederekten -ki yapar daha önce dediği her şeyi yaptığını gördüm o yüzden tırstım ve yardım ettim.- Amma velakin Yoruldum!!!

"Merve!"

"Nee?!"

"Ulan ne yatıyorsun camış gibi?!"

"Yoruldum ama Narin başkan!" dediğim de uzandığım koltuğun başına geçmiş, elleri belinde, çatılmış kaşı ve aralanmış dudakları ile karşım da Narin belirdi. Çok mu sinirli lan?

"Ne yorulmasından bahsediyorsun acaba?!" diye çıkıştı bu sefer Beyda.

"Sehbanın üzerindeki bezi kaldırdın sadece. Zaten o da hala elinde duruyor!"

"Ee tamam yoruldum işte." dedim ve yattığım yerden omuz silktim. Narin sinirle 'Hasbinallah.' çektiği sırada da sırıtıyordum. Bu gidişle parçalayacaktı beni. Varsın parçalasın be! Morali düzeldi ya ben ona seviniyorum. Eniştem sağ olsun; Narin'i bulamadığımız akşam onu -artık nereden bulduysa- bulup eve getirmişti. İkisi de sırılsıklamdı. Gerçi normaldi. Sonuçta kapıda öküz gibi yağmur yağıyordu. Ayrıca Korkut bununlada kalmamış Narin'in yanında uyumuştu. Adamı adeta kovmama rağmen 'Sikerim evinizi barkınızı. Narin ile kalıyorum bitti.' diyerek son noktayı koymuştu. Hayır Allah'tan kızı yıkayıp paklamamıza izin vermişti de rahat rahat uyumuşlardı.

"Şeytan diyor bütün Sam Smith posterlerini yırt sonra da yak." dedi Beyda. Dehşet ile ona döndüm. Yapardı. Bu Allah'sızın kızları her boku yapardı.

"Tövbe de lan mal! Allah çarpar!" dediğimde ikiside göz devirdi.Sonra tekli koltuğa oturup yayıldılar. İkiside kolaylıkla sığmıştı. Zaten canına yandıklarımın ikiside zayıftı! Bir kilolu benim anasını satayım!

"Güney ciddi düşünüyor galiba." bakışlarım hızla kafasını Narin'in poposuna dayamış olan Beyda'yı buldu.

"Nasıl yani lan? Siz bir araya geldiğinizde hep eliniz çenenizde 'Düşünen Adam' heykeli gibi oturup, ciddili mi düşünüyorsunuz?" dediğimde Beyda böğürdü. Hayır ciddiyim resmen böğürdü, ciğerleri falan çıkacak sandım.

"Senin olmayan aklına soksunlar!" dedi Narin suratıma yastık atarken.

"Kim?!" dedim hiddetle.

"Ebeninkiler!" dedi bana karşılık sinirle. Ama biliyordum seviyor beni. Ay gadasını aldığımının!

"Ciddi derken; Nişanlanmak,evlenmek,çoluk-çocuk falan." dedi Beyda titrek bir şekilde.

"Oha! Siz ne zaman çıkmaya başladınız?!" dediğimde bu sefer Narin kahkaha atmaya başladı Beyda mı? O mütemadiyen somurttu.

"Çıkmıyorlar." dedi kahkahalarının arasından zorlukla nefes alarak.

"Ya ama anladım ben! Niyeti ciddi o'nun! Sadece adım atmaya çekiniyor." dedi acele ile,Narin bu sefer iç organları sökülürcesine kahkaha attığında yerimden sıçradım. Gülmekten ölecek kız!

"Ya ama gülmesene kızım!" dedi ve çimdik attı Narin'in poposuna Beyda. Şu kız gibi popom olaydı Berke malı açar kendi kıçı ile dalga geçerdi. Şeyma'nın ki de olurdu ama Beyda'nın ki olmazdı.Çünkü onun ki de benden halliceydi. Anca ona yetiyordu yani. Allah'ım şu Merve kulunu da bir gör, şu bizim arka tampona bir el at n'olur? Supaneke dinmis çok amin.

Narin(Dinçer Kardeşler -1-)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin