6 : împreună aducem probleme

469 22 0
                                    

                    Nova María Harrison

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

  
                 Nova María Harrison

    Mă simţeam bine să ştiu că în clubul acesta se afla nişte persoane cunoscute din Spania,de asta şi mă simţeam relaxată lângă ei.Astăzi aveam un noroc uriaş,Maeve lucra ca barmaniţa în barul fratelui său,Jason - cel pe care îl văzusem în separeu zilele trecute.Eram oarecum protejată dacă ceva se întâmpla,mă străduiam totuşi să nu mă bag în prea multe probleme.

    Însă profesorul meu e singurul care se leagă de ale mele,de ce naiba venise la masa spaniolilor prefăcându-se că are nevoie de mine?Din nou nu ştiu a câta prostie a mea e să merg în spatele clubului cu el,îmi spusese să dorm cu el pentru a-mi oferi un spaţiu mai larg,gură spartă.Nu ne mişcasem de aici,gura lui sărutând pe umărul meu mă stârneşte necontenit de fierbinte.Ar trebui să îi spun că nu e potrivit ceea ce face,corect?Însă nu îl pot opri,valul de căldură care trece peste pielea mea se simte ca şi cum briza ar trece peste valurile oceanului.

   — Tăcerea ta tot e un răspuns Harrison!suspin,tocmai am fost muşcată?

   — Nu te înţeleg,de ce vrei să te muţi cu o studentă întârziată?şi tocmai mai muşcat?

     Îl înfrunt de data aceasta privindul cu putere în ochi însă nu reuşesc pentru mult timp,acei ochi te aduc şi te prăbuşesc pentru a aminti că el este cel care condouce şi nimeni alt cineva.

—Ţi-am spus tot ce trebuia de reţinut María,muşcătura a fost ca o înştiinţare!acum hai să plecăm de aici.

    Mâna lui împreunată cu a mea se simte ca o arsură,de ce totul cu el sw simte ca un foc aprins şi mistuitor?Eu mă ard din temelii iar el parcă ar respira din cenuşa mea.El e prea calm în timp ce eu mă gândesc la mii de ipoteze,totul se întâmplă prea rapid şi atât de încet.Când intrăm înapoi muzica îmi astupă toate gândurile,sunt trasă după el fără a protesta,nu e calm în toată zdruncinarea aceasta,îl simt.

     Acum suntem lângă bar,unde directorul Cassian serveşte băutura făcută de Maeve iar Jason discută cu paznicul de la intrare.

   — Bună seara domnişoară Harrison!ne zâmbeşte directorul când vede mâinile noastre împreunate.

      În mod normal ar trebui să ne pedepsească pe amândoi,de fapt mai mult pe angajatul său.Hades efectiv mă sustrase de la locul meu de muncă ştiind că şeful barului e prietenul lui iar directorul Cassian nu are nici-o pretenţie că studentul său şi profesorul se ţin de mână.Ştiu că nu înseamnă nimic,nici faptul că acum cinci minute tocmai îmi ceruse să mă mut cu el şi am o muşcătură pe umăr,practic dinţii Iadului au pătat pielea mea.

     Maeve se mişca foarte rapid,se învârtea exact ca o rachetă în plină mişcare,se vede că îi place ce face şi mai ales că la urmă fratele ei o va plăti pentru asta.

   — Spanioli tâmpiţi.spune Jason când vine şi el la bar.

     Doar nu vorbeşte de masa de la care am fost trasă cu putere.

Terapie în distrugere [Volumul II seria frații Santo]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum