dedic acest capitol ei shirayuki966Nova María Santo
Ekki din nou își făcuse talentul pe mine,mă aranjase cu tot ce apucase la îndemână fără a ține cont al cui e magazinul acesta.Ce tot spun eu aici?Ea e nora familiei Santo,e și normal să aibe drepturi în tot ce este legat de numele acestei familii.Când terminasem nu puteam fi mai mulțumită că ieșisem din acest coșmar,mă aștepta altul și mai mare.
Când Ekki era mai aproape de vila familiei porțile se deschiseră,cei doi bodygarzi au salutat-o prietenește iar mie doar mi-au aruncat un zâmbet de bun venit,și ei mă cunoașteau deja?Hades chiar vorbise despre mine familiei sale?Mă uitam prin jur,totul arăta mult prea bine și cu foarte mult gust.
Familia Santo chiar era una dintre cele mai bogate din acest oraș.
— Dacă îți este frică îți demonstrezi singură persoanei tale că ești slabă Nova,mama nu mușcă oameni și nici nu-i blesteamă,stai liniștită!
Oare avea dreptate,eram slabă?În familia mea tata mereu avea control total asupra noastră,mama se obișnuise cu toată sentința aia dar eu am fost crescută o fire încăpățânată și cumva aveam caracterul tatei,nu mă lăsam aburită de el.Nyx în schimb era fiul ideal pentru el însă asta nu a adus nici-o diferență dintre mine și fratele meu,din contră a ales să fugă cu mine deși știa că acasă pentru el avea mereu să îi fie bine.
— Eu nu sunt tu Ekki,am fost crescută altfel și deși par a fi rezistibilă nu sunt.
Mă coborâsem jos pentru a inhala aerul acestui minunat loc,îmi plăcea aici.
— Nu,tu nu ești eu dar știu sigur că ești cu mult mai puternică ca mine!
Ne zâmbisem reciproc,o puteam numi prietenie?Cred că da,Ekkie îmi demonstrase într-un timp atât de scurt cum e să ai pe cineva aproape,fără a nu te trage în jos.Maeve în schimb era o persoană închisă,nu ne înghițisem încă de la prima apariție a mea în cameră și abia putusem să stăm în liniște când a dorit pentru prima dată să vorbească deschis cu mine.
Ekki în schimb mă trase mai aproape de ea deschizând ușa imensă a vilei Santo,unde ești Hades?Mi-am spus în gând când am intrat în casa familiei lui.
— Mamă,am ajuuns!țipase Ekki de parcă pereții ăștia ar fi avut zece straturi groase și nu o putea auzi nimeni.
Intrasem direct în living unde mă făcusem comodă pe canapea,aveam să îmi trosnesc degetele până doamna Santo avea să sosească.
— Dumnezeule Ekki,ce naiba a făcut iarăși Matt?
Ekki râse și-l îmbrățișase pe omul care venise în locul doamnei Santo,venea din grădină pentru că i se vedeau mănușile pe mână și hainele cu care era îmbrăcat,probabil era domnul Santo.
— Matt nimic,Hades însă da!a râs făcând semn spre mine.
Mă ridicasem în fugă pentru a ajunge la ei și a încerca cumva să scot câteva cuvinte pe gură fără a mă bâlbâi.
— Bună fata mea,Vergas Santo - tatăl netrebnicilor cu care voi va-ți pricopsit!râde scoțându-și mănușile îmbrățișându-mă.
CITEȘTI
Terapie în distrugere [Volumul II seria frații Santo]
Dla nastolatków❝Ea îşi dăduse sufletul pentru amărăciunea lui❞ ❝El se hrănea cu durerea ei încercând să nu se distrugă odată cu ea❞ După mortea unei iubiri trecute prin obstacole Hades Armando Santo a încetat să mai trăiască prin viaţă ca un om.Nimeni nu î...