12 : sentimente nescrise

415 25 0
                                    

                Nova María Harrison

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.


                Nova María Harrison

       Ekki era o blondă minunată iar Matt un bădăran cu acte în regulă,atât înţelesem cât am stat cu ea la bucătărie pregătind cina şi pe el cum ştie să atace lumea prin întrebări.Stând câteva ore bune la bucătăria lui Hades,Ekki a reuşit să-mi povestească relaţia ei de la început cu soţul ei;am înţeles într-un final pe cine la moştenit Matt.Avea acelaşi caracter arogant ca fratele său,acru la întrebări şi răspunsuri,gheţar atunci când încerca să se impuie în viaţa ta.

    Deci ştirile de atunci erau adevărate,Matt scăpase uşor scoţându-le rapid de pe toate posturile iar Hades a jurat că închide toată televiziunea din Boston dacă deţin chiar şi cea mai mică copie.Fraţii Santo deţineau un oraş,brusc mă simt că am intrat în viaţa unui om egal cu zero faţă de a mea.Mi-am şters pensula zâmbind şi pregătind să iau alta,am tresărit când l-am văzut pe el analizându-mă.

   Nu făcea nimic,stătea acolo privindu-mă şi îi mulţumesc că nu a încercat să mă sustragă de la tot ce făceam aici.Cât timp stătusem aici le auzisem vocile şi câteva râsete,poate chiar intrusul din această casă eram eu;oricum nu aveam nimic de oferit în toată chestia cu iubita falsă,practic deja mă ofeream lui cu tot corpul şi sufletul meu.

   — Matt şi-a cerut scuze,ar trebui să stai în poziţia aia mai des!

   Rupe el într-un final tăcerea înaintând către mine,ar trebui să iau ultima parte ca pe un compliment?Dacă da,atunci e foarte prost în a face unul;deşi stilul erotic mi se întipărise în cap doar când pronunţase cuvântul poziţie.

     încetează Nova!

   — Fratele tău poate să-şi bage scuzele în fund!

     A zâmbit,ştiam totuşi că pot face ca să schiţeze măcar şi cel mai mic zâmbet.

   — Ştiu eu ce ar trebui de băgat în fundul ăla obraznic al tău!

    Rahat,vorbeşte murdar şi incintant.

    Îmi arcuiesc sprâncenele analizândul din nou,cămaşa i se mulează perfect pe corpul lui masiv,descheiată jos până la pantaloni îi dă un aer afemeiat şi o umezime în totalitate!La naiba,nu ar trebui să mi se întâmple asta,nu cu el.

   — Unde îţi e etica domnule profesor?

    Era atât de aproape încât îi puteam înghiţi mirosul de bărbat bogat,cu o firmă înaltă şi o familie unde toate prinţesele din Boston îşi imaginează că ar putea trăi.Dar nu-ţi poţi vinde sănătatea şi sentimentele pentru un robot,un gheţar,cineva care nu-şi vinde emoţiile pentru că crede că ar deveni slab.Mâna lui ajunge pe talia lui trăgându-mă în cea mai scurtă minută către el,aş putea să mă îmbolnăvesc cu această mişcare;reacţionez diferit când mâna lui îmi netezeşte pielea iar mirosul îi e combinat deja cu al meu.

   — O să avem o insomnie compatibilă dacă nu ne punem în pat chiar acum.

   Am încercat să şoptesc câteva cuvinte dar nu le-am spus mai mult gâtuit,a rânjit deasupra feţei mele nimicindu-mă numai cu muşcatul buzelor mele;totul părea atât de instabil,chiar şi lumina pâlpâitoare din spatele geamului care se afişa deasupra noastră.El însă a ignorat tot ce spusesem,ca oricare cuvânt pe care îl spuneam;trebuia să-mi revin la gândurile limpede.Pentru ca să nu  mă amăgesc în nişte rahaturi de atingeri şi o masculinitate de invidiat.

   Am icnit când mâna lui mi-a apucat fesa dreaptă,la auzul tresăririi mele a rânjit ridicându-şi mâna cât mai sus.Nu făcea nimic excitant dar totul se simţea mai cald ca în deşerturile din Sahara,eu însă nu-l atingeam;nu puteam risca să pun mâna pe pielea lui şi să devin dependentă de ea,o încurcasem rău de tot.

   — Nu adoarme nimeni până ce nu ţi-o trag pe podeaua din locul tău magic!

    Nebunia din ochii lui mă speria însă aprindea în mine o dorinţa care cerea să nu-l opresc,mintea mea vroia să o facă,afurisitul de corp tânjea după mai mult.Şi atunci mi se instaurase teama,nu mai făcusem acest lucru niciodată.Urma să mi-o tragă profesorul meu universitar şi nu prima iubire aşa cum îmi imaginam când eram mai mică,idioţenii de vise.

   — Promit să am grijă de tine pisicuţo,voi fi profesorul tău pe două fronturi!

   Am dat din cap,mă mişcam ca un robot.O parte din mine cerea acest lucrur nexperimentat niciodată,pe de altă parte îmi era frică.Voi face sex cu cineva care probabil deja ştie arta în totalitate,culcându-se cu o grămada de-a femei şi lăsând inimi frânte.Însă mi-am promis că nu voi depune sentimente,vreau să îl ştiu pe Hades Armando Santo ca pe un inamic învins încă din prima zi.

   — Dar pentru început vom face un duş înainte,nu vreau să-ţi fie frică de corpul tău dezbrăcat în faţa mea iar vopseaua aceasta trebuie de dat jos,ce zici?

    Nu-i pot asimila stările,deţine prea multe iar eu nu pot face faţă cu ele.Am dat aprobator din cap lăsându-mă condusă în totalitate de el,pentru că în această parte a jocului el e specialistul.Ar trebui să mă bucur,voi avea parte de un spaţiu mai mare,bani în plus şi probabil lecţii gratuite la sex,până la urmă cine dintre noi va pierde?

    Îmi plăcea baia lui,culoarea neagră şi plantele verzi o făcea diferit,nu mai văzusem niciodată acest tip de aranjament dar îmi amintesc,e chiar pentru prima dată ce văd aici şi condiţiile de acasă.Nu mă mişc,îl analizez pe el cât se dezbracă,cabina de duş e transparentă ieşită exact ca în filmele erotice presărat cu puţină dragoste;ceea ce noi nu avem.

    Atunci când abdomenul îi e scos la iveală mă întreb dacă vârsta lui e reală,Drace!arată exact ca zeul olimpului,numele i se potriveşte perfect,viaṭa pe care o are,ieşit din tipar.

   — Vrei să te dezbrac eu?

    Am în faţa mea un bărbat gol,mă jur că dacă abuela ar şti ce se întâmplă aici aş fi luat-o rău de tot cu lingura ei magică din lemn,pe ea am moştenito.Respir greoi,aş putea spune că mă forţează dar nu e aşa,am accepta un contract nesemnat,ci doar aşa cu petele noastre;acum suport consecinţele.

   — Pentru început o să te dezbraci şi atingi singură,trebuie să-ţi cunoşti corpul pisicuţo!

    Jetul de apă nu a pornit până ce eu nu am dat jos prima haină şi apoi pantalonii,dumnezeule,rămăsesem în lenjerie şi sutienul crem care nu-mi mai acopera nimic.Acum că mă uit la el dacă aş fi fost un produs de pe un raft sau un moft,cu siguranţă aş vrea privirea care arde orice atinge în trecere.

                      ——————

        suspans,o să vedeţi acţiunea din perspectiva lui Hade! lectură plăcută <33

      abuela - [bunică]

   Deli

Terapie în distrugere [Volumul II seria frații Santo]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum