Nova María HarrisonNu cred că aveam un vis programat ca cel de astăzi,să mă aflu alături de cea mai bună traducătoare din oraş alături de o actriţă ambele ce au învăţat la aceiaşi Universitate.Am ascultat atent tot ce spuneau,terminând cafeaua pe care Ekki mi-o cumpărase,totuşi nu vroiam să fiu nesimţită.Încercam să vorbesc mai puţin şi să mă inspir de la aceste femei care au reuşit în viaţă,Emory era o fire blândă şi deschisă la cunoştinţe,a fost un gest frumos din partea ei să accepte să îşi petreacă timpul cu noi.
Un lucru însă nu a fost preconizat pe seara aceasta,apelul beat dat de Hades.A fost neaşteptat,neânţelegător şi mai mult şocat pentru cumnata lui.Deci se pare că domnul stăpân pe sine se ameţeşte rar dar o face şi de unde naiba a găsit numărul meu?Putea să telefoneze liber pe altcineva,acum trebuie să-i mai deţin şi numărul în telefon;nu e ca şi cum am împărţi totul deja.
— Ştiţi?soţul meu Caleb astăzi tot a plecat într-un club,înfinaţat de un bogătaş Jason,probabil pot fi amândoi acolo?!
Ekki a râs la apelativul adresat lui Jason,avea dreptate.Prietenii bogătaşi se atrag,cei mai neavuţi stau împreună încercând să supraveţuiască de traumele provocate de cei ce cred că vor putea mereu să conducă.
— Dacă afla mama Santo că fiul ei cel mai mare e beat într-un club atunci bătaia de joc îi aparaṭine lui Hade!
A râs Ekki şi ne-a făcut semn să o urmăm,îi făcusem semn lui Zahra pentru nota de plată şi ne luasem rămas bun.Probabil era ultima oară când mai călcasem într-un asemenea loc şi fără ca eu să plătesc,Ekki însă a fost mai încăpăţânată şi până la urmă a plătit tot pentru ambele.Tot drumul până la clubul lui Jason am stat cu privirea spre oraş,nu mă voi plictisi niciodată de el,micuţ cu stil şi oameni de treabă.
Urma să am de a face cu un demon depravat beat care mă face să simt un milion de lucruri,să îl ia naiba!Îmi verificasem telefonul de câteva ori dacă îmi mai trimise ceva sau un apel nepreluat,nimic.Acum aveam nişte gânduri necurate când venea vorba despre el,putea face orice nebunie însă am să merg pe ideea că profesorul meu e un bărbat calculat şi că cumnata lui îl ştie mai bine ca mine.
— Nici nesimţitul de Caleb nu răspunde,am o presimţire chiar că sunt împreună zăcând printr-un şanţ.
A bolborosit Emory trântindu-şi telefonul peste geanta scumpă,cea mai amuzată de toată această situaţie era Ekki,probabil Matt stătea cuminte acasă sau se afla la birou cu munca.
— Nu ştiu cum e Caleb la băutură însă bruneta din spate va avea de furcă cu însuşi iadul!
Minunat,Ekki râdea de mine prin oglinda şoferului.Mă lăsasem epuizată şi stânjenită de toată această situaţie.Îmi doream ca acum să mă aflu în camera mea de cămin,alături de o Maeve nebună însă măcar nu trebuia să am grijă de un copil mic în corpul unui adult.Ekki avea dreptate,Hades e şi mai greu când e lucid la minte,acum cu alcoolul în ei cred că mă voi lua la bătaie.Îmi stricase toate zilele încă de când ne-am cunoscut.
Mi-am dat seama că am ajuns atunci când blonda încetinise viteza şi se parcase puţin mai în spate între nişte maşini,am ieşit toate trei.De la intrare se auzea muzica dată tare şi strigăte,lumea se distra în timpul săptămânii nu glumă.Ekki a fost prima care a păşit în interior eu fiind în acelaşi mers cu Emory,femeia nu era prea încântată de ce urma să găsească dar nici eu.
chiar dacă relaţia mea cu Hades e asemănătoare unor flăcări...
Am putut să o observ pe Maeve la bar din prima,făcea băuturi pentru toţii petrecăreţii de aici.Paşii mei se îndreptau direct către ea,Hades putea să aibe numărul doar de la ea şi îmi imaginez că în ce stare e acum probabil ar fi jucat la nervi pentru a avea numărul meu.
— Bună Maeve,profesorul Hades mai e pe aici?
Ştiu că ea ştie,însă mi-aş dori să păstrez etica pe care deja am pierduto de foarte mult timp,uram chestia aceasta şi tot odată îmi plăcea.
— Profesorul nătâng dansează cu ceilalţi trei idioţi pe ringul de dans,femeile de lângă ei aproape că îi înghit,nu am putut face nimic nici în privinţa lui Cassian!
Ultima parte parcă a pronunţat-o mai mult pentru ea,a trântit paharul pe tejghea nu înainte ca eu să mă întorc şi să văd o altă Emory Santé nervoasă.Blonda însă ne-a luat de mâni şi ne-a târât până în ring,acolo bărbaţii se distrau de minune.Hades deja era desbrăcat de cămaşa lui,fiind pe o femeie care sincer aş vrea să-i smulg extensiile şi să îi sparg silicoanele cu un ac.
Eram nervoasă,supărată şi epuizată şi toate aceste stări doar din cauza lui.În schimb Jason şi directorul Cassian erau încă îmbrăcaţi dansând la braţ cu cel care cred că e soţul lui Emory şi la fel alte idioate prin jur.
— O să-l înec într-un ocean,Caleeeb!
Actriţa a fost prima care a luat iniţiativa având un ţipăt mai ascuţit ce a astupat şi muzica încă.Femeile au dispărut,bărbaţii sau oprit neânţelegând nimic iar eu şi iadul ne-am unit privirile din nou.Emory chiar avea un soţ frumos,acesta primul s-a îndepărtat de ceilalţi împiedicându-se pe picioare şi încercând să ajungă la soţia lui nervoasă.
Eu însă am luat cămaşa de pe jos a lui Hades ce a purta urme de ruj roşu şi m-am apropiat de el,vroiam să-l ating dar îmi era frică.Privirea ce mi-o dădea îmi împrima cele mai nesfinte lucruri,tot ce domina el era murdar şi îmi plăcea.Drumul acesta al nebuniei mă atrăgea,acum doar l-am privit încercând să îl îmbrac cu privirea cumnatei lui pe noi.Totul era de faţadă,îi aratăm ei ceva ce nu exista şi probabil mă va ura atunci când va afla într-o zi adevărul.
— Şi tu îmi zici să nu am grijă de tine?îl lovise blonda pe spate acesta icnind.
Emory şi Caleb deja ne-o luaseră înainte,Maeve venise şi ea luândui pe cei doi iar eu şi Ekki îl duceam ambele pe Hades care nu era în stare să zică vre-un cuvânt.Ştiu că avea să se trezească următoarea zi şi să se prefacă că nimic nu se întâmplase,avea să fie acel gheţar de care e imposibil să treci...
——————
lectură plăcută<33
Deli
CITEȘTI
Terapie în distrugere [Volumul II seria frații Santo]
Novela Juvenil❝Ea îşi dăduse sufletul pentru amărăciunea lui❞ ❝El se hrănea cu durerea ei încercând să nu se distrugă odată cu ea❞ După mortea unei iubiri trecute prin obstacole Hades Armando Santo a încetat să mai trăiască prin viaţă ca un om.Nimeni nu î...