5 : amalgan de vibraţii

469 27 0
                                    

               Hades Armando Santo

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.


               Hades Armando Santo

    Matt : Nu te mai prosti tânpitule,ai grijă ce faci în club!

      Am rânjint copilăreşte când am văzut mesajul acesta,copilul acesta crede că îmi poate spune să nu mă distrez în club?Mi-am continuat jocul de biliard,am lovit cu tacul bila de 9.Urma să câştig nişte bani frumuşei după ce urma să îi înving pe netoţii ăştia,pot sta toată noaptea şi să îi privesc cum nici tacul nu-l pot ţine printre degete,amatori.

    Mi-am pierdut tovarăşii încă de când am intrat în clubul lui Jason,Cassian a fost preluat de nişte blondine cu picioare kilometrice iar Jason îşi face de cap cu propria băutură.Azi îşi deschise un nou club,ajutoaterele lui păreau speriate de prestaţia lui dar şi doritoare de a-şi face de cap cu patronul acestuia.

   — Cum dracu?zice unul când bila lui ajunge în punctul în care nu trebuia.

   Încep să râd mişeleşte,nici nu ştiu de ce se mai chinuie,joul acesta am început să-l practic de când aveam cinsprezece ani,atunci banii au început să curgă ca o ploaie torenţială.E finalul jocului,tipul nici nu mai încearcă,a pierdut deja prea mult şi dacă îşi mai doreşte odată cu siguranţă voi lua şi hainele de pe el.

   — Haide amice,chiar vrei să îi iei şi chiloţii?râde răsunător Jason când ajunge la locul de biliard.

     Începem să râdem mişeleşte făcândui semn tipului să dispară.Mă sprijin de masa de biliard ţinându-mi tacul în mână,doar îmi pierd vremea pe aici ca să nu mă aflu în apartamentul meu mare şi întunecat.Când exista ea erau o mulţime de tablouri şi chestii colorate,am făcut ca totul să dispară,culorile mele au dispărut odată cu roşcata.

   — Ţinta ta e ajutoarea mea în seara asta,sau să zic studenta ta?!

   Îi iau paharul din mână încercând să înţeleg ce vrea de la mine,deja sunt pe cale să-i fac viaţa un calvar lui Harrison iar ea e foarte conştientă de acest lucru.Totuşi mi-a plăcut micuţa ei încercare de a face pace cu cafeaua,îmi place să o consum dar cred că bruneta îi va lua locul.

   — Maeve - sora mea se ţine după fundul ei,săraca se învârte şi se apără de toţi cei care încearcă să o atingă!

    Brusc imaginea cu bruneta fiind atinsă de o grămada de-a dobitoci din barul lui Jason nu mi se mai pare o idee graţioasă,nu am mintea unui adolescent şi urăsc ideea de a atinge o femeie fără permisiunea lor.Chiar şi pe alea care doar le-o tragi,cumva ele îşi dau acordul când le penetrezi şi îţi gem numele.

   — Unde sunt?dau paharul pe gât lăsând tacul la locul lui şi aştept să îi strâng de gât pe cei care îşi permit multe.

   — Maeve e la bar,Harrison a fost chemată la masa bogătaşilor,ai grijă să nu-mi alungi clienţii!

Terapie în distrugere [Volumul II seria frații Santo]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum