Hades Armando Santo
— O să mai vreau ieşiri din astea Nova,fii sigură!Îi aud vocea cumnatei mele mult prea în ceaţă acum,fără să-mi dau seama am sărit calul de tot în seara aceasta cu paharele.Nu am putut să înţeleg când au apărut femeile alea lângă noi şi nici când Caleb a fost atât de apropiat,deşi e o companie perfectă.Se pare că şi femeile sau cunoscut între ele însă îmi plăcea să fie în altă ipostază,nu cu mine beat pe bancheta din spate şi pe cumnata mea bătându-şi joc de mine.
Îmi dau seama că urma să afle Matt şi mama,aveam să fiu batjocorit pentri felul în care m-am purtat şi fără să vreau doamna Santo va afla de aşa zisa iubita mea falsă.Am căutat însă numărul ei toată seara,am tot stat pe lângă Maeve până ce mă trimise la naiba cu tot cu numărul de telefon.Pisicuṭa mă privise doar când intrase în club şi acum prin oglinda şoferului,arăta obosită şi nervoasă.
Chiar o băgasem într-un rahat şi pe mine la fel,mă legasem cu o puştoaică care mă înebunea într-un fel anume,aşa cum o făcea Mel dar mai diferit.Mă lăsasem pe bancheta din spate a cumnatei mele,cu cămaşa răvăşită şi o faţă a unui om tâmpit de băutură.Spre deosebire de ceilalţi eu ştiam ce fac,asta până să o sun pe brunetă şi să o fac să vină după mine.
cred că etica de profesor şi student se duse dracului de mult...
— Hei Hade,nu îmi fă poziţii de sex în maşina mea,Matt nu te va ierta pentru asta!
Pentru prima dată i-am arătat degetul mijlociu,îşi bătea joc de mine şi îi plăcea prea mult.În schimb pisicuţa stătea strânsă în scaunul ei aşteptând un impuls,vroia să răbufnească,simţeam acest lucru,îl miroseam.Când Ekki a încetinit am ştiut că am ajuns acasă,capul mi se învârtea şi noroc cu clădirea că deţinea un ascensor,altfel rămâneam la cumnata mea în maşină şi nu-mi păsa ce zicea Matt.
Femeile sau îmbrăţişat iar bruneta a coborât deschizându-mi uşa,am încercat să-mi târâi picioarele jos iar pisicuţa s-a oferit ca sprijin pentru a nu avea faţă lipită de pavaj.Uram starea în care mă aflam,data viitoare dacă o mai dădeam în bară cu siguranţă nu-mi telefonez iubita falsă şi cu prietenele ei.
— Să nu o sperii Hade,aş prefera ca ea să devie cumnata mea!
Pisicuţa se cutremură ca şi mine,ştiu că blonda o poate lua cam departe cu asta însă o înţeleg pentru că ştie doar o minciună,una care ne va face rău la toţi.
— Ai nevoie de un duş,în seara asta dorm pe canapea.
Murmură ea şi eu mă încrunt,atât de silă să-i fie de mine încât să doarmă pe canapea?Nici gând,am băut prea mult ca să las insomnia să mă acopere din nou şi ştiu că ea la fel va sta ca o lunatică fără să închidă un ochi.
— O să dormim în acelaşi pat,altfel vor auzi toţi vecinii sunete de care vor fugi!
Eram împiedicat,am început să merg către uşă căutând ceva de susţinere,la naiba,acum doar Nova putea să aibe grijă de mine.Nici în relaţia cu roşcata nu mi-am permis să beau atât,chiar şi la mormântul ei nu-mi permiteam să mă îmbăt ca acum.Am auzit un pufnit şi un dat din picior,eu eram cauza pentru toate stările necurate ale ei.Cu ea din urma mea am reuşit să ajungem într-un final la ascensor,era o situaţie penibilă.
— Haide.
Dă ea să fie din nou sprijin dar mă feresc,nu sunt bolnav ca să nu pot avea grijă de mine.
— Mă descurc Nova!
Cred că pentru prima dată am simţit nişte unghii înfipte în carnea mea,apoi am realiza că îi spusem pe nume pentru prima dată.Alinturile precum bruneta sau pisicuţa erau mereu la ordinea zilei,acum numele ei mi-a ieşit pur şi simplu rostit.Ea însă s-a încăpăţânat şi mă trase după ea,apăsase butonul etajului şi am simţit cum toată băutura se ridica odată cu ascensorul.
Somnul începea să mă pătrundă aşa că nu mi-a păsat de ce va zice ea şi mi-am lăsat capul pe umărul ei,aveam câteva etaje de ridicat iar umărul ei era singura pernă pe care o puteam găsi prin jur.
— De ce ai băut profesore?
Şoptise ea începând să se joace cu părul meu,uram când îmi spunea aşa.O ştia prea bine şi încă de la început că relaţia noastră nu va fi student-profesor,totuşi ea alegea să-mi zică aşa.
— Nu pune întrebări la care nu vei primi răspunsuri María!
Şi din nou am făcut un alt lucru nebunesc pe lângă toate celelate deja,buzele mele sau atins de gâtul ei muşcândul încât icnetul ei se auzise odată cu uşile deschise ale ascensorului.Mâna ei se duse automat pe porţiunea muşcată şi rânjeam ca un dobitoc pentru semnul care il făcusem,pielea ei avea un gust al naibii de nebunesc.
— O să dormim în faţa uşii?
Bate ea din picior când încep să-mi caut cheile prin buzunar,nu le pierdusem doar că mă simţeam atât de obosit încât nici nu mai găseam ce îmi trebuie.
— Singurul lucru pe care vei dormi în seara asta voi fi eu,priveşte!
Din miile de încercări am reuşit cumva să bag cheia în ială şi să aud minunatul sunet al uşii deschise,acum puteam să ajung şi la canapea,să mă năpădesc pe ea şi mâne dimineaţă să mă dau cu capul de toţi pereţii la ce prostii am făcut şi spus.Drace!
— Hei,hei ai grijă...
O aud pe pisicuţa atunci când picioarele mi se încâlcesc de măsuţa de cafea şi ajung în acea poziţie nesfântă pe canapea,o să port păcatul acesta până în gaura neagra numai să nu aud de la cineva cât de idiot am fost încât să ajung atât de beat.
— O să facem ultimul pas aici pisicuţo!
Aceasta pufneşte un nici gând dar mă ridic puţin ca să o trag spre mine ca micuţul ei corp să aterizeze peste al meu.Pot să nu-mi dau seama de multe lucruri însă acum cu ea în casa mea nu îmi mai dau seama de fel,joculeţul se pierde şi nici nu mai suntem la egalitate.Şi ştiu că nu e de vină alcoolul pentru ceea ce gândesc,nu când vine vorba despre ea...
—————
lectură plăcută<33
Deli
CITEȘTI
Terapie în distrugere [Volumul II seria frații Santo]
Teen Fiction❝Ea îşi dăduse sufletul pentru amărăciunea lui❞ ❝El se hrănea cu durerea ei încercând să nu se distrugă odată cu ea❞ După mortea unei iubiri trecute prin obstacole Hades Armando Santo a încetat să mai trăiască prin viaţă ca un om.Nimeni nu î...