11 : cortina întunecată

386 21 1
                                    

                 Hades Armando Santo

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.


                 Hades Armando Santo

     Va trebui să îi explic fratelui meu şi cumnatei mele că grija ce mi-o poartă deja devine ridicolă,aceşti doi oameni neasiguraţi au zburat direct în casa mea după aterizare.Am iniţiat ideea cu iubita falsă doar pentru a nu fi nevoit de dat argumente de ce se află studenta mea la mine în casă,acceptând un joc mârşav bazat pe spaţiu,sex şi bani.

   —  Îi trebuie un copil,unul după care să se umble mereu şi poate aşa scap şi eu de nebunia ei!

    În toată viaţa mea de frate mai mare nu am mai văzut o faţă nasoală ca asta,de parcă aş fi sugerat să îmi facă un harem de nepoţi.Nu vreau să fiu un nesimţit dar grija blondinei creşte pe zi ce trece crezând că nu voi trece niciodată peste prietena ei,e adevărat dar nu îmi doresc să ajung să nu o mai suport la propriu pe cumnata mea.

   —  Dacă îi va semăna ei crede-mă că nici de micuţa sau micul nu vei scăpa!

    Îl privesc neânţelegând dacă îmi zice mie acest lucru sau lui însuşi,aveam să port o discuţie şi mai aprinsă cu bruneta după toată şarada aceasta.Chestia cu iubita falsă nu intra în jocul nostru iar acum amândoi trebuie să suportăm această faţadă tâmpită,drace!

   — Am încercat să o conving,să ştii.

     Ridică mânile în semn de apărare dar pe naiba,acum dacă blonda îi va comunica ceva mamei va trebui să îi dau explicaţii femeii de ce mă aflu în relaţie cu studenta mea.

   — Femeia ta are nevoie de o ocupaţie,sunt bărbat mare,ar trebui să o satisfaci mai bine sau chiar să îi faci un copil pentru a o ţine ocupată Andréas!

      Ne-am întors amândoi privirile când am auzit sunetul bătând din bucătărie,femeile erau ambele spaniole,acel caracter al naibii de greu şi înflăcărat.Totuşi Nova era atât de diferită de Ekki şi atât de asemănătoare lui Mell,simţeam deja mirosul cinei din bucătărie,toată vesela şi necesarul mereu era aranjat de blonda;aparent îi plăcea mai mult bucătăria mea decât a ei.

      Matt se făcuse comod la masă în timp ce îi zâmbi soţiei lui iar eu doar îi trăgeam priviri fugitive aşa-zisei falsei mele iubite,starea ei calmă mă enerva pe mine iar prezenţa acestor două persoane importante din viaţa mea mă enerva şi mai tare.Când pisicuţa mi-a pus farfuria în faţă mi-am făcu curaj şi am privit-o direct în suflet,cumva încercam să îmi cer scuze pentru tot ce se întâmpla;însă nu şi pentru pactul nostru.

   — Va trebui să înoieşti produsele,mă bucur că Nova o va face cât de curând!

     Matt îşi drege vocea,Ekki se face comodă pe scaun lângă soţul ei iar pisicuţa îi zâmbeşte privindu-mă ucigător.Am început să iubesc mâncarea spaniolă de când blonda gătea mereu,când aveam cine de familie mama nici nu se mai chinuia cu bucătăria;iubea tot ce făcea nora ei şi o ajuta doar dacă nebuna îi cerea acest lucru.

   — Cine îţi ţine locul în firmă cât timp tu eşti profesor?

    Fratele meu ştie că nu las niciodată persoane incompetente să se ocupe de ce e al meu,faptul că Jason îmi ocupă locul e din cauza că ştie arta businessului şi îmi declară tot ce se întâmplă când nu sunt de faţă.E prietenul meu şi ar trebui să am încredere însă şi el alături de Cassian ştiu că eu nu mă bazez pe acest aspect,simt când trădezi şi când minciuna zace la fundul prăpastiei gata să iscodească altele.

   — Jason.

    Răspund uitându-mă cum bruneta nu se atinge de mâncare,îmi duc piciorul mai aproape de scaunul ei făcândul să scârţie puţin şi pe ea atentă la mâncare.

   — Şi Cassian nu are nici o problemă că te întâlneşti cu studentele lui?

     Bine,e clar că vrea să fie bătut şi la vârsta aceasta.Strâng furculiţa încercând să-l fac să înceteze,nu îmi spune nimeni ce să fac şi cum;e doar un rahat de joc în care am nimerit şi eu,unde trebuie să ne suportăm reciproc iar corpurile noastre ard unul după celălat.

   — Îmi cer scuze că intervin,sunt o studentă,nu un hoţ sau o bătrânică iar fratele tău e destul de matur să aleagă cu cine vrea să trăiască mai departe!mă bucur că te-am cunoscut Ekki,îmi pare rău dar nu mai pot sta la aceiaşi masă.

     Cu mâncarea lăsată în farfurie şi ochii furioşi îi aruncă toate aceste cuvinte tâmpitului care nu se poate abţine,Ekki îi zâmbeşte uitându-se urât la soţul ei.Drace!Matt a dat-o în bară iar eu va trebui să rezolv problema creată de mine,am să rămân cu semne aspre dacă merg acum după ea iar plecarea ei a dat de înţeles că nu vrea să fie urmată.

   — Mi-a plăcut de ea prostule,niciodată nu ai ştiut cum să îţi alegi întrebările!

     Mormăie blonda începând să mănânce.Stând la masă ca întodeauna noi trei am încercat să formăm o conversaţie liniştită,evident că nimic nu a ieşit bun.Ekki încă era supărată iar Matt se călcase singur pe coadă,eu însă eram cu gândul la o împăcare cu pisicuţa,fizic eram prezent dar practic eram pierdut după gândurile care duceau la ea.

   — Strâng eu Ekki,nu îţi face griji.

     O asigur cât îşi lua sandalele în picior.

   — Să îi spui că-mi pare rău,mulţumesc frate.

     Ne-am îmbrăţişat frăţeteşte fiind acompaniată de blonda,am început să râdem stând câteva minute aşa,ele erau singurele persoane pe care corpul şi mintea mea le mai accepta.Am petrecut spiriduşii ce îmi îngreunează viaţa de când i-am cunoscut,mai exact pe idiotu de când am descoperit testul de sarcină în tortul de ziua mea iar pe blonda din toate poveştile lui Andréas.

     Am pufnit uitându-mă la toată mizeria din living şi bucătărie,poate nu era o idee rea să o las pe blonda să cureţe;oricum ei îi place să se ocupe cu astfel de lucruri.

   — Noova?am strigat în speranţa că ar putea fi în una din camerele acestui apartament,probabil în spaţiul ei.

     Aveam o vagă presimţire că ar putea fi acolo,aveam dreptate.Stătea pe scaunul nou ce il cumpărasem,un tablou era aşezat pe suport iar ea stătea într-o poziţie liniştită trasând linii de ici colo,puteam să plătesc toţi banii din lume doar pentru a vedea imaginea aceasta în fiecare zi.Totuşi mintea mea se trezeşte la realitate ştiind că totul e doar o faţadă,o cortină ce-mi astupă întunericul.

                         —————

                 lectură plăcută <33

Deli

Terapie în distrugere [Volumul II seria frații Santo]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum