Hades Armando SantoFaptul că mă aflam în clubul lui Jason la ora aceasta şi nu acasă îmi dădea de gândit,acel gând era bruneta care o avea ca companie pe o altă blondă nebună spaniolă.Ştiam că eu îi spusesem să plece şi dacă nu o făceam urma să mă cert rău de tot cu cumnata după,aveam să îl mai am pe cap şi pe Matt care înebuneşte dacă cineva îi supără soţia.
— Băieţi,în seara aceasta avem un invitat special,Caleb Santé e exact la masa aia!
Îl ştiu,e soţul lui Emory Santé - actriţa care a studiat la aceiaşi Universitate,de fapt amândoi au studiat.De câteva ori îl mai văzusem prin oraş însă nu am încercat să fac o conversaţie,deşi la fel deţine o firmă destul de măricică şi ar contractele ar putea veni pe bandă rulantă.
— Minunat,acum te vei duce şi îi vei cere un autograf?
Cassian îl ea peste picior râzând cumva la gluma lui neagră,Jason îl loveşte în umăr încercând să pară serios,niciodată nu va fi.Am răsuflat amândoi din greu când Jason practic ne ruga din priviri să mergem cu el,am dat din mâni cum că nu am avea scăpare şi l-am urmat.Deşi atenţia îmi era îndreptată spre directorul Cassian,în general bea mult,astăzi însă a exagerat şi din priviri nu a putut să o scape pe Maeve - fosta nebună colegă a pisicuţei.
Aş vrea să port o discuţie dar tâmpitul e însăşi mai încăpăţânat ca mine,mă lovisem cu capul de spatele lui Jason când se oprise în loc,acum toţi trei stând într-un rând la masa lui Caleb Santé.Omul ar crede că suntem hărţuitori,probabil furând ceasuri scumpe şi purtând costume elegante luate în chirie.
— Vă pot ajuta cu ceva băieţi?
Îl privesem pe Jason,în general era tare de gură dar acum zici că a înghiţit doar rahat şi nu-l poate scuipa,la naiba!E doar Santé,omul bea şi mănâncă liniştit în clubul prietenului meu nătărău.
— Hades Santo,deşteptul de aici a făcut frisoane când te-a văzut în barul său!
Îl lovisem pe spate pe amicul meu făcândul să mişte câţiva paşi în faţă,Santé a râs ridicându-se şi dând mâna cu toţi.
— Deci clubul tău?a întrebat făcându-ne semn să ne aşezăm lângă el.
Ştiam emoţiile lui Jason,probabil acum înăuntrul său zburda de fericire,înăuntrul lui Cassian însă avea flăcări şi o dorinţă de a ucide pe cineva.Nu ştiu ce are în cap dacă se avântă spre o relaţie cu Maeve,tipa e clar o nebună cu acte în regula,o ştim şi noi iar ea o confirmă.De cele mai multe ori o prinsem cu alte fete,Jason şi chiar ea susţinea mereu că sunt doar scăpări sau micile ei alinări,aici deja Cassian înebuneşte şi eticheta de director a fost aruncată dracului de mult.
De când îl ştiu nu a folosit eticheta aceasta pe el,Cassian făcea mereu ce dorea,şi-o trăgea fie cu o studentă sau mai multe,se îmbăta ca un nenorocit şi nu se limita doar la viaţa pe care o deţinea.
— Sunt curios şi despre tine Santo,am auzit despre afacerea ta,cum ai ajuns în postul de profesor?
Am ciocnit paharele şi am băut puţin înainte să îi răspund.
— E o poveste tristă bătrâne,nu vrea să vărs lacrimi în băutura mea preferata. a râs din nou lăsându-şi mânile pe genunchi.
Clubul lui Jason chiar era un succes,pe lângă toate cele lalte,lumea se distra iar la casa Maeve strângea bani mulţişori,având şi un bodygard care stătea cu ochii pe ea două zeci şi patru din două zeci şi patru.
— Poţi să-mi dai un autograf?
Râsul grozav al lui Cassian ieşise în următoarea secundă când Jason a rostit asta,Caleb a râs luând un şerveţel şi începând să îşi deie autograful de vedetă pentru Jason.
— Pot să scriu şi pe peretele de la baie?dacă nu e o problemă...
Înmânase şerveţelul mult prea fericitului,urmase apoi următoarele pahare nepăsătoare.Ştiam deja de la Santé jumătate din viaţa lui deja,Jason tot îşi chema chelnerii să mai aducă din băutura lui scumpă,fumasem nişte jointuri,mă strivisem complet şi urma să mă dau cu capuld de toţi pereţii mâne dimineaţă pentru asta.
Făcusem o prostie să mă iau după capul celor trei ca să încingem ringul de dans,eu nu dansam,de fapt nu făceam nimic din toate aceste rahaturi,nu eram eu acesta.Pahar după pahar a fost până ce am ajuns să îmi las o latură pe care nu aş fi vrut niciodată să o las la iveală.Să devin un cunoscut sau un amic după câteva ore cu cineva nu era în latura mea naturală,însă Caleb dansa în continuare alături de ceilalţi în mijloc.
Dorinţa de a o înebuni pe pisicuţa mi se adâncise prea tare aşa că am reuşit să o bat la cap pe Maeve să-mi deie numărul ei de telefon,urma să o salvez ca pisicuţa ce mă distruge încet şi dureros.Să mă ea naiba,nici măcar gândurile mele nu se mai puteau gândit acum la Mel.
Pisicuţa : aloo?
Ştiam că zâmbeam ca un tâmpit sprijinit de un perete,urma să-mi fie singur ruşine de mine mâne dimineaţă.
Hades : simt că-mi pierd timpul cu tine pisicuţo,ai reuşit să mai zgârii ceva?
Am râs ca un beţiv depravat.
Pisicuţa : ce dracu Hades?
Glasul ei din unul nesigur se transformase într-un ţipăt şi nu-mi plăcea,aveam să o pedepsesc pentru asta.
Pisicuţa : de unde ai numărul meu şi dă naibii muzica mai încet,zici că stai la fudul unui sforăit!
Acum râdeam eu,uitasem şi motivul pentru care o sunasem,probabil vroiam să văd dacă ajunse acasă.
Pisicuţa : dacă te mişti din clubul lui Jason până ajung eu o să uit că eşti Hades Santo şi ai să arzi în propriile tale flăcări,mai auuuzit?
Îmi închise,mă chinuisem să ajung din nou acolo la acea masă,nu o vroiam aici totuşi ştiam că va veni,o supraopuneam la multe.Însă trebuia să câştig şi să distrug ceva în acelaşi timp,de ce?Mintea mea beată e prea dură cu mine ca să mai proceseze ceva,urma doar să îmi aştept ţinta distrugătoare...
——————
lectură plăcută<33
Deli
CITEȘTI
Terapie în distrugere [Volumul II seria frații Santo]
Teen Fiction❝Ea îşi dăduse sufletul pentru amărăciunea lui❞ ❝El se hrănea cu durerea ei încercând să nu se distrugă odată cu ea❞ După mortea unei iubiri trecute prin obstacole Hades Armando Santo a încetat să mai trăiască prin viaţă ca un om.Nimeni nu î...