7 : instinctiv şi izbitor de tare

420 26 0
                                    

               Hades Armando Santo

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.


               Hades Armando Santo

     
      Ekki : şi cum merge cu postul de profesor bătrâne?

     Pufnesc când îmi aşez telefonul pe birou şi o ascult din noua pe blonda fratelui meu,femeia aceasta ştie când să telefoneze iar eu mereu îi răspunde deşi de multe ori îmi promit că nu am să o mai fac.A început să îmi poarte triplu de grijă de când roşcata a dispărut din viaţa mea,atenţia ei e peste măsură şi cred că s-a transferat şi la Matt.Ei doi împreună ştiu să cicălească o persoană încât să se sature de prezenţa lor,mă bucur că luna lor de miere includ zile în care băgăcioşii nu se bagă în viaţa mea.

     Hades : Nu-mi trosnesc oasele,deci sunt bine.

    Ea râde şi o văd umblând prin bucătăria de vacanţă,răsfoiesc nişte teme noi pentru a preda astăzi.Am un curs după amiază aşa că am timp să mă ascund în biroul pe care Cassian mi-l pregătise de la început,majoritatea profesorilor stau în comun,să fii prieten cu directorul e un privilegiu.

     Ekki : Şi spaniolii de aseară nu au oase rupte?

    Faţa ei e prea aproape încât nici ochelarii de pe ochi nu-mi mai trebuie ca să o văd,au dat asta la ştiri?

     Hades : Nu au păţit nimic blondo,îmi e studentă,trebuia să fac ceva!

    Ştiu că nu mă crede,a ajuns prea bine să mă cunoască încât minţitul nu mai ţine cu mine.Îşi doreşte să nu intru în belele,ce nu ştie ea e că nu am cinsprezece ani,Drace!o să împlinesc două zeci şi cinci în curând,chiar atât de copilăresc mă poate crede?.

     Ekki : e drăguţă daar să nu se primească ca prostia lui Matt!

    Îmi amintesc de acest lucru,ştirea cu el şi blondina ieşită în fugă dintr-un hotel,povestea clasică de dragoste.Am rânjit,nu vroiam să o supăr dar să îi spun ceva care să o facă să nu mă mai sune,ca în fiecare zi cum face ea.

   Hades : Am grijă blondo,nu uita cine e mai mare!mormăi eu închizândui în nas.

    Privirea mi se ridică când aud un bocănit în uşă,dacă ar fi Cassian ar intra şi fără permisiune,atunci un student sau orcine altcineva cu respect.

   — Intră!ţip ca să mă audă.

    Am greşit.Nu e nici-un student sau orcine altcineva cu respect,e chiar pisicuţa cea rea şi e nervoasă.Părul ei e răvăşit iar ţinuta ei îmi fac ochii să se mărească,vine de la cursul de sport de arată aşa?Îmi dreg vocea când ajunge lângă masa mea şi-mi trânteşte o fişă direct sub ochelari,aflase vestea.

   — Cum îţi permiţi să mă la-şi fără acoperiş deasupra capului?

    Pumnii ei sprijiniţi de masa mea,părul în părţi şi burboanele de transpiraţie o fac să arate şi mai bine ca în ţinuta de la nunta fratelui meu.

   — Ai ajuns sub acoperişul meu,domnişoară María!

   Mă sprijin şi eu cu mâinile mele făcându-mă concentrat mai departe în hârtiile mele,când de fapt mintea îmi e deja asupra ei.Bruneta ea însă o foaie din suportul meu şi un pix,privirea îi e pe mine când desenează,mă încrunt.E adevărat că din nou reuşisem cu ajutorul lui Cassian de a o scoate din căminul studenţesc,ştiam de toate tâmpeniile lui Maeve şi chiar dacă se dădea o prietenă sau măcar încerca nu i se primea în nici-un caz.

   Toate lucrurile deja se aflau în apartamentul meu când ea era la celelate cursuri,după starea ei care o temperează pe a mea pun pariu că nici unul din noi nu ajunge mai departe astăzi.Îmi întinde foaia şi rămân uimit de desenul ei.

   — Să ţi-o trag Armando Santo!

   Se întoarce cu spatele la mine arătându-mi exact ce mi-a desenat pe foaie,nu îmi ea mult până să mă ridic şi să o ajung din spate.Mâinile mele sunt din nou pe talia ei ţintuită de uşa biroului meu,crede că joculeţul ei îl va învinge pe al meu?Stările ei sunt mici conform alor mele asupra ei,totul este calculat şi de neatins limita sentimentelor.Nu va primi un tratament special doar pentru că Cassian şi Jason au ales această brunetă pentru mine,nu va seamănă niciodată cu roşcata mea;totul la ele este diferit.

   — Dă-mi drumul Santo!

   mârâie ducându-şi mâinile pentru a-şi proteja partea de jos,acea parte care nu mă atrage câtuşi de puţin.

   Nu o ascult,în schimb mâna mea o trage instinctiv şi izbitor de tare către corpul meu,icneşte surprinzătoare.Între patru pereţi acum se aud doar respiraţiile noastre şi căldura ce acum e ridicată la maxim,Drace!Capul meu se apropie de al ei şi doar îi sorb privirea,o fur pentru mine şi o ascund în cel mai întunecat colţ.Ochii ei verzi mă copleşesc,sunt combinaţi cu un albastru ce îi face al naibii de atractivi.

    E frumoasă,stilul ei spaniol şi atitudinea ei te poate face uşor paranoic şi înebunitor;totuşi nu e jocul ei,e al meu şi trebuie cumva să fac să ieşim amândoi vii din toată această şaradă.Astfel riscăm să be zdrobim reciproc,ceea ce eu niciodată nu am păţit.Mă joc atunci când doar îmi apropii buzele de ale ei şi o muşc de partea de sus,tresare din nou.Nu a exeprimentat asta niciodată,rânjesc când ştiu că un alt semn de al meu va apărea pe ea,atât de multe încât nici nu va îndrăzni să mă uite vreodată.

   — Două semne şi acoperişul meu,îţi ofer tot ce vrei!

   Nu e un impuls,e o dorinţă acum pe care nimeni nu o va şti niciodată.Mârâi cu capul pe spate şi mă zdrobesc cu putere de buzele ei,hămesit o muşc din nou lingândui puţinul sânge ce începe să se scurgă,nu din durere ci totul făcut de o plăcere.Ochii ei sunt măriţi,transpiraţia ei a început a creşte şi mai mult.Mâna mea spre duce spre părul ei şi mă adâncesc mai tare în gura ei,sug şi ling aceste buze ispititoare care dansează în tandem cu ale mele.

   E ca şi cum aş auzi o muzică pe fundal,un loc întunecat şi ea lipită atât de tare pe pielea mea.Nu arde doar ei,acum suntem o singură flacără prea puternic de stins şi accelerează odată cu pulsul nostru.Inimile noastre bat spre distrugere,trupurile noastre cer atingere,creierul însă ştie că totul e o minciună.

                        —————

              lectură plăcută<33

  Deli

   
   

Terapie în distrugere [Volumul II seria frații Santo]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum