Ahsenin hastanede kaldığı 1 ay kadar olmuştu.Artık hastaneden taburcu olup karargaha gitmeliydi.Kostümünü giyinip karargaha doğru yola çıkar.Ama ondan önce askeriyeye uğramalıydı.Tim olmadan gidemezdi.Korhan büyük operasyon planı için bütün timi karargaha çağırmıştı.
Korhan bu operasyona Kartal timinin gitmesini istiyordu,çok güveniyordu onlara.Ama bunun için önce Albaydan izin alması gerek.Albayın odasına gider.Asker duruşu alarak: "Üsteğmen Korhan Akyel." der.
Albay: "gel,otur,Korhan.
Korhan oturur ve her şeyi anlatmaya başlar."Komutanım,Kobra yine büyük bir plan peşinde.Büyük bir füze saldırısı düzenliyorlar."
Albay: "Demek büyük füze saldırısı.Seni dinliyorum Korhan."
Korhan: "Operasyonu Kartal timinin yürütmesini istiyorum,albayım."
Albay: "Hmmm!Demek Kartal timi.Öyle mi?!"
Korhan: "Evet,albayım.Kartal timi gayet başarılı ve profesyönel bir timdir.Görevlerini layığıyla yerine yetireceklerinden eminim."Albay: "Korhan,bu konuyu üstlerime danışacağım.Bu çok tehlikeli bir görev.Ayrıca bahs etdiyimiz füze bütün Türkiyeyi yerle bir edecek güce ve büyüklüye sahip kimyasal uranyum füzesi.Uranyumun etki edeceyi arazi kaç kilometre çapında bunu bile bilmiyoruz.Füzeyle ilgili bildiyimiz tek şey Türkiyeye büyük çaplı zarar vuracağı.Bu yüzden operasyona en iyi tim gitmeli."
Korhan: "Endişenizi anlıyorum,fakat Kartal timine güvenim tam.Ama yine de doğrusunu siz bilirsiniz."
Albay: "Anlaşıldı.Siz şimdilik benden haber bekleyin!"Korhan selam verip odadan çıkar.Karargahın bahçesine gider ve albayın dediklerini düşünür.
************
Ahsen askeriyeye varır.Timin koğuşuna gidip kapıyı çalar.Kapıyı Yankı açar.Ahsen içeri girince gördüklerine inanamaz.Evran ve Atlas bilek güreşi yapıyordu.Diğerleri de bağıra-çağıra onları destekliyordu.Koray:Hadi be Evranım,hadi aslanım!Al Atlasın boyunun ölçüsünü.
Nihat:Hadi,Atlas,hadi yen şunu da görsünler kral kimmiş.
Ahsen:Siz ne yapıyorsunuz?Korhan komutan bizi bekliyor.Siz oyun oynuyorsunuz burada.
Yankı:Ya ben dedim onlara.Sakalımız yok ki sözümüz dinlensin.
Koray:Devrem,timdeki kimsenin sakalı yok!!Her kes kahkaha atar.
Yankı:Al işte.Sizin kafanız anca bunlara çalışır zaten.Gerizekalılar!
Evran:Koray haklı,devrem.Der kısık sesle.
Atlas: "Evrancığım,sen Yankıya akıl vermek yerine hastaneden randevu alsan daha iyi olur"-der ıkınarak ve Evranın kolunun eymeye çalışır.Evran ıkınarak:Niye laan?!
Atlas:Birazdan kolunu koparacağım o yüzden.
Yankı öne çıkarak: "Yeter artık!Tam yarım saatir bir-birinizle uğraşıyorsunuz.Komutan kızacak.Geç kalıyoruz.
Nihat:Şu bilek güreşinin sonunu görmeden şuradan-şuraya gitmem-diyerek ellerini göğüsünde birleştirir.
Koray:Al benden de o kadar!Ahsen:Yankı,ne oldu da Evran ve Atlas böyle bilek güreşi yapmaya karar verdiler?
Yankı:Bu gerizekalı Evran çenesini tutamadığı için oldu herşey.Eeee....Mal her zaman maldır!Ahsen koltuğa oturarak "ne dedi ki?" diye sorar.
Yankı da ikisine çay koyup oturur ve anlatmaya başlar:
"Guya Atlas timin en güçsüzüymüş.Evran öyle dedi.Tabii ki Atlas buna bir şey demedi.Sakince hazırlanmaya devam ediyordu.Ama Evran ona ^askere güçlü ve iradeli olanları alırlar.Seni nasıl bulmuşlar?!^ demez miiii?!E Atlas bu lafın üzerine kızdı tabii.Evrana demez mi gel bakalım göstereyim sana kim güçsüzmüş diye.."Yankı bir güreşenlere bir Ahsene bakıp masal anlatır gibi anlatıyordu her şeyi.Ayağa kalkıp kendine bir bardak daha çay doldurup geri oturdu ve anlatmaya devam etdi.
Ahsen:Ee sonra noldu? diye sorar.
"Eeeesi,işte bunlar başladılar bilek güreşine.Yarım saattir aynı pozisyonda kaldılar böyle.Ama sana bir şey diyim mi?Bu timde güçsüz yok.Mal var!Hem de çoookk!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hilalinden Doğan Yıldız
ActionBen bir yıldızdım gökyüzündeki...Ne karanlığı aydınlata bildim ne gecede bir yol çize bildim.Sevgi...Benim için bu kelime vatanım,bayrağım ve vazifemden ibaretti sadece.Sonra sen geldin.Karanlığıma ışık olmaya,tüm varlığınla kalbimi ısıtmaya geldin...