4)Korku dolu bekleyiş

209 81 46
                                    

Ahsen artık iki gündür ki,sınır dışında teröristlerin elinde esirdi.Korhan bu süre zarfında aç ve uykusuz halde Ahseni düşünüyordu.Çok sinirliydi.Gözleri ateş saçıyordu,adeta.Günlerdir elinden bırakmadığı pusulayı çekmeceye bırakıp ayağa kalktı.Timin koğuşuna gitdi.

Kapıyı sertçe itip ışığı açdıktan sonra "Hazırlan,asker!" dedi.Askerler uykulu halde ayağa kalkıp "Emredersiniz,komutanım!" derler.Ve komutan kapıyı bile kapatmadan dışarı çıkar.

Atlas gidip kapıyı kapatarak:Offf!Gece-gece yine başladık ya!Şimdi zırhları kim kuşatacak bedenime,kim silahımı temizleyecek?!Yok yok!Biz yatalım bence,Ahsen çoktan ölmüştür.Ölmediyse de ölecektir muhtemelen.

Evran:Gerizekalı!Mal mısın oğlum sen?!Boş konuşmayı kes de hazırlan!Ahsen geç kaldığımız için ölecek.Hem de senin yüzünden.

Yankı:İkiniz de boş konuşuyorsunuz.Hazırlanın!Komutanı duymadınız mı?Beş dakikaya aşağıda olmalıyız!

Nihat:Hey,bir dakika.Koray nerede?
Atlas:Nerede olacak,uyuyor hasbam!

Yankı:Yemin ederim gerizekalı bu çocuk.Komutan bile geldi uyanmadı mal!

Evran: "Ben uyandırırım"diyerek Korayı dürter.Koray uyanmaz.En sonda yorganı üstünden çekerek yere iter Korayı.Sonunda Koray uyanıp ayağa kalkar ve bağırarak:Lan,uykumuzda bile rahat yok oğlum!-diye mızmızlanır.
Bütün Tim kahkahaya boğulur.

Atlas:Ben de diyorum uyuyalım artık!Yarın kızın naşını getirirler.
Yankı:Artık yetti cidden.Hazırlanın ve dışarı çıkın!

Tim hazırlanır,Korhanın emriyle sınırdışına giden askeri helikopterde yerini alır herkes.Atlas uçaktakı yerini alırken: "Ahsenin nerede olduğunu tespit etdiniz mi?"
Korhan "Evet!" der.Günler sonra söylediği tek kelime bu olur ve yol boyu da ağzından tek kelime çıkmaz.

Ahsenden:
O sırada Ahsenin işkencesi bitmiştir.Artık iki gündür teröristlerin elinde aç ve susuzdu.Üstelik kan kaybediyordu.

Ara-sıra bayılsam da bilincim yerindeydi.İki gündür ellerimden asılmış vaziyyetdeyim.Adam bile diyemeyeceğim o pislik ellerimi çözdü ve bedenimi odanın bir köşesine bıraktı.Sonra yanıma diz çöküp eliyle çenemi kavradı.Ve yüzüme yumruklarını geçirdi.

O sırada kulaklarımı yoğun bir ses bürüdü —Türk Hava Kuvvetleri helikopterinin sesi.Beni kurtarmak için geliyorlardı.Onların yakınlarda olduğunu bilmek daha da güç veriyordu bana.

Teröristin yüzüne sert bir yumruk geçirdim.Burnu kanıyordu.Bu haraketimi beklemediği için geriye savruldu.Ben de bağırdım.Hem de avazım çıktığı kadar ki, bana kolaylıkla ulaşabilsinler diye.

O sırada Kartal timi ormanın içinde Ahsenin tutulduğu yere doğru sessiz adımlarla ilerliyordu.

Terörist halatla ellerimi ve ayaklarımı bağladı.İç kanamam hala devam ediyordu.Beni kollarımdan tutup odanın diğer tarafına savurdu.Sert bir şekilde duvara çarpmamla ağzımdan kan gelmeye başladı.

Silah seslerini duyuyordum artık.O sırada demir kapıların açılma sesi tüm odaya yankılanır.Terörist koluna gelen kurşunla korku ve dehşet içinde arkaya doğru sendeleyip yere yapışır.Gebersin şerefsiz alçak!

Yüzümü çevirip baktığımda fırtınanın insan halini gördüm.Yanıma gelip diz çöktü ve beni baştan aşağı süzerek "bu ne hal?!" dedi.Elini yüzüne doğru uzattığında hızla arkaya çekildim.Titreyen bedenimin aksine direnmeye çalışarak "Dokunma bana!" diye bağırdım.Bu dediyimle kaşları çatıldı ve gözleri dehşetle açıldı.Sonra haztırladığım tek şey gözümün önüne inen karanlık bir perde ve onun uçsuz-bucaksız okyanuslarıydı.

YAZARDAN:
Korhan Ahsenin kana boyanmış yüzünü ve ellerinin içler acısı halini görüp daha da sinirlenir.Ve ayağa kalkıp teröriste yumruklarını savurur durmadan.Ta ki teröristin yüzü kan içinde kalana kadar.

Son yumruğunu da geçirip: "Ne yaptın lan kıza,ANLAT!!!" diye bağırarak adamı duvara yaslaması bir olur.Kartal timi içeri girdiklerinde komutan onlara kısa bir bakış atıp "işine" devam eder.Tim komutanlarının gözünde böyle bir acıya ilk kez şahit olur.

Korhan Ahsenin yerde yatan bedenine her baktığında göğü andıran gözlerinde şimşek çakar sanki.Pisliği yerden kaldırıp yakasına yapışır ve "Canını yaktın mı?"diye hırpalar.

"Konuşturmaya çalışdım amma tek kelime etmedi.Acı hissi yok sanki zalimin"Korhan adamı sert bir şekilde yere bırakır.Silahını eline alarak tek dizini yere atar ve adamı duvara yaslayıb her parmağına bir kurşun geçirir.

İlk kurşunu sıkıp: "Bu Ahsenin canını yaktığın için!"der.İkinciyi sıkarak: "Bu akıttığın her damla göz yaşı için!",üçüncüde "bu zarar verdiyin her saç teli için!",dördüncüde "Ona deyen her darbe için!",beşincide "Çaresizce keçirdiyi her saniye için!" Dedi.

Sonra ayağa kalkıp masadan bir alet alır ve "Bu da bir Türk askerine yaptığın her şey için!!!!"diyerek sol elini bileğinden ayırır.

Adamı arkasında bırakıp Ahsene doğru koşar. "Kanın yerde kalmayacak,Asena!" diyerek Ahsenin başını dizlerinin üzerine koyar.Ve gözünü Ahsenden ayırmadan "ŞEREFSİZ!!!" diye bağırarak teröristi kurşun yağmuruna tutar.Öyle bağırır ki Tim yüzünü buruşturarak geri çekilir.

Ahsen aniden öksürerek boğazındaki kanı temizler.Gözleri yarı açık şekilde Korhanı yakınında gördüğünde kendini geri çekmeye çalışır. "Şşt,sakin ol.Geçti."der Korhan ve kızın bu hali karşısında göz yaşları onu ele geçirir.Ahsen kendini toplamaya çalışarak "Ko-kobra" der.

Ve kesik-kesik nefes alıp devam eder: "Kobranın lideri Brendon Chester."Eli kucağından yere düştüğünde inlemeye başlar. "Hayır!Dayan!Kapatma gözünü!"
Bütün tim Ahsen ve Korhanın etrafına toplanır.Hep bir ağızdan "Her şey için sağol!" derler.

Ahsen önce time sonra Korhana son kez bakıp: "Vatan sağ olsun!" der.Ve cebinden bir mendil çıkarıp Korhanın zırhının ön cebine yerleştirir.Gözlerinden yaşlar süzülerek Korhana: "Ağlamayın.Her şey Vatan için!" der son kez.Korhan Ahseni kucağına alır ve uçağa doğru koşarlar.

**********
Korhan kucağında yaşam mücadelesi veren bir askerle önde,tim arkada olmakla hastanenin kapısından girerler. "Doktor!Yardım edin!"
Ve doktorlara doğru koşar.Ahseni sedyeye bırakıp ameliyyathaneye bakar.Uzun süre hiç kıpırdamadan durur öylece—çaresiz ve gözyaşlarına mahkum olmuş bir halde.

Ta ki,Yankı: "Komutanım,o iyi olacak."diyene kadar.Aniden yüzünü çevirip "Kışlaya gidin!" der.Onların cevap vermesini beklemeden ameliyyathanenin kapısına doğru adımlar.Tim gittiği gibi doktor ameliyyathaneden çıkar.

"Şiddetli iç kanaması vardı.Kanamayı durdurduk.Ama aldığı darbe sonucu bacaklarında ve sırtında kırıklar oluşmuş.Amyotoni ve amyotaksi teşhisi konuldu.
Korhan: "Yani,iyileşecek değil mi?!"
Doktor: "Hayati tehlikesi devam ediyor.Her şeye hazırlıklı olun." der ve gider.

Doktorun gitmesiyle Korhan kendini duvarın dibine bırakıp başını ellerinin arasına alır.Gözyaşlarına bile karşı gelmez artık.

Neydi onuAhsene bu kadar bağlayan.Ruhunu esir eden duygu neydi?!Kaybetme korkusu mu?Yoksa askerini koruyamamanın verdiği vicdan azabı mı?!

Ruhunu esir eden duygu neydi?!Kaybetme korkusu mu?Yoksa askerini koruyamamanın verdiği vicdan azabı mı?!

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

•🥀🥀🥀•

Hilalinden Doğan YıldızHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin