Albay: "Acil,Şahin ve Kartal timlerine haber verin!Korhan ve Alp timlerini hazırlasınlar!"
Şahin ve Kartal timleri albayın emriyle hazırlanır ve karargahın bahçesinde sıraya girer.Her kes ne olduğundan habersiz soru sorar bir-birine.Albayın gelmesiyle Korhan ve Alp "Dikkat!" diye bağırır.
Albay: "Rahat ol asker."diyip ellerini arkasında birleştirir ve dik duruşuyla her kesi tek-tek izler.Sonra konuşmaya başlar:
"Arkadaşlar,buraya neden toplandığınızı merak ediyorsunuz...Kobra sivillere karşı saldırı harekatı başlattı.Güney Yayladoğu,Kofças ilçesi,Şemdinli ilçesi ve sınıra yakın ilçelerdeki okullara terör saldırısı gerçekleştirildi.Önümüzdeki 24 saat içinde öğrencileri,öğretmenleri ve okuldaki diğer çalışanları güvenli bölgeye almalıyız.
Aranızdan 6 asker terörist kılığına girip okula sızacak,gece 12°° radelerinde geri kalanlarınız okula girip her kesi dışarı çıkaracaksınız.Yayladoğudaki okul temizlendikten sonra Kofçaz ilçesine giriş yapın.Sonraki harekatlardan beni haberdar edin!"
-"Emredersiniz,albayım!"
-"Yolunuz açık olsun."
-"Sağol!"der her iki tim aynı anda.
Albay "Siz sağolun!" diyerek karargaha girer.Timler sırayla helikoptere biner.Her iki helikopter havaya kalkar ve Güney Yayladoğuya doğru yola çıkarlar.
********
Korhan ve Alp komutan ayağa kalkar.
Alp: "Allah kazamızı mübarek eylesin!"
Herkes "Amin!" der.
Korhan: "Hazır olun.İniş gerçekleştiriliyor!"Yankı: "Emredilen yerde savaşıp,savaştığımız yerde kazanalım!"
Her kes sırayla helikopterden atlar.O kadar profesyönelce atlarlar ki, gökde adeta kuş gibi süzülürler.Kimisi arkası dönük,kimisi elleri sırtında atlar.Evran ve Atlas göklerde bile bir-birinden kopmaz ve birlikde atlarlar.Gözleri kapalı atlayanlar bile oluyor bazen.Eh işte bizim tim de böyle.Her işi eğlencesine vurarak katlanılmaz olan hayatı rengarenk hale getiriyorlar.
Paraşütler açılırken sırayla ayak basarlar toprağa.
Korhan ayağa kalkar:
"Nihat,Evran,Atlas!Sizin bu rolü en iyi şekilde devralacağınızdan eminim.Dikkatli olun,deşifre olmanız hepimizin sonu olur!"Evran: "İçiniz rahat olsun,komutanım.Karşınızda sahnelerin yıldızı Evran Eroğlu!"diye sahnede konuşuyormuşcasına elini mikrofon gibi yapıp ağzına tutar.
Nihat: "Hee hee,Ahsen geldiğinde havadan karadan sorumluydun.Şimdi de yıldız oldun."
Ahsen: "O benim kankam,elinden her iş gelir."Evran: "Aaa ben dışlanıyorum ama!Hem sen Nihatla ne ara kanka oldun?En son komutanımla...."
Nihat yalandan öksürürmüş gibi yaparak Evranın cümlesini tamamlamasına izin vermez. "Öhm,öhmm!Biz giyinelim komutanım."diyerek Evranın kolundan tutup ağaçlığa çeker.Alp: "Fırat,Ali,Yunus!Siz de Kartal timiyle gidiyorsunuz.Dikkatli olun!"
Yunus: "Gözünüz arkada kalmasın diyeceğimde Fırat buradayken diyemem."
Fırat: "Sus lan,çömez! Komutanım...."Fırat kelimesini tamamlayamadan Alp ona keskin bakışlarını fırlatır.Her üçü koşarak ağaçlığa gider.
Korhan ve Alp onların giyimesini beklerken Alp gelip Korhanın omzuna koyar kolunu.Korhan ona yandan bakış atıp "Uzun zamandır beraber operasyona çıkmadık.Özlemişim."der.
Alp da "Evet,abi ben de çok özledim"der ve Korhanla tokalaşarak "Allah yardımcımız olsun!"
-"Allah yardımcımız olsun!"derler bir-birine.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hilalinden Doğan Yıldız
AksiBen bir yıldızdım gökyüzündeki...Ne karanlığı aydınlata bildim ne gecede bir yol çize bildim.Sevgi...Benim için bu kelime vatanım,bayrağım ve vazifemden ibaretti sadece.Sonra sen geldin.Karanlığıma ışık olmaya,tüm varlığınla kalbimi ısıtmaya geldin...