Budayakan Vote & Comment
Happy reading guys 🥰
Sorry Typo ✌️
🔗
Aku terbangun dari tidurku kerana merasa ada sesuatu ingin keluar dari mulutku... lalu aku bangun dan berlari ke bilik air ... Loyaku kian memuncak... Kepalaku berdenyut kencang... Aku memuntahkan segala isi perutku ,
" Ah appo '
keluhku kerana terlalu sakit ... Badanku benar-benar lemah sekarang.
Setelah selesai memuntahkan segalanya , aku terus membuka paip air dan mandi walaupun aku tahu masih awal pagi.. tapi aku betul-betul rasa kepalaku terasa bagaikan nak pecah.
Setelah mandi .. aku keluar dari bilik air dan mengambil bajuku untuk dipakai... Aku melihat jam sudah 5.48 minit pagi...
Aku mengambil ubatku dan menelannya .. setelah itu aku bersiap memakai baju kemeja putih dan slack hitam , tidak lupa aku oleskan sedikit mekup agar mukaku tidak kelihatan pucat dibilik air .
Aku juga memakai beannie hat hitam untuk menutupi rambutku setiap masa agar tiada siapa melihat rambutku yang makin tipis kerana kerap gugur.
" Masih awal "
Gumanku dan setelah itu aku pun berbaring di sofa dan terlelap bergitu saja kerana badanku benar-benar merasa sakit dan lelah.
Tidak lama kemudian , ada sesuatu mengeletar didalam poketku dan terdengar telefon didalam poketku berbunyi , aku mengacak-acak mataku lalu bangun dan mengambil teleponku dan mengangkatnya
" Yeoboseyo"
°__°
" Urm... Baiklah "
°__°
" Nanti aku hantar location ."
Ujarku pada si pemanggil dalam keadaan mamai lagi.
Aku pun menamatkan talian dan aku menghantar mesej pada Teahyung , dia akan menjemputku untuk menghantarku ke office.
Aku melihat jam sudah 7.15 minit pagi .. ketika aku ingin bangun dan keluar dari bilik tiba-tiba
" Hyung dah bangun "
Ujar lelaki itu siapa lagi kalau bukan Jungkook yang baru keluar dari bilik air
' Hyung ! Sejak bila dia memanggilku hyung sedangkan semalam dia masih memanggilku kau ? Haa sudahlah... Mungkin otaknya sudah rosak ? Wait !! Bukankah otakku juga sudah rosak... Urmm... Hatiku sakit !!! '
Aku hanya berguman dalam hatiku.
" Hah ya... Hyung pergi dulu ."
Ujarku menarik tombol pintu tetapi dihalang oleh tangan kekar Jungkook yang bertelanjang dada dihadapanku dan menatapku.
YOU ARE READING
TAKDIR HIDUPKU | JIKOOK
Teen FictionSipnosis Kami sudah membuat kesepakatan... Appa dan uncle Jeon dah berbincang tentang perkara ini... Dulu appa dan uncle Jeon pernah berjanji akan menjodohkan anak kami berdua , jadi sekarang appa akan menepati janji kami! Maksud appa? Appa nak ka...