PART 3 💜

69 5 0
                                    

Budayakan vote & comment

Happy reading guys 🥰

Sorry Typo ✌️

🔗



Hari ini aku pergi ke hospital untuk pemeriksaan lanjut... Sudah 6 bulan lebih Aku berulang alik disini... Tapi hanya ubat yang aku  dapat untuk bertahan.

Aku  kerap mual kebelakangan ini... Sakit kepalaku usah dicakap... Memang sakit ... Tapi nak buat macam mana ... Aku kena terima semua ini .

Semasa Jimin diruangan menunggu , tiba-tiba namanya dipanggil dan ia pun masuk kedalam bilik itu  dan berjumpa dengan seorang doktor lelaki yang dalam lingkungan 30 an .

" Selamat pagi doktor "

Ujarku  tersenyum memberi salam

" Ouhh ya selamat pagi juga Jimin , apakhabar hari ini "

Tanya Doktor Sehun  dengan senyuman yang menawan setelah melihat aku masuk

" Ya baik saja hyung  "

Ujarku   memecahkan suasana canggung.

' Hyung  ' ?

Kenapa aku memanggilnya  hyung bukan doktor ? 

Haha aku pun tidak tahu ... Sehun hyung yang suruh so aku ikut jelah .

" Jim... Boleh hyung tanya sesuatu? "

Tanya Sehun hyung yang membuatkan aku menaikkan alisku  sebelah menatapnya

" Apa dia hyung "

Tanyaku lanjut...

Debaran dihatiku  usah dicakap... Berdetak kencang menunggu pertanyaan dari Sehun Hyung .. memang aku merasa takut .

" Selama hyung kenal Jimin... Kenapa tidak ada yang menemani Jim... apakah parents jim tinggal jauh ? "

Tanya  Sehun hyung yang membuatkan aku sedikit terkejut dan  hanya diam membisu tidak tahu nak jawab apa .

" Aku sudah tiada sesiapa hyung dalam hidupku ! " 

Kata aku lagi  hanya menunduk dan  berkata dengan pelahan tapi masih dapat ia dengar

" Maafkan hyung Jim... Hyung tidak tahu... "

Kata Sehun hyung lagi menatap aku

" Bukan bergitu hyung... Aku masih ada kedua orangtua hyung.. tapi mereka sudah membuangku ! "

Ujar aku membuka kesakitanku sendiri  dan dapat dilihat bertapa terkejutnya Sehun hyung

" Oo Mianheayeo , jika hyung mengusik tentang masa lalumu Jim "

Kata Sehun hyung lagi menggenggam erat tanganku yang berada diatas meja

TAKDIR HIDUPKU | JIKOOKWhere stories live. Discover now