💜

102 2 0
                                    

Budayakan Vote & Comment

Happy reading 🥰

Sorry Typo ✌️

Hai adik-adik yang berumur 18 🚫 kebawah tu.. author harap anda bijak membaca ya .. hehe ..







°°^^°°





Jimin yang terbangun dari tidurnya ... Ia mengacak-acak matanya , Jimin melihat disampingnya mencari Keberadaan Jungkook tapi Jungkook tiada.

Jimin bangun lalu keluar dari bilik , ia berjalan mencari Jungkook diruang tamu dan dapur tapi tidak juga ia menemui keberadaan Jungkook.

" Emmm... Kemana dia pergi.. masih  pagi.  "  guman Jimin bersendirian

Jimin berjalan Masuk kebilik , ia mencapai towelnya lalu membersihkan badannya.

Ia masih merasa mual tapi tidak seperti dulu.  Jimin pun membersihkan badannya dan setelah selesai ia keluar dan memakai pakaiannya

Hari minggu tetapi ia ditinggalkan oleh Jungkook yang entah pergi kemana.  Jimin hanya pasrah saja .

Jimin berjalan dan menuju ke dapur .. ia mengambil sekeping roti dan mengoles sapuan butter lalu membakarnya.

Jimin juga membuat secawan kopi dan menghirupnya perlahan-lahan sambil makan roti bakarnya.. setelah itu ia minum ubatnya .

30 minit Jimin menunggu kepulangan suaminya ..  ia hanya mengeluh berat menunggu suaminya yang entah kemana.. ia mengambil telefon dan menelefon jungkook tetapi tidak dapat.

" Huh ! " Kesal Jimin yang bengang dengan jungkook

Entah kenapa , Jungkook pergi dari rumah tanpa memberitahunya , kerana selama ini jungkook pasti akan meninggalkan nota untuk Jimin tapi hari ini tiada.

Fikiran Jimin mula berfikir yang bukan-bukan... Ia mula rasa tidak sedap hati.

Jimin bangun dan masuk ke biliknya . Ia mula merasa mengantuk setelah minum ubatnya tadi.

Jimin membaringkan badannya dan tidur bergitu sahaja .

Jungkook yang masih berada ditaman untuk jogging... Ia terserempak dengan seseorang yang sudah lama ia tidak bertemu Sehingga ia lupa akan Jimin dirumahnya.

"  Hei Kook , kau Apa khabar  sekarang " tanya Mingyu yang tersenyum pada jungkook

" Ah Aku baik saja Mingyu.. kau pula apa khabar ... Sudah Lama kita tidak bertemu.  " ujar Jungkook ramah tersenyum sambil berjalan ditaman.

" Aku juga baik-baik saja.. aku lihat kau sudah banyak berubah... Makin fit . "   Tanya Mingyu sambil melihat jungkook atas hingga bawah

" Hahaha ada saja kau... Mestilah aku kena fit kalau tak macam mana aku nak angkat suamiku setiap hari hahaha... " ujar Jungkook ketawa

" What ? Apa kau dah kahwin... Suami Maksud kau ? ". Tanya Mingyu yang sedikit terkejut lalu mengerutkan dahinya

" Hmm ..  suami  !  suami aku lelaki.. aku dah lama kahwin ... Maybe sudah 2 tahun lebih " ujar Jungkook masih tersisa tersenyum mengingati suaminya.

" Ooh... Aku tidak tahu pula kau suka lelaki ?  " tanya Mingyu tersenyum hambar

" Aku tidak menyukai lelaki tapi aku menyukai dia.. dia adalah segalanya bagiku ."  ujar Jungkook tersenyum sambil melirik jam ditangannya

" Oh mygod ! " Jungkook tiba-tiba kelam kabut seketika

" Kau kenapa ? " Tanya Mingyu yang sedikit pelik melihat jungkook

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Sep 03, 2023 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

TAKDIR HIDUPKU | JIKOOKWhere stories live. Discover now