Budayakan Vote & Comment
Hai guys ! Harap yang masih berada dibawah umur 18 tahun itu berfikir dulu ya untuk membacanya kerana athor ada menulis sedikit babak dewasa dalam ni... Harap anak-anak faham hehehe!
Happy reading guys 🥰
°°^^°°
Jungkook membawa jimin kesebuah tempat yang bernama Saeseom island , dimana sebuah pulau yang terletak di Seogwipo korea selatan untuk honeymoonnya untuk yang pertama kali.
Kerana jimin ingin melihat pantai dan laut yang luas terbentang .. ia ingin mencari kedamaian yang ia tidak dapati dibandar seoul tempat tinggalnya itu.
Jimin dan jungkook yang berjalan di pinggiran pantai yang indah terbentang didepan matanya.. ia amat gembira dapat meluangkan masa dengan lelaki yang ia rasa memberi debaran dan getaran yang hangat dihatinya setiap kali lelaki ini berada dihadapannya .
Jimin merasa bahagia , walaupun ia tidak mengingati kisah lalunya bersama lelaki yang mengaku sebagai suaminya ini dalam kehidupannya yang dulu , tapi ia bahagia bersama jungkook dan yang lain , dimana ia betul-betul rasa dimanja dan dijagai dengan kehadiran hyung dan sahabatnya yang lain.
" Sayang ! Apakah sayang sudah lapar ...jom pulang ke hotel yuk !" Ujar jungkook yang masih memeluk pinggang jimin dipinggiran pantai yang ia duduki sejak 2 jam yang lalu
" Sebentar lagi yang kook ! Hyung rasa tenang disini... damainya ... Apakah kita pernah datang kesini sebelum ini !" Ujar jimin yang masih menghirup udara yang segar dan melihat pemandangan pantai yang indah.
Ramai pelancong yang berkunjung dipantai itu sambil berjalan dan berkejaran , ada juga anak-anak kecil bersama keluarganya seperti sedang berkelah mybe !.
" Oo.. belum pernah hyung... Ini kali pertama kita datang !" Ujar jungkook tersenyum sesekali mencium bibir dan pipi jimin sehingga jimin merasa malu dan mukanya menjadi merah padam.
" Oo.. cantikkan pemandangan disini ya kook !" Ujar jimin lagi mengalihkan pandangannya daripada jungkook yang masih menatapnya.
" Hurm ... Hyung sungguh cantik !" Ujar jungkook yang masih lengkang menatap jimin seperti mahu melahap makanan didepan matanya.
" Ish kook ! Hyung kata permandangan bukan hyung !". Ujar jimin kesal tapi ia malu dan tersenyum lembut
" Tapi hyung betul-betul cantik... Kook tidak akan pernah melepaskan hyung lagi... Hyung... Mari kita hidup bahagia... " Ujar jungkook memeluk jimin erat
" Urm... Mari kita hidup bahagia kook ! Terima kasih kerana menunggu hyung selama ini !" Ujar jimin membalas pelukan jungkook
" Ya sayang ... Hyung jika ada masalah apa-apa please ceritakan pada kook ya... Jika ada sakit dimana-mana Please bagitahu kook langsung... jangan sembunyikan apa-apa lagi dari kook arraseo! " Ujar jungkook lagi dan diangguki oleh jimin...
Jimin pun melepaskan pelukannya dan mengajak jungkook berjalan sebelum pulang kehotel untuk membersihkan diri mereka berdua kerana sudah berpeluh dari tadi terkena sinaran cahaya matahari yang masih ada dilangit untuk kembali kerumahnya jua dan bakal digantikan malam hari yang sedikit gelap bertemankan cahaya bulan dan bintang.
Sesampainya jungkook dan jimin dibilik hotel... Mereka membersihkan badan dan bersiap untuk turun ke restoran untuk makan malamnya nanti.
" Hyung ! I love you" Jungkook memeluk Jimin dari belakang ketika jimin baru habis merapikan rambutnya selepas mandi .
YOU ARE READING
TAKDIR HIDUPKU | JIKOOK
Teen FictionSipnosis Kami sudah membuat kesepakatan... Appa dan uncle Jeon dah berbincang tentang perkara ini... Dulu appa dan uncle Jeon pernah berjanji akan menjodohkan anak kami berdua , jadi sekarang appa akan menepati janji kami! Maksud appa? Appa nak ka...