Budayakan Vote & Comment
🔹P/s untuk budak umur 18 tahun tu... Please jangan baca andai tidak kuat heheh... Kadang-kadang athor ne pakat tulis je apa yang ada dalam kepala hehehe..🔹
Happy reading guys 🥰
🔗
Keluarga Jungkook dan Jimin semua sudah menunggu diluar ruangan bilik Vvip 003 setelah mendapat panggilan dari Jungkook tadi yang mengatakan Jimin sudah sedar
Teahyung dan yang lain juga sama ... Turut hadir dengan rasa gembira kerana mendengar bahawa Jimin telah sedar dari Komanya .
Jungkook benar-benar rasa bahagia walaupun ada sedikit rasa sedih kerana Jimin tidak mengingatinya..
Ya jimin melupakan semua orang kecuali Ailee adiknya...
Entah kenapa Jimin yang bangun tiba-tiba hanya mengingati Ailee yang sedang bermain dengannya ditasik dan taman bunga.
Doktor Oh sehun dan yang lain masih berada didalam bilik memeriksa Jimin yang sudah sedar tadi.
Doktor sehun Pov
" Jimin ... Apakah Jimin ingat Apa nama penuh Jimin !"
Tanya Sehun setelah memeriksa keadaan Jimin dan setelah melakukan MRI keatas jimin
" Ya Doktor , namaku Park Jimin ."
ujar jimin pelahan
" Hum...
Bagus ... Apakah Jimin masih ingat Apa yang terjadi 8 bulan lalu "Tanya Sehun lagi sambil mencatat apa yang ia lihat dan dengar dari pasien .
" 8 bulan lalu ? Apa maksud doktor ? Saya tidak faham ."
Tanya Jimin merasa pelik dengan pertanyaan doktor itu
" Jimin... Apakah Jimin ingat Jimin pengsan sebelum Jimin tidak sedarkan diri dan koma selama 8 bulan terakhir ini . "
Tanya Min yonggi yang berada disebelah kirinya
" Koma ? Tapi doktor , saya baru lepas bermain dengan adik saya ailee kemarin .. bagaimana doktor boleh bagitahu yang saya koma sudah 8 bulan ! Apa doktor salah pasien ."
Ujar Jimin tiba-tiba polos dan doktor dan nurse yang mendengar itu sedikit terkejut dan ragu
" Jimin... Apakah Jimin ingat Jimin sakit barah otak stage 3 ."
ujar sehun lagi dan Jimin hanya mengelengkan kepalanya
" Doktor! Bolehkah panggil ailee .. saya ingin berjumpa dengannya "
Kata Jimin yang polos sambil memandang para doktor dan nurse
Semua hanya mampu berdiam diri dan melepaskan nafas yang berat.
" Berehatlah dulu ... Nanti Hyung panggil Jungkook dan yang lain ya ."
Ujar sehun dan terus berlalu bersama yang lain.
Clekk
Sehun membuka pintu dan keluar dari bilik itu bersama yang lain .
" Doktor sehun kami pergi dulu "
YOU ARE READING
TAKDIR HIDUPKU | JIKOOK
Teen FictionSipnosis Kami sudah membuat kesepakatan... Appa dan uncle Jeon dah berbincang tentang perkara ini... Dulu appa dan uncle Jeon pernah berjanji akan menjodohkan anak kami berdua , jadi sekarang appa akan menepati janji kami! Maksud appa? Appa nak ka...