Abim beni dövüyo helpppp.
|Gerçek aşk için plan yapılmaz. Gerçek aşk sizi tüm plansızlıklarınızla bulur.|
Yazım yanlışları varsa affola.
İyi okumalar...
Kapım çalındı ve kapının arkasında ki kişinin kim olduğunu çok iyi biliyordum.
Üvey abim; onunla 1 yıl önce tanışmıştık ben 18 yaşındaydım o ise 20, annem ve babam boşandıktan sonra bir kaç ay tek kalmıştık annemle yani tek derken ikimizde deli gibi çalışıyorduk, sonra bir gün bana "oğlum ben bir adamı seviyorum" diye söyleyince istesem de ona karşı gelemedim, sonrasında onlar evlendiler ve üvey babam aynı evde kalmamızı istedi ve işte burdayız.
Hürkan'ı ilk gördüğümde sadece yakışıklı olduğunu düşünmüştüm ama şimdi kalbimdeki yangınlara engel olamıyordum, ama o bir yangın söndürücü gibiydi homofobik olduğunu öğrendiğim gün onu aklımdan ve kalbimden silmeye çok uğraşmıştım ama asla başarılı olamamıştım.
Kilit sesi duyduğumda aklımdaki düşünceleri hızla def ettim.Kapının önce kilidi açıldı sonra kapı açıldı, gözlerim hürkan'a ve elinde tuttuğu yemeğe kaydı en sevdiğim yemek içli köfte vardı, hürkan hızla odama girdi ve kapıyı kapatıp yemeği bana uzattı "dediğim gibi yemeğin" tabağı elime aldım ama hızla masaya bıraktım hürkan kaşlarını çatarak ne yaptığıma bakıyordu. Hızla ona ilerledim ve kollarımı boynuna doladım.
Evet kollarımı boynuna doladım.
Evet ona sarıldım.
"Teşekkür ederim" ağzımdan bir fısıltı olarak döküldü kelimeler ama onun duyduğunu biliyordum elleri iki yanında öylesine duruyordu, sanırım rahatsız olmuştu kollarımı gevşettiğim sırada belimde onun kollarını hissettim. O da bana sarılıyordu "teşekkür etme" dedi fısıltıyla. Kolları biraz daha belimde kaldı ardından yavaşca çekildi benden bende ondan.
"Yemeğini ye hadi" dediğinde hızla masa'ya oturdum şu hayatta en sevdiğim şeylerden biri yemek yemekti ve canım üvey babam beni yemek ile sınıyordu sorun değildi aslında baş edebilirdim, tabi bir tabak içli köfte görmeseydim, tabağı gördüğüm anda anlamıştım aslında ne kadar aç olduğumu.
Ben hızlıca yemeğimi yerken hürkan yatağıma oturmuş beni izliyordu, "yavaş ye boğulacaksın" dedi sert sesi ile sesi hep sertti ama bu ona ayrı bir hava katıyordu, "babamla konuşacağım en geç yarın dışarı çıkmanı sağlayacağım" dediğinde şaşırarak ona döndüm, "iyi de onu nasıl yapacaksın" dedim merakla.
Yüzüne alaylı bir gülüş oturdu "Sen bunu dert etme sadece sana yazmamı bekle" dedi ve yatağımdan kalktı yanıma ilerledi "aslında anahtarı getirecektim ama önce konuşmak istedim babamla eğer kabul etmezse gece anahtar ile geleceğim kapına ona göre" dedi ve bir şey dememi beklemeden odadan çıktı.
•••
Homofobikler→☠️
(Mert, Ömer, Umut, Hürkan)Mert
Yeter artık iyi ki ağzımdan bir şey kaçırdım bir vatan haini yapmadığınız kaldı beni.Umut
Sen ne diyorsun bizim vatanımız sensin
[Yeni diziye başladım da ordan geldi aklıma]Ömer
Mert seni suçlamayı bırakalı çok olduMert
Ne kadar çok olduÖmer
2 dakika kadar.Hürkan
Emre ile sarıldım.Mert
Hoş geldin yeni gay.Umut
Ne alaka mkHürkan
Ona yemek götürdüm sadece ve teşekkür etmek için sarıldı bana o kadar abartmayınÖmer
Sen de ona sarıldın mı?Hürkan
Evet.Umut
Ooooo hürkan bey biz de sizi homo bilirdikMert
Ne zaman öpüşürsünüz yaÖmer
Yazar ne zaman yazarsaMert
Yazar derken?Ömer
Yani hürkan ne zaman hislerinden emin olursaHürkan
Ne hissi mk?Umut
Sen ve emre diyoruz love diyoruz muck muck diyoruzHürkan
Hepinizin kafasını kırarım diyorum.Mert
Neyse emre nasılHürkan
İyi ama seni ne ilgilendirirMert
Sakin ol boy bu kadar kıskanmaHürkan
Mert boş konuşuyorsun onu kıskanmıyorum.
Sana bugün bahs ettiğim bir kız vardı bana onu bulsana.Mert
Siktir ya|
Bulmuyorum|
Emre varken|Tamam ararım.
•••
Selaaaaaam everyone
Nasılsınıııız
Bölüm güzel olmuştur umarım lütfen bu kurguyu da sevin.
Sizi seviyorummm 🐰💓
Yıldızıma da basarsanız çok mutlu olurum.
Flys kaçar...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Step Brother | Mengola
Fiksi PenggemarBen Emre Karaaslan ve üvey abime aşığım. O Hürkan gügen ve benim en yakın kız arkadaşım'a aşık olan bir homofobik. Text • Düz yazı Küfür+Argo #1 mengola #1 Stepbrother