Çok mu zor, çok mu imkansız?

1.2K 76 85
                                    

Allah belanı versin telegram.

|Çok mu zor, Çok mu imkansız?|

Yazım yanlışları varsa affola.

İyi okumalar...

Yine tıklanan bir kapı.

Ve yine kapının arkasında ki kişiyi çok iyi tanıyorum.

Ama bu sefer içimden kapıyı açmak gelmiyor, kapıyı açmazsam illa ki gider değil mi?, Kapım tıklatılmayı kesmiş ve kapı kolu aşağıya doğru inmişti ah bazen aptal olabiliyordum, kapı açıldığında ve hürkan çatık kaşları ve elindeki tepsi ile içeri girdiğinde şaşkınca ona baktım asla bana çorba yapmasını beklemiyordum, odaya girip elindeki tepsiyi masaya bıraktığında yatakta doğruldum. Beni ıslatıkları günün ardın 3 gün geçmişti ve ben 3 gündür ölüyordum.

"Neden ses vermiyorsun? Sanki içerde olduğunu bilmiyorum" kaşlarımı çatarak yüzüne baktım"biliyorsun işte içerde olduğumu" dedim kısılmış sesim ve ağrıyan boğazım ile hürkan tepsiyi masadan alarak kucağıma bıraktı ve yanımda ki küçük boşluğa oturdu. "Çorbanı iç kendi ellerimle yaptım kötü olmuş olabilir" dediğinde şaşırdım. Çünkü benim tanıdığım hürkan bu değildi. "Hürkan'a ne yaptın? Sen hürkan olamazsın" dediğimde hürkandan yüksek sesli bir kahkaha kazandım.

"Senin eski hürkan ne derdi biliyor musun? 'ee cici kardeşim o sahilde ki kızı bana ayarlamak ister misin yoksa bir güzel dayak mı yersin?' der ve seninle dalga geçerdi" evet işte benim tanıdığım hürkan buydu. Çoğu zaman zorba, aşağılayıcı ve alaycı olan bir hürkan o yüzdendi ya benim bu şaşkınlığım "O eski hürkan'ı unut tamam belki gözlerim sendeydi ama aklım o kızdaydı yine de artık iyi bir cici abi olacağım" diyerek alayla güldüğünde kaşlarımı çatmaya engel olamadım.

"Merveden mi hoşlanıyorsun?" Benim senden hoşlandığımı göremiyor musun?! Kaşları çatıldı derince, yüzü korkunç bir hal aldı neredeyse "merve'yi tanımıyorum ve şuan hiçbirşey hissetmiyorum ona karşı, hatta sana karşı bile daha çok duygu hissediyor olabilirim" dediğinde ağzım açıldı konuşaçak güc bulamadım kendimde, o da ne söylediğini anladığı an telaşla yatağımdan kalkıp çıktı odadan.

Arkasında düşünceleriyle boğuşan bir ben bırakarak hemde.

•••

Hürkan-

Daha kendime itiraf edemediğim şey az önce dudaklarımın arasından kayıp gidiyordu.

Kalbim çarpıyordu ve bu çarpıntının nedenini artık biliyordum.

Emre Karaaslan. Üvey kardeşim kalbime hiç iyi etki bırakmıyordu.

Ondan hoşlanıyor muydum? Hiçbir fikrim yoktu kendimi kandırmak için bir kaç kızla beraber olmuştum ergen iken ama karşıma emre çıktığında bırakmıştım sadece bir araba mevzusu olmuştu onda da kafam oldukça iyiydi ve sonuçunda benim yüzümden emre dayak yiyince belki de ona acımıştım ah, hayır bu acımak değildi ona karşı birşeyler hissediyordum.

Bunu bile bile Merve'ye yürümeyecektim arada bir emre ve bizimkiler işkillenmesin diye zırvalardım ama abartmazdım aynı zamanda içimdeki bu isimisz duyguya bir isim bulurdum, ah Tanrım aşk ya da o tarz duygular kesinllikle benlik şeyler değildi ama Emre'yi görünce kendime asla engel olamıyordum kalbim yerinden çıkıyordu sanki.

•••

Babam Zengin
(Ali, Kaan, Emir, Emre)

Emir
Bu emre nerde kaldı ya.

Ali
Bence şuan hürkan ile öpüşüyorlar

Kaan
Acaba kim üstte

Emir
Hürkan tabiki de çok baskın duruyor adam.

Emre
Ulan 2 dakika boş bırakıyorum hemen başlıyorsunuz goygoya.

Ali
Eee yavru ne yaptınız anlat

Emre
Sizin düşündüğünüz gibi bir şey olmadı.

Ama hürkan "merve'yi tanımıyorum ve şuan hiçbirşey hissetmiyorum ona karşı, hatta sana karşı bile daha çok duygu hissediyor olabilirim" dedi.

Sizce ne demek İstiyor?

Kaan
Sana deli divane aşık oldum demek istiyor bence

Emir
Laaaaaaaaaaan!
Çok aşık bence ama kendine bile itiraf edemiyor
E

mre

Ama Merve var yani beğendim diyordu mert'e.

Kaan
Belki de kendisini homofobik olarak düşündü ve bir kadınla beraber olma fikri ona mantıklı geliyor olabilir.

Ali
Kaan oldukça haklı bence bir şansın var.

Emre
Yani şimdi hürkan bana şey mi
Ya da olabilir mi?

Ali
Evet.
Hürkan sana aşık.
Ya da aşık olabilir.

•••

Selaaaaaaaaam

Nasılsınııııııız

Bölümü beğendiniz mi bence oldukça güzeldi (⁠つ⁠≧⁠▽⁠≦⁠)⁠つ

Sizi seviyorummm 🐰💓

Flys kaçar...

Step Brother | MengolaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin