Telaşımı hoş gör.

801 46 46
                                    

Bana mı aşıksınız ya ฅ⁠^⁠•⁠ﻌ⁠•⁠^⁠ฅ

|Telaşımı hoş gör, ıslandığım ilk yağmursun.|

Yazım yanlışları varsa affola.

İyi okumalar...

Odamdan yüksek sesli bağrışlar ve kahkahalar yükseliyordu Çünkü emir, kaan ve ali beni dövüyorlardı ve evet bu fazlasıyla komikti bence benim kahkahlarım kapının açılmasıyla durmuştu hürkan odaya girip beni yerde kahkaha atarken görünce kaşlarını çatarak önce bana sonra bizimkilere baktı yavaşça yanıma gelip beni belimden tutarak kaldırdı ve elini belimden ayırmadan bizimkilere çattığı kaşları ile bakmaya devam etti.

"Ne yapıyorsunuz siz?" Diye sordu sesi biraz sertti emir hürkan'a kötü bakışlar atarak "sadece siz ikinizin bu kadar erken finifon yapması bizi şaşırttı bizde Emre'yi birazcık dövelim dedik ama gerçekten en küçük bir yeri bile morarmadı" hürkan emir'in sözleri ile bana bir bakış attı doğruluğunu sorgulamak için bende kafama hafifçe aşağı yukarı sallayarak onu cevapladım hürkan tekrar emir'e döndüğünde "odadan çıkın o zaman Emre'nin en küçük yerinde morluklar var mı diye bakacağım" dediğinde kızarmış yüzümle ondan uzaklaşmaya çalıştım.

Ama sadece çalıştım çünkü hürkan'ın kaslı kolu belimdeydi ve ben gitmek istesem bile beni tekrar kendisine yapıştırarak tabiri caizse bana arkadan dayamıştı, bizimkiler kıkırdadı ve yavaşça kapıya ilerlediler "Emre yarım saat içinde dönmezsen odayı basarız işinizi hızlı bitirin sonra dışarı çıkacağız" dedi Kaan ben onu başımla onaylarken hepsi kapıdan çıktılar ve kapıyı kapattılar.

•••

Hürkan kendini bana ittirerek boynumu öpmeye başladığında mırıldar bir şekilde inliyordum.
"Üstünü çıkar hadi krem sürelim dünden kalan morluklarına" dediğinde utanmıştım ama ona hiç belli etmeden "boşver hürkan hem acımıyorlar ki" dediğimde dudaklarımı öperek "olmaz bebeğim belki acın olur o yüzden biz dikkatli olalım yinede" dediğinde ofşayarak üstümdeki tişört ve altımdaki eşofmanı çıkararak sadece iç çamaşırı ile kaldım. Hürkanın gözleri her yerimde tekrar tekrar dolaşıyordu ve bu adamın utanması hiç yoktu.

"Hürkan bana beni yiyecekmiş gibi bakmayı bırakmalısın" dediğimde ağzından küçük bir 'hah' nidası çıktı "sen bu kadar mükemmelken seni her yerde yiyebilirim dedi ve komidindeki kremi alarak kapağını açarak önce göğüs uçlarına biraz sürdü ve yaydı dün göğüslerimi fazlasıyla ısırmıştı şuan pek acımıyordu ama o yinede dikkatli olmak istiyordu elleri yavaşça bacaklarıma kaydı iç çamaşırımı çıkarmadan bacak içlerimde ki küçük morluklara krem sürdü ve kremin kapağını kapatarak dudaklarıma küçük bir öpücük bıraktı.

Ben kıkırdarken o yataktan klakmış kremi yerine koymuştu "hadi üstünü değiştir daha doğrusu hazırlan dışarı çıkacakmışız ya" dediğinde yataktan kalkarak dolabımı içindeki kıyafetlere göz gezdirmeye başladım "ne giysem ki" diye mırıldandığımda arkamdan sarılan hürkan ile tekrar kıkırdadım "açık renkli bir şeyler giy bebeğim" dediğinde gözlerim pencereye daha doğrusu tepedeki güneşe takıldı eğer siyah giyinirsem yanardım ama pek umursamazdım sanırım.

Eğilerek mavimsi biraz bol pantalonumu ve açık yeşil tişörtümü aldım hızlıca giyinerek arkamı döndüm ve hürkana baktım hürkan yine hayran olmuşcasına beni izliyordu kıkırdayarak yanağına bir öpücük bıraktım ve ikimizde yavaşça odadan çıktık ve bizimkilerin yanına indik ama o sırada bizimkilerin çoğu öpüştüğü için bir çığlık attım ve bizimkiler kızarık yanakları ile beden çıktıklarında hürkan ile ikimiz kıkırdayarak bizde evden çıktık.

•••

Biz yine sahile gelmiştik ama sahile gelirken biraz uzaktaki parkta bolca sallanmış ve kahkahalarla gülmüştük sahile geldiğimizde ise Kaan ve Mert kucak kucağa oturmuşlardı, Ali umut'a sarılıyordu hürkan ise beni belimden sıkı sıkı kavramış ondan uzaklaşmama asla izin vermiyordu "Bugün hava neden bu kadar sıcak lan!" Diye bağırdı bir anda Ömer onun bağırışı ile hepimiz onu onaylamıştır çünkü asfalta yumurta kırsak yumurta hemen pişecekti.

"Lan, çok iyi bir desikodu var duydunuz mu?" Diye parladı bir anda emir eğer dedikodu varsa emir, Ali ve mert'en sorulurdu çünkü bütün haberler ve dedikodular onlarda birikiyordu emir tam ağzımı açıp konuşacakken Mert'in şaşkınca "Merve" demesi ile sinirlerimin bozulmasına engel olamadım.

•••

Selaaaaaaaaam

Nasılsınııııııııız

Bölüm nasıldı ulen bence kötü gibiydi beğenmedim bu aralar bölümleri yavaş yazıyorum kusura bakmayın.

Sizi seviyorummm 🐰💗

Flys kaçar...

Step Brother | MengolaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin