Yıldızlara bakın biz küçücüktük sevgiyle büyüdük.🥺
Gözlerimde mutluluk yaşları akıyor ben çok duygusal oldum ya.
Finalleri hiç sevmem bilen bilir her zaman veda etmek bana zor gelir neyse konuşmayı bölümün sonuna erteliyelim olur mu?
|Hayatın güzel yanları olduğunu hiç bilmezdim. Ta ki seninle tanışana kadar.|
Yazım yanlışları varsa affola.
İyi okumalar...
•••
1,5 yıl sonra-
Tekrar birlikteyiz. Sanırım size bu 1,5 yılda neler oldu onu anlatmam gerekiyor, öncellikle cici babam hakkın rahmetine kavuştu açıkcası öldüğünde hiç üzülmedim hürkan da üzülmedi daha doğrusu bana üzülmedim dedi ama o yinede babasıydı ne yapmış olursa olsun o babasıydı, ah tamam size en baştan anlatayım.
Tam 1,5 yıl önce en son annem bize söz vermişti ondan sonra annem gerçekten bana ve hürkan'a öyle bir sahip çıktıki kendisi ile gurur duydum, her cuma günü odama gelir masal anlatırdı yaşım ne kadar büyümüş olursa olsun o içimdeki çocuğa masal anlatmak istediğini söylediğinde onu kıramamıştım, masallardan sonra saçlarımı öper ve şükürler ederek odamdan çıkardı, daha sonrasında bunu hürkana da yaptığını öğrendim tabi hürkan'a masal anlatmamıştı daha doğrusu hürkan istememişti oda bu yüzden sadece saçlarını sevmiş öpmüş bazen ise özürler dilemişti.
Ben onu affetmiştim. Sonrasında biz hürkan ile birçok kez farklı konulardan kavga etmiştik ama hep birbirimizi anlayarak tekrar barışmıştık, cici babam öleli neredeyse 1 yıl oluyordu o öldükten sonra annem o evde kalmak istemediğini söylemişti ve eski evimize dönmüştü, ah birde bana anlattığı o kadın eskiden sevdiği kadın yani onu bulmuştu ve araları oldukça iyiye gidiyordu. Hürkanda tapular onun üstüne ait olduğu için evi satmış kalan para ile ülke dışına çıkarak İtalya'da ikimize yetecek bir ev almıştı ah birde kedilerimiz vardı iki tane turuncu kedimiz vardı zararsız ve oldukça sakinlerdi.
Onun dışında bu 1,5 yılda Ali ve umut yüzük takmışlardı tabi bu abartılı bir yüzük değildi, ayrıca onlarda italyadaydılar biz hiç yanlız kalmamıştık, ah Mert ve Kaan onlar evlenmiş bir kız çocuğu evlat edinmişlerdi ikisinin de en büyük hayalleri buydu ve sonunda hayallerine kavuşmuşlardı emir ve Ömer ise onlar yatak arkadaşı tarzı birşey olmuşlardı aralarında aşk vardı ama bunu açıklamaktansa sevişmeyi mantıklı buluyorlardı.
Ah ben ve hürkan biz evlenmiştik. İtalya'ya geldiğimiz ilk hafta hürkan bana evlilik teklif etmiş ve bende kabul etmiştim tabi o günün geceside vardı gecesinde saattlerce sevişmiştik ve ondan aylar sonrada bizde bir evlat edinmiştik adı da haliseydi (kendisine burdan selamlar) biz onu 4 yaşında tanımıştık şimdi ise 5 yaşına girmesine sadece saatler kalmıştı. Ah ve biz ne mi yapıyorduk ben hürkan'ı uyandırmaya çalışıyordum dün gece yine bizim için hızlı bir gece olmuştu.
Hürkan yavaşça gözlerini araladığında "ne oluyoruz bebeğim" dedi ve yatakta doğruldu "aptalız bizi bugün halisenin doğum günü!" Diye bağırdığımda Hürkan güzel bir 'siktir' çekmişti ardından ikimizde hızlıca önce duşa girmiş ardından giyinmiştik "kocacığım hemen dışarı çıkıp pasta için gerekli olan tüm malzemeleri alıyorsun tamam mı?" Dediğimde dudaklarıma bir öpücük bırakarak "tamam" dedi ve arabanın anahtarını alarak yavaşça evden çıktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Step Brother | Mengola
FanfictionBen Emre Karaaslan ve üvey abime aşığım. O Hürkan gügen ve benim en yakın kız arkadaşım'a aşık olan bir homofobik. Text • Düz yazı Küfür+Argo #1 mengola #1 Stepbrother