Aşk Damarı.

1.1K 75 115
                                    

Sabah uyandığımda korum mosmor olmuştu hadi hayırlısı. ಥ⁠‿⁠ಥ

|Verin of love. Aşk Damarı|

Yazım yanlışları varsa affola.

İyi okumalar...

Mert - Hürkan WhatsApp konuşması

Agresif çocuk
Mert ben hiç iyi değilim

Merto
Hey hey hey noluyoruz bakalım kas kütlesi. [(⁠╥⁠﹏⁠╥⁠)]

Agresif çocuk
Bilmiyorum çok garip hissediyorum kalbim sanki yerinden çıkıp gideçekmiş gibi ama bana mantıksız da geliyor, bu duygu ne asla anlayamıyorum.

Merto
Kalbin kimin için çıkıp gitmek istiyor peki?

Agresif çocuk
Bir erkek için göğüs kafesimi delip geçmek istiyor.
Ben daha önce böyle hissetmedim bu hissin adı ne?

Merto
Allah'ım sen aşık olmuşsun.
Bu duyguların umarım emre içindir|
O seni çok seviyor|
Ve sende onu seviyorsun ay ay|

Agresif çocuk
Yani aşk böyle mi hissetiriyor
|Ah, siktir ben ve emre
|Aşk mı yani bu

Merto
Senin de artık bir aşk damarın var desene.
Aşık olmak yakışır aslında sana ama önce kendi hislerinden emin ol sonra o aşık olduğun çocuğa açıl.

Agresif çocuk
Aşk damarı mı?

Merto
Aşk damarı.
Artık damarlarında aşk akacak yaptığın her işte onu düşüneceksin, asla aklından çıkaramayacaksın kalbin onunla beraber atacak, sinirli olsan bile sadece onu kırmayacaksın.

Sen çok güzel bir duygu yaşayacaksın.

Agresif çocuk
Gerçekten aşk böyle hissetiriyor gibi.
Teşekkür ederim Mert beni dinlediğin ve aklımda ki o karmaşık duyguya bir isim bulabildiğin için.

Merto
Eğer konuşmak isterden ben hep burdayım unutma olur mu?

Agresif çocuk
Merak etme artık hiç unutmam.

Babam Zengin
(Ali, Kaan, Emir, Emre)

Emir
Abi bişey diyeceğim ben çok bunaldım evde, dışarı çıkalım ya birazcık.

Ali
Harbi aq hava zaten 33°C yanıyorum evde biraz dışarı çıkalım kafeye falan gidelim ya

Kaan
Size katılmak hiç istemiyorum ama gerçekten dışarı çıkmamız lazım ben burda pişmiş kaan oldum.

Emir
Emrem canım ciğerim gülüm böceğim sende gel

Emre
Aslında çok güzel olur zaten biraz daha iyileştim biraz dışarı yüzü görelim.

Kaan
Uzun zamandır dörtümüz birlikte çıkmıyorduk ya

Ali
Haklısın bu yüzden hesaplar benden olucak ulan!

Emre
Yeeeey!
Tabi biz yinede para alalım Ali şimdi fiyatları görünce başlar yavru köpek bakışları atmaya.

Emir
Çok haklısın neyse hızlı olun
Şu yeni açılan kafede buluşalım.
(Herkes tarafından görüldü)

•••

Aynadan kendime en yakıştırdığım kombinime bakıyordum üstümde gece mavisi bir tişört altımda ise siyah kargo pantolon vardı dövmeli kolumda da zincirli bilekliklerim kulağımda küpelerim ile bence oldukça harika gözüküyordum, kendimi aynadan süzmeyi bırakarak telefonu cebime atarak yavaşça odamdan çıktım, hastalığım hürkan'ın bana yaptığı çorba sonrasında oldukça iyileşmişti, hürkanın elleri gerçekten şifalıydı bence.

Tam evin dış kapısından çıkacakken ismimin seslenmesi ile arkama döndüm hürkan çattığı kaşları ile bana bakıyordu "Nereye gidiyorsun hasta hasta?" Diye sorguladı "Öncellikle artık gayet iyiyim ve sonrasında nereye gittiğim seni ne ilgilendirir ki?" Diye sordum kaçan kovalanır taktiği yapacaktım tabi ben kaçarken o beni kovalarmıydı orasını bilmiyordum. Hürkanın yüzüne oturan alaycıl gülümsemeyi görünce kaşlarımı çattım "Doğru beni ilgilendirmez cici kardeşim" diye sert sesi ile fısıldadı ve arkasını döndü.

O arkasını dönüp yukarı çıkarken ben de hızla evden çıktım kulaklığımı kulağıma takarak "manga - ışıkları söndürseler bile" şarkısını açarak yola odaklanmaya çalıştım aklımda hürkan ve hürkanın sözleri vardı beni bazen kıskanıyor bazen ise hiç umursamıyordu ve beni ikilemde bırakarak kafamı karıştırıyordu. Emir'in söylediği kafeye girdiğimde yavaşça kulaklığımı kulağımdan çıkararak kafenin içine bakındım.

Emir ve kaan'ı gördüğümde hızla onların yanına ilerledim Ali hep geç kalırdı bu yüzden artık alışmıştık "selaam" diyerek bizimkilere gülümsedim emir ve Kaan ile sarıldıktan sonra belimden çekilmem ile kaşlarımı çatarak arkama döndüm Ali sırıtarak bana bakarken ona da sarıldım, belimden tuttulunca bir an hürkan geldi sanmıştım. Ama sonuçta burda olduğumu bilmiyordu bile.

Biz çoktan masaya oturmuş ve siparişlerinizi vermiştik o sırada kafeden içeri giren hürkan ve arkadaşlarını görünce kaşlarımı çatarak içimden küfür ettim gözlerim bizimkilere kayınca Ali'nin başını eğmıiş olduğunu fark ettim ve burda olduğumuzu söyleyenin Ali olduğunu anlamam hiç zor olmadı.

•••

Selaaaaaaaaam

Nasılsınııııııız

Bölüm güzelmiydi söyleyin bakalım. Bence oldukça yeterliydi.

Sizi seviyorummm 🐰💓

Flys kaçar...

Step Brother | MengolaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin