Bölümü tek oturuşta yazdım kötü olabilir ha birde diğer bölüm final olacak 🥺🥺🥺
Seyret perişan halimi,
Bende akşam olmakta,
Dostlar seyrelmiş,
Beyhude lafla vakit dolmakta, Avare oldum serseri oldum, Terki diyarda zalim.
Senin Allah'ın yok mu?Bu şarkıya aşığım.
|Zalim|
Yazım yanlışları varsa affola.
İyi okumalar...
•••
Emre-
Küçük öpüşmemizden sonra hızla ikimizde eve girip odalarımıza çekilmiştik, mutluydum hürkanlaydım ve oldukça mutluydum tabi mutluluğum oldukça kısa sürmüştü odamın kapısı bir anda öyle hızlı açılmıştı ki ağzımdan küçük bir çığlık kaçmasını önleyememiştim, annem kapıda nerdeyse kan ter içinde kalmış gibi bana bakıyordu endişeliydi peki ama neden? "Emre!" Diye bağırdığında gözlerim korkuyla büyüdü annem pek fazla bana bağırmazdı ama eğer bağırıyorsa tabiri caizse yarağı yemiş oluyordum.
Annem hızla kapıyı kapatıp birde üstüne kitleyip hızla bana adımladı "sen ne biçim bir insansın, senden utanıyorum iğrenç, pislik, hastalıklı orospu seni!" Annem yüzüme bütün küfürleri sayarken ben onu anlamaya çalışıyordum "Ne diyorsun sen?" Diye merakla sordum alayla gülerken delirmiş gibi davranıyordu ve o böyle davrandıkça ben daha fazla korkuyordum, "Üvey abinin altında zevkle inledin mi hah! Çığlık attın mı güzelce! Bir orospu gibi götünü siktirdin mi!? Hah orospu seni!" Annem hala yüzüme doğru küfürlerini sıralıyordu.
•••
Ama herşeyden önce çok büyük bir sorun vardı o da annemin ben ve hürkan'ı nasıl öğrendiği hakkındaydı "S-sen nasıl öğrendin bunu?" Dediğimde kaşları çatıldı ve alaycıl bir kahkaha attı "Kapı önünde öpüşürken aklınız neredeydi?" Siktir, siktir, siktir. Eve girmeden önce sadece küçük bir öpüşme gerçekleşmişti aramızda ama annemin bunu görebileceğini hiç düşünmemiştim, sikti iyi ki cici babam görmemişti eğer o görmüş olsaydı önce ben sonra hürkan'ı öldürürdü ya da sadece beni öldürür hürkan'ı "sen hastasın" diyerek zorla psikoloğu gönderirdi.
"Bunu birine söyledin mi?" Diye sakince sorduğumda o da sakinlemiş gibi gözüküyordu en azından odaya geldiği an kadar sinirli değildi "kimseye söylemedim ama bu söylemeyeceğim anlamına gelmiyor" gözlerim oldukça büyüdü kendi öz annem beni tehdit ediyordu "sen beni tehdit mi ediyorsun?" Dediğimde elleri yüzümü buldu ve sertçe yüzümü kavradı tırnakları çeneme batıyordu elleri biraz daha aşağa indi ve artık boğazımı sıkıyordu tabikide beni öldürecek kadar sert sıkmıyordu ama bu beni tehdit ettiği anlamına geliyordu.
"Ne istiyorsun benden, ben senin öz evladın değil miyim?" Annemin ağzından küçük bir 'hah' nidası döküldüğünde kaşlarımı çatarak anneme baktım "sen istemediğim bir çocuksun" dediğinde hiç üzülmedim bana zaten bunu hep hareketleri ile anlatıyordu "doğmayı ben seçmedim" dediğimde omuzlarını umursamazca silkti "tek gecelik bir ilişkinin meyvesi sensin baban Allah bilir kim hatırlamıyorum ben, ben senin annen olmak istemedim 20'li yaşlarımda bir çocuk istemiyordum ama seni aldırmaya da gönlüm el vermedi sonra seni doğurdum ama içimde hep bir nefret vardı sana karşı değil belki ama yinede senden çıkardım acısını ama hep vicdanım sızladı" dediğinde küçük bir kahkaha attım.
"Ah o kadar vicdanlısın ki hala daha beni karanlık odalara kapatıp beni dövdüğün günleri hatırlıyorum" dediğimde dudakları büzüldü ve yatağımdan kalktı pencereden dışarı baktı öylece yaptıklarından pişman olduğunu hiç sanmıyordum onda vicdan ne arardı ki? bir anda kapı tıklatılmaya başlayınca ikimizde kapıya döndük "bebeğim kapın neden kilitli?" Diye merakla soran hürkanın sesini işittiğimde annem kahkaha attı en yakın zamanda bu kadını psikoloğa götürecektim "Ah sevgilin geldi açsana kapıyı ya da sen dur ben açarım kapıyı" dedi ve yavaşça kapıya adımladı.
•••
Kapıyı açtığında Hürkan önce şaşkınca anneme baktı sonra gözleri bana kaydı "geçsene içeri sevgilin tek kalmasın" dedi annem alayla hürkan büyük bir iç çekiş ile odaya girdi ve hemen yanıma oturup elimi tuttu "iyi misin?" Diye sorduğunda "ne kadar iyi olabilirsem o kadar" dediğimde anlayışla başını salladı annem yavaşça karşımıza geçti ve derin bir nefes aldı "zaten yeterince Emre'ye kızdım seninde gerçek annen olmadığım için sana karışamam sadece şunu merak ediyorum" dediğinde ikimizde merakla anneme baktık.
"Gerçekten birbirinizi seviyor musunuz? Hürkan seni hep kızlarla gördüm ve emre seni daha önce kimseyle bu şekilde konuşurken görmedim o yüzden bu soru aklımı kurcalıyor" dediğinde hürkan yutkunarak konuşmaya başladı, "Ben Emre'yi çok seviyorum onun hayatıma bir anda giren bir şans olduğunu düşünüyorum o olmasa ben belkide sizin dediğiniz gibi her günümü farklı kadınlarla geçirecektim ama emre beni büyüledi gözlerime baktı gözlerinde aşkı gördüm gözlerine kapıldım" dediğinde annem hafifçe güldü.
"Gelin buraya" diyerek kollarını iki yana açtığında şaşkınlıkla anneme baktım "emre belki sana iyi bir anne olamadım hatta anne bile olamadım ama telafi edeceğim sana söz veriyorum ki telafi edeceğim, benim yaşadığım kaderi yaşama erkek ya da kadın fark etmez tamam ilk duyduğumda çok kötü şeyler söyledim çünkü bende zamanında bir kadın sevdim ama sevgim boşa çıktı o beni kullandı ben de her gün başka bir herif ile yattım, benden iğreniyorsan anlarım ama bana izin ver bundan sonra annen olayım" dediğinde ağlayarak kollarının arasına girdim.
"Cici babama söyleyecek misin?" Diye ağlayarak sorduğumda önce saçlarımı öptü ardından hürkanıda kendisine çekti ve üçümüz sarılmaya başlamış olduk "bu sır benimle mezara kadar gidecek ben sizin arkanızdayım bunu sakın unutmayın"
•••
Selaaaaaaaam
Nasılsınııııız
Tek oturuşta 800 kelimeye yakın yazdım kötü olmuş olabilir hatta mantıksız olmuş da olabilir ama benim çok içime sindi umarım sizde beğenirsiniz.
Yıldızıma basar mısınız? ⭐
Sizi seviyorummm 🐰💗
Flys kaçar...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Step Brother | Mengola
FanfictionBen Emre Karaaslan ve üvey abime aşığım. O Hürkan gügen ve benim en yakın kız arkadaşım'a aşık olan bir homofobik. Text • Düz yazı Küfür+Argo #1 mengola #1 Stepbrother