Seçimsiz İkilem.

722 41 67
                                    

Her an final yapabilirim bu kitap için çünkü aklımda net bir plan yok ama büyük ihtimal 15. Bölüm final olur gibi. (⁠っ⁠˘̩⁠╭⁠╮⁠˘̩⁠)⁠っ

|Seçimsiz İkilem|

Yazım yanlışları varsa affola.

İyi okumalar...

•••

Hürkan-

Karşımda merve vardı Merve kimdi? Merve benim için öylesine bir kadından pekte farkı yoktu sadece gözüme güzel gelmişti ancak benim gözlerimde kusur vardı çünkü ondan daha güzel biri ile birlikteydim, yanımda ise emre vardı Emre kimdi? O hayatımın aşkıydı, o bir mucizeydi ve gelip beni bulmuştu yanlış olmasını umursamadan gelip benimle olmak istemişti saftı, temizdi ama ben onun gözlerine tutsaktım. Emre'nin gözlerinde hayat bulmuştum ve mümkünse hayatımı orda sonlandırmak istiyordum.

Mert şaşkınca Merve'ye bakarken "Senin ne işin var burda?" Diye sordu hızlıca, bunu bende merak ediyordum Merve kaşlarını çatarak bize daha doğrusu Emre'nin elini tutan benim elime bakıyordu "Burdan geçiyordum sizi görünce yanınıza gelmek istedim ama sanırım siz benden pek hoşlanmıyorsunuz" dediğinde gülmek istedim çünkü kendisinden pek de hoşlanmıyordum.

"Doğru düşünmüşsün" diye mırıldandı kısıkça emir o böyle söylediğinde emre Emir'e dönüp güzel bir gülümseme verdi ben o ikisine anlamsızca bakarken emre bana bakıp dudak büzdüğünde bende sırıttım, acaba o şuan yüzünün halini görüyor muydu, kesinlikle hayır görmüyordu. "Neyse biraz otursana sonra gidersin" dedi Mert, o Merve ile en yakınımızdı o yüzden hem onu hemde bizi kırmamak için kendi kafasında fikirler üretiyordu.

•••

Merve yanımıza oturalı neredeyse 1,5 saat olmuştu bu bir buçuk saattir ise Merve çoğunlukla ben ve el ele tutuşduğumuz Emre'ye bakıyor kaşlarını çatarak başını hafifçe sallayıp alayla gülüyordu bazen bu kadını boğmak istiyordum ama hiç birşey yapamıyordum işte "Ee siz ne zaman sevgili oldunuz?" Diye bir soru yöneltti Merve bize, Emre'nin kaşları çatılırken eğer o anlatırsa yarısının küfürlü olacağına adım gibi emin olduğum için kendim anlatmaya başladım.

"İnan bana bu seni hiç ilgilendirmez, sırf merak ettiğin için küçük bir açıklama yapacağım o kadar, emre beni uzun zamandır seviyordu ben onun aşkını yeni yeni anladım ve ona yeni yeni aşık oldum, senden hoşlanmıyorum eğer aklında öyle bir düşünce varsa hemen siktir et o düşünceyi çünkü senden hoşlanmadım. Herneyse sonra emre ile birbirimize açıldık ve gece boyunca konuştuk" ben böyle dediğimde emre kıkırdamaya başladı.

Çünkü o günün akşamı beraber olmuştuk yani konuşmaktansa beden dili ile anlatmayı tercih etmiştik mantıken konuşmuştuk ama kelimelerle değil ruhlarımızla ve bedenlerimizle konuşmuştuk, Merve kıkırdayan Emre'ye baktı ve ardından tekrar bana döndü "Ah, anladım bir an gerçekten benden hoşlandığını düşünmüştüm sen gerçekten iyi bir oyuncusun hemde tam bir şerefsizsin" dedi ve hızlıca kalkarak yanımızdan uzaklaştı gözlerim Ömer'e kaydı nedensizce ve ikimizde kahkaha atmaya başladık.

Ardından diğerleride bize katılınca uzun bir kahkaha seansından sonra derince soluklanmıştık "abi pardon ama bu kız kendini ne sanıyor?" Diye alayla sordu emir "şimdi birşey derdim ama boşverin" dedi alayla emre o böyle söylediğinde gülümseyerek çenesine Küçük bir öpücük bıraktım "Bu arada saat 23.30 olmuş eğer şimdi eve gitmezsek ikimizi de eve almazlar" dediğimde emre güzel bir 'siktir' çekti ve bizimkilere vedalaşarak eve gitmeye başladık.

•••

Gitmek derken yürümemiştik bildiğiniz ayak topuklarımızı götümüze vura vura koşmuştuk, hayatımda nerdeyse ilk defa bu kadar hızlı koşarken buldum kendimi emre biraz arkamda kaldığında ise onu kucağıma alarak koşmuştum evin önüne geldiğimizde ise nefeslenerek kıkırdamıştık "seninle de vedalaşmamız lazım" dedi isteksizce emir vedalaşmak zorundaydık çünkü evin içine girdiğimiz anda birbirimizden nefret ediyor gibi görünmek zorundaydık.

Yavaşça dudaklarına kapandım ve alt dudağını çekiştirerek emmeye başladım emrede bana uyum sağlamış ve üst dudağımı emmeye başlamıştı öpüşmemiz mükemmel ilerlerken, camda bizi nefretle izleyen üvey annemin neler yapabileceğinden habersizdim.

•••

Selaaaaaaaam

Nasılsınıııııııız

Ben kaos yazmayı çok seviyorum bunu biliyor muydunuz? Hehehe.

Sizi seviyorummm 🐰💗

Yıldızıma basar mısınız? ⭐

Flys kaçar...

Step Brother | MengolaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin