Her boş bulduğumda yazıyor ve atıyorum bölümleri o yüzden bugün de bölüm geldi.
|Biri sev Biri severdi|
Yazım yanlışları varsa affola.
İyi okumalar...
Yemek masası oldukça sessizdi, ölüm sessizliğine bürünmüştü sanki masa, tam karşımda üvey abim oturuyor arada gözleri bana kayıyordu, üvey babam hafifçe öksürdüğünde konuşacağını anlamış başımı ona çevirmiştim. "Emre" sert sesi ile bana seslendiğinde bütün suçun bana kalacağına emin olmuştum.
"Efendim kuzey bey" ona herzaman saygı eki ile seslenirdim çünkü beyfendi öyle isterdi "emre, ayağa kalk" içimden bütün duaları okuyordum çünkü tamamen suçun bana kaldığını anlamıştım, ayağa kalktım ve onun karşısına geçtim, o da ayağa kalktı tam karşıma geçti. "Sana ehliyet almadan o arabayı kullanamazsın demedim mi!" Gözlerimi kapadım sözlerini yuttum ağzımı yumdum.
"Sen benim hiç bir sözümü dinlemeyecek misin! Yeter artık, hem ehliyetin yok! Hem de arabaya kadın atıyorsun!" Sözlerini yutmaya devam ettim, normalde yapmadığı birşey yaptı, elini kaldırdı ve sertçe yanağıma çarptı, annem öylesine izliyordu bizi hiç bir şey söylemiyordu. Komikti. Tekrar vuracağı sırada elini biri tuttu, o kişi hürkandı.
Hürkan beni koruyordu peki neden? "Geri çekil" sert sesi tamamen emir nitelikdeydi ama üvey babam durmadı tekrar bana yürüyecekti ama hürkan'ın kolu ona engel oldu "baba yeter" yine sesi sertti, üvey babam geri çekildi ve öldürücü gözlerle bana baktı, "3 gün boyunca odadan çıkmayacaksın, Selma asla yemek ve su göndermeyeceksin odasına!" Ardından arkamdaki adamlarına gözleri ile emir verdi hızlıca kollarımdan tuttu adamlar ve beni odama tıkadılar. İşte hayatım böyle güzeldi ya.
3 saat sonra
Hürkan - Emre WhatsApp konuşması
Stepbrother
Emre?
İletildiSiktir! Nerdesin sen?
İletildiSabrımı sınıyorsun
İletildiSikeyim cevap ver!
Görüldü.Sonunda nerdeydin sen?
Yavşak gay
Ah şey adamlar biraz şataştı banaStepbrother
Siktir sana dokundular mı?Yavşak gay
|Gerçekten beni merak mı ediyor yoksa oynuyor mu?Neden soruyorsun sanki umrunda.
Stepbrother
Sakince soruyorum ve cevap istiyorum.Sana dokudular mı?
Yavşak gay
Yani birazStepbrother
Onları ben halladeceğim.(Stepbrother çevrimdışı)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Step Brother | Mengola
Hayran KurguBen Emre Karaaslan ve üvey abime aşığım. O Hürkan gügen ve benim en yakın kız arkadaşım'a aşık olan bir homofobik. Text • Düz yazı Küfür+Argo #1 mengola #1 Stepbrother